[FAQ] T-Mobile Thuis overname

  • 14 februari 2017
  • 67 reacties
  • 13041 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14728 reacties
Hoi allemaal,

Het is dan eindelijk zover: vanaf 15 februari 2017 hebben we Vodafone Thuis overgenomen en heet het nu echt T-Mobile Thuis! 🙂 We begrijpen dat jullie behoorlijk wat vragen hebben, dus de meestgestelde vragen hebben we hier alvast voor jullie in één topic.

Als jullie na het lezen van de FAQ nog vragen hebben, dan kunnen jullie dat hieronder in een reactie laten weten. We pakken de vragen dan hier op en jullie kunnen elkaar onderling natuurlijk ook helpen!

📍Je vindt alle andere informatie over T-Mobile Thuis in dit topic: Alles over jouw Thuis abonnement!


Wat is er nou precies veranderd?

Je TV-menu is gewijzigdAls je TV hebt, zal er in de periode van 15 tot 20 februari ’s nachts een automatische software update plaatsvinden op al jouw Interactieve TV Boxen. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Na de update is je TV-menu gewijzigd en voorzien van T-Mobile logo en kleuren. Tevens is de leesbaarheid van het menu verbeterd en is de Videoshop aangepast. Je kunt de apparatuur (modem en Interactieve TV Boxen) gewoon blijven gebruiken.
Er is een nieuwe TV Anywhere appJe kunt de Vodafone TV Anywhere app nog blijven gebruiken tot 15 maart. Je kunt binnenkort een nieuwe T-Mobile TV Anywhere app downloaden. De nieuwe app werkt exact hetzelfde als de huidige. Lees de instructie hoe de nieuwe app te downloaden en installeren.
Overzicht van alle wijzigingen voor TVDe belangrijkste wijzigingen voor TV kun je op onze supportpagina vinden.
My T-Mobile ThuisMy Vodafone Thuis heet straks My T-Mobile Thuis. Sla dus thuis.t-mobile.nl/my op als favoriet in je browser! En… je kunt gewoon inloggen met het e-mailadres dat je tot nu toe altijd hebt gebruikt.
Je Forum is gewijzigdEr stonden al een aantal topics live, maar nu is het officieel: je kunt hier op het forum terecht met al jouw vragen over T-Mobile Thuis! Met meer dan 250.000 leden is er meer dan genoeg kennis aanwezig! :D
Online klantenserviceOnline vind je antwoord op al je vragen, maar wel op een andere plek dan eerst! Op onze Klantenservice-pagina vind je onder andere belangrijke handleidingen, tips bij installeren en een stappenplan om je te helpen bij storingen.
Je kunt T-Mobile Thuis e-mailadressen gebruikenVanaf 15 februari kun je in My T-Mobile Thuis een @t-mobilethuis e-mailadres aanmaken.

Overname Vodafone Thuis

Waarom heeft T-Mobile Vodafone Thuis overgenomen?Steeds meer consumenten vragen om het gemak van een alles-in-een-pakket: naast een mobiel abonnement wil de klant van dezelfde leverancier ook internet, TV en vast bellen. Door de overname kan T-Mobile aan bestaande én nieuwe klanten al deze diensten aanbieden, of een combinatie hiervan.
Wat gebeurt er met Vodafone Thuis?De Vodafone Thuis producten zullen per 15 februari verkocht en geleverd gaan worden onder de naam T-Mobile Thuis.
Blijven alle diensten en voorwaarden gelijk bij T-Mobile Thuis?Ja, alle diensten en voorwaarden zijn overgenomen door T-Mobile Thuis. Er verandert dus niets.

Mijn contract bij Vodafone Thuis

Ik heb een contract met Vodafone Thuis. Wat gebeurt er nu met mijn contract?Het contract is overgegaan naar T-Mobile Thuis. Hiervoor hoef je niets te doen.
Mag ik mijn contract met Vodafone Thuis nu beëindigen?Nee, omdat je contract, voorwaarden en onze dienstverlening hetzelfde blijven, is er geen opzegrecht voor bestaande klanten. Natuurlijk kan je altijd opzeggen wanneer je contract al is afgelopen.
Wat betekent dit voor de looptijd van mijn contract?Aan de looptijd van je abonnement verandert niets.

Kortingen, abonnementen en pakketten

Op dit moment ontvang ik een korting, blijf ik deze ontvangen?Ja, zolang de looptijd duurt.
Op dit moment ontvang ik extra zenderpakketten (Mobiel + Thuis Voordeel), blijf ik deze ontvangen?Ja. Je Mobiel + Thuis Voordeel in de vorm van 1 of meerdere gratis zenderpakketten blijft zoals het is.
Op dit moment ontvang ik gratis extra mobiele data (Mobiel + Thuis Voordeel), blijf ik deze ontvangen?Ja. Je Mobiel + Thuis Voordeel in de vorm van een extra data pakket blijft zoals het is zolang je een daarvoor in aanmerking komend Vodafone mobiel abonnement hebt.
Ik heb een T-Mobile mobiel abonnement. Komt er nog extra voordeel voor de klanten die zowel een mobiel als Thuis abonnement hebben?Op dit moment is nog niet bekend welke voordelen en wanneer. Maar reken er op dat er voordelen komen. Zodra dit bekend is zullen we je uiteraard als eerste informeren.
=>> Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden. Wat gebeurt er met het zenderpakket dat ik nu ontvang via Vodafone Thuis?Door de naamswijziging verandert er niets aan het zenderpakket dat je nu ontvangt.
Ik heb besteld en word pas na 15 februari aangesloten. Wat gebeurt er met mijn bestelling?Je bestelling blijft gewoon staan en je zal volgens planning worden aangesloten.
Ik heb besteld vóór 16 december en wacht nog op mijn aansluiting. Wat gebeurt er met mijn bestelling?Je krijgt de producten en diensten die je hebt besteld en, voor zover je hiervoor in aanmerking kwam op het moment dat je bestelde, het overeengekomen Mobiel + Thuis Voordeel.
Ik ga verhuizen. Behoud ik mijn extra data en themapakketten?Ja, ook op je nieuwe adres blijf je de extra data en themapakketten houden.

Overige vragen

Wat gebeurt er met de apparatuur die ik nu gebruik van Vodafone Thuis?Je kunt de apparatuur (modem en Interactieve TV Boxen) gewoon blijven gebruiken.
Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?Als je Bellen in je pakket hebt en daar gebruik van maakt dan blijft je vaste telefoonnummer onveranderd.
Wat gebeurt er met mijn @vodafonethuis.nl e-mailadres?Eind 2017 gaat dit het @vodafonethuis.nl e-mailadres veranderen. Lees er alles over in dit topic Wijziging in je @Thuis e-mailadres. Wil je een nieuw e-mailadres of alias aanmaken vanaf 15 februari, dan is dit alleen mogelijk met een @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Eind 2017 zullen de @vodafonethuis.nl e-mailadressen komen te vervallen. We zullen je tijdig informeren en je daar zoveel mogelijk bij helpen.

Waar kan ik de komende tijd terecht als ik vragen of problemen heb met mijn T-Mobile Thuis dienst?Check eerst online op onze Klantenservice-pagina of je antwoord op je vraag kunt vinden. Lukt dat niet? Dan kun je contact opnemen via dit forum, het e-mailadres klantenservice@t-mobilethuis.nl of je belt naar nummer 0800-0092, zoals je gewend bent.
Wat gebeurt er met de incasso van mijn T-Mobile Thuis abonnementsgeld?De incasso wordt sinds de maand januari maandelijks gedaan door T-Mobile Thuis B.V. Je wordt geïncasseerd vanaf hetzelfde rekeningnummer als eerst, alleen de naam is anders!
Kan ik nog steeds My Vodafone Thuis gebruiken?Nee, met ingang van 15 februari kun je gebruik maken van My T-Mobile Thuis. Hierin kun je, net als voorheen, je abonnementen wijzigen, rekeningen inzien en persoonlijke instellingen wijzigen.
Mag ik benaderd worden door T-Mobile?Ja, T-Mobile mag haar eigen klanten benaderen met soortgelijke producten- en/of diensten. Je kunt je afmelden voor ongevraagde communicatie via My T-Mobile Thuis.
Ik heb nog een andere vraag, waar kan ik met deze vraag terecht?Check eerst online op onze Klantenservice-pagina of je antwoord op je vraag kan vinden. Lukt dat niet? Stel dan jouw vraag hier in dit topic, mail naar klantenservice@t-mobilethuis.nl of bel gratis met 0800-0092.

Zoals gezegd, bijna alle informatie vind je hierboven, maar als je nog een vraag hebt, laat het gerust hieronder weten!

67 reacties

Uiteraard heb ik een vraag :P

Ik heb een T-Mobile mobiel abonnement. Komt er nog extra voordeel voor de klanten die zowel een mobiel als Thuis abonnement hebben?
Op dit moment is nog niet bekend welke voordelen en wanneer. Maar reken er op dat er voordelen komen. Zodra dit bekend is zullen we je uiteraard als eerste informeren.

En wanneer denkt T-Mobile voor z'n vaste klanten met een aanbieding te komen 4 in 1? Sorry, ik wil graag overstappen, maar zoals het er nu naar uit ziet schiet ik er niets mee op, op snelheid na. Maar verder ga ik met bepaalde dingen juist achteruit op mijn huidige Ziggo contract. Dus pas als T-Mobile met iets komt, zoals Vodafone Thuis ook had, dan ben ik "waarschijnlijk" wel over!


Waar ik me wel aan kan ergeren, sorry T-Mobile, ik ben zeer positief over jullie, maar je schrijft je in om op de hoogte worden gehouden over T-Mobile Thuis en waar blijft de mail? Het is al overal te lezen, zelfs op sites van derden, en de mail komt maar niet. Dat valt me toch een klein beetje tegen. Of ik praat te snel en er komt straks een mail met een geweldige aanbod voor bestaande T-Mobile mobiel klanten die 4 in 1 willen nemen. 😳 :8
Ben het volledig eens met het vorige bericht. Waarschijnlijk komt er mogelijk ook wel binnenkort een voordeel voor de T-mobile klanten. Daar waar de Vodafone klanten hun voordeel gewoon behouden zolang hun contract loopt. Ik vind dit echt geen goede klantenservice hoor. Ik verleng mijn alles in 1 wel gewoon bij KPN en we kijken volgend jaar wel weer verder. Teleurstellend.
Inderdaad, zonder 4 in 1 voordeel geen reden om over te stappen. Je zou denken dat ze genoeg tijd hadden om alles voor te bereiden om op 14.02.17 met een leuke aanbieding te komen, of dan minimaal de zelfde opties aanbieden wat Vodafone deed voor mobile klanten. Erg jammer...
Ik als Vodafone klant heb ook erg lang moeten wachten op wat er ging gebeuren. Daar ik al mijn contract in oktober had verlengd zonder al te weten wat er ging gebeuren, En zelf toen ik Vodafonethuis ging gebruiken wist ik niet dat het verkocht zou worden
met wat ik had Ziggo ben ik erg tevreden ook de klantenservices die er voor gezorgd heeft dat ik 4 dagen eerder werd aangesloten dan geplant was
dus bij deze een 😉 voor de klantenservices
Ik heb in elk geval een mobiel abonnement, maar ik zie geen voordelen met alles-in-1 en mobiel. Waarom zou ik het combineren? Dat heeft toch geen voordelen. Dus dan kan ik rustig verder kijken bij de concurrenten.
Geen slimme zet vind ik dat. Maar laat ik wel afkloppen, er kan nog wat komen.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Logisch dat jullie hier vragen over hebben en hier nieuwsgierig en ook wel kritisch op reageren! Het liefste zou ik jullie een datum geven waarop meer informatie over de korting bekend gemaakt zal worden maar dat is momenteel nog niet duidelijk. Zoals jullie in de FAQ al kunnen lezen is het nog niet bekend welke voordelen er komen en wanneer dit gaat komen. Ik kan jullie verzekeren dat we op de achtergrond druk bezig zijn om dit vorm te geven.

Je kunt het in de FAQ al lezen: Reken er maar op dát er voordelen komen! Geduld is een schone zaak en we hopen dan ook dat jullie het geduld kunnen opbrengen om hier op te wachten. De Vodafone Thuis klanten die zijn overgezet naar T-Mobile Thuis en al gebruik maakte van de voordelen bij Vodafone blijven hier uiteraard gewoon gebruik van maken tot het einde van het contract.

Bedankt voor de input, waarderen we zeer! Uiteraard zetten we alle feedback die wij hier op het forum krijgen door naar het team achter T-Mobile Thuis. Mochten er nog verdere vragen zijn, stel ze gerust. 🙂
Gaan jullie ook nog een combi aanbieden tussen T-Mobile Thuis en Knippr? Ik heb momenteel T-mobile thuis incl TV maar gebruik dit nooit omdat ik ook Knippr heb op mijn Apple TV.
Beste Amy,

Ik kan jullie verzekeren dat we op de achtergrond druk bezig zijn om dit vorm te geven. Hoe lang weten jullie al niet dat vanaf 15 februari T-Mobile Thuis in gaat? Jullie persoonlijk misschien niet al zo lang, maar de mensen die abonnementen bedenken, kortingen maken en het structuur bekijken, moeten dit toch al een lange tijd weten. Dan snap ik echt niet waarom het zo lang moet duren voor hier meer informatie over komt.

Reken er maar op dát er voordelen komen! Geduld is een schone zaak en we hopen dan ook dat jullie het geduld kunnen opbrengen om hier op te wachten. Blijf het vreemd vinden dat je je kan aanmelden om op de hoogte gehouden te worden per mail en zelfs die mail hebben we nog niet eens gehad en T-Mobile Thuis is inmiddels in de lucht. Net zoals de vorige vraag, dit had T-Mobile toch al kunnen weten, ze nemen het systeem toch over van Vodafone, die hadden toch hele mooie aanbiedingen en die zijn toch makkelijk over te nemen of over na te denken?

De Vodafone Thuis klanten die zijn overgezet naar T-Mobile Thuis en al gebruik maakte van de voordelen bij Vodafone blijven hier uiteraard gewoon gebruik van maken tot het einde van het contract. Deze mensen zijn over, hebben al een mooie aanbieding gehad om ook klant te worden bij T-Mobile mobiel. Waarom jullie eigen trouwe fans, sponsoren, gekke magenta liefhebbers dan nog geen aanbod doen om T-Mobile Thuis te nemen met kortingen?

Op alle vragen kom ik elke keer weer terug op de vraag, waarom?? Ik snap echt niet dat er zolang gewacht moet worden. Geloof me, als jullie vandaag de vaste klanten een bericht hadden gedaan met een mooie 4 in 1 aanbieding, jullie hadden er vandaag al een record aan klanten bij gehad. Nu moet ik wachten en loop bij mijn andere provider bij een deadline omdat die voelt dat ik misschien over wil stappen en mij korting doet om te blijven. Liefst blijf ik daar niet en wil ik trouw zijn aan T-Mobile, maar please... Kom met iets over de brug. Daar moet allang een oplossing zijn.

Sorry, ben normaal niet zo kritisch en uiteraard, ik blijf positief over T-Mobile, maar het had anders kunnen gaan nu. Waar is de afkoel kamer 🆒 😛
Badge +5
Ik krijg net de mail binnen met de "officiële" wijzigingen met daarbij een cadeau voor 8 films! Alleen helaas, je moet een tv abonnement hebben. Die heb ik niet, alleen internet..

Verder inderdaad helemaal niets anders zo te zien. Schijnt ook nog een valentijnskaart gestuurd te zijn!
Wow, jij wel een mail gehad. De eerste die er ik over hoor!
8 films krijgen en dan geen tv abonnement hebben, dat schiet lekker op :)

Misschien komt het aanbod voor TV kijken straks nog per mail 😛
Reputatie 6
Badge +17
Serviceweb, dit is de link die je krijgt in je e-mail. Als je Vodafone Thuis had, krijg je alleen een mail en kaartje.
Oké, leuk filmpje :)
Maar ik bedoelde meer de pagina waar je je gegevens achter kon laten om op de hoogte te blijven als T-Mobile Thuis komt. Dat is dus duidelijk een andere mail.
Badge +5
Wow, jij wel een mail gehad. De eerste die er ik over hoor!
8 films krijgen en dan geen tv abonnement hebben, dat schiet lekker op :)

Misschien komt het aanbod voor TV kijken straks nog per mail :P

Inderdaad alleen maar omdat ik al een paar jaar klant ben 🙂
Reputatie 2
Goedemorgen allemaal,

Logisch dat jullie hier vragen over hebben en hier nieuwsgierig en ook wel kritisch op reageren! Het liefste zou ik jullie een datum geven waarop meer informatie over de korting bekend gemaakt zal worden maar dat is momenteel nog niet duidelijk. Zoals jullie in de FAQ al kunnen lezen is het nog niet bekend welke voordelen er komen en wanneer dit gaat komen. Ik kan jullie verzekeren dat we op de achtergrond druk bezig zijn om dit vorm te geven.

Je kunt het in de FAQ al lezen: Reken er maar op dát er voordelen komen! Geduld is een schone zaak en we hopen dan ook dat jullie het geduld kunnen opbrengen om hier op te wachten. De Vodafone Thuis klanten die zijn overgezet naar T-Mobile Thuis en al gebruik maakte van de voordelen bij Vodafone blijven hier uiteraard gewoon gebruik van maken tot het einde van het contract.

Bedankt voor de input, waarderen we zeer! Uiteraard zetten we alle feedback die wij hier op het forum krijgen door naar het team achter T-Mobile Thuis. Mochten er nog verdere vragen zijn, stel ze gerust. :)


Blijft voor mij de vraag over of ik nog gebruik kan maken van combivoordeel in een later stadium als ik nu al besluit over te stappen, iets wat ik het liefste zou doen
@eddkroon
Deze vraag heb jij, en ik, al een melding over op deze topic: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/t-mobile-compleet-276367

Misschien dat een T-Mobile medewerker daar een antwoord op kan geven. We mogen namelijk niet op meerdere plekken dezelfde vraag stellen, dit zou spam kunnen zijn. Zeg het alleen, dan blijft het mooi op 1 plek! 🙂
Reputatie 3
Wow! T-Mobile is weer een stuk groter geworden door deze overname! Het aanbod ziet er niet slecht uit, er is veel keuze en prijzen zijn gewoon 'redelijk'. Inderdaad mist het quad play idee nog, maar ik heb er de volste vertrouwen in dat dit uiteindelijk wel komt! Ik ben alleen net zoals serviceweb en eddkroon wel benieuwd of je ook recht hebt op de korting voor quad play indien je nu al een contract afsluit...? Daarnaast vraag ik me het ook af of het wel mogelijk is om onze Netgear Nighthawk R7000 router te gebruiken icm met T-Mobile Thuis, aangezien er op de site staat dat de WiFi modem niet in bridge modus kan worden gezet.. Kunnen deze 2 routers wel parallel naast elkaar draaien dan? Of is het een mogelijkheid om het volledige router gedeelte van het wifimodem uit te zetten? Zo hebben wij het nu via Ziggo gedaan (wifi functie van de modemrouter staat volledig uitgeschakeld). (Onze Sonos speakers slaan altijd een beetje op hol met meerdere routers :D)
Beste Amy,

Wat jammer dat je je laatste 2 dagen in gaat en dat we je straks moeten missen. Ik zou je graag mijn commentaar willen besparen maar ik kan het toch niet voor me houden.

Je reactie op een ander deel van de forum, wat je inmiddels hebt gesloten: Goedemorgen allemaal, We zien veel vragen binnenkomen hierover en ik heb hier gisteren ook een reactie over geplaatst in het T-Mobile Thuis FAQ-topic.

Ik snap dat je de andere topic sluit, je krijgt anders dubbele informatie en/of vragen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar je zegt ons dat je gisteren hier ook een reactie hebt geplaatst. Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar dringt het bij T-Mobile door dat je vorige reactie hier, alleen nog maar meer vragen oproept.

Vooral op het deel: Reken er maar op dát er voordelen komen! Geduld is een schone zaak en we hopen dan ook dat jullie het geduld kunnen opbrengen om hier op te wachten.

Ik begrijp best dat T-Mobile Thuis er van alles aan doet om de boel op orde te krijgen. Maar als er intern, want het kan toch niet zo zijn dat iemand in de ochtend bedenkt om iedereen korting te gaan geven en dat in de middag dit opeens krijgt. Dus er is al over nagedacht bij T-Mobile, dit kan niet anders. En nu krijgen mensen alleen maar meer vragen, zeker wat je hebt geschreven. Ook al leggen jullie maar uit waarom iets NU niet mogelijk is. Dat is al een stuk beter als antwoord!

Laat T-Mobile vandaag rond de tafel gaan en op 1 vraag, want die vraag heeft namelijk iedereen, een antwoord geven: Kunnen mensen, die ZO GRAAG bij T-Mobile zitten (vaste trouwe klanten) en ZO GRAAG ook willen overstappen naar T-Mobile Thuis, wat toch voor jullie een flinke pluim moet zijn (of wat wij hier altijd zeggen: een flinke veer in de reet) om te lezen dat er zoveel mensen wel willen overstappen, maar bang zijn dat er straks een combi abonnement komt en er niet van kunnen profiteren. Die vraag is toch niet zo moeilijk te beantwoorden?

Wij willen allemaal zo graag overstappen... Als er dan straks een actie komt met 4 in 1 (combi-voordeel) kunnen dan jullie trouwe klanten, die dan nu heel graag overstappen naar T-Mobile Thuis daar dan ook gewoon van profiteren? (zoals voorbeeld hier onder, ik noem maar wat)

Dus stel dat T-Mobile Thuis komt met:
- extra GB op je mobiel om buiten ook TV te kunnen kijken
- themakanalen gratis bekijken (2 of 3)
- 5,- euro combi korting

Krijg je dat als bestaande, als je nu overstapt, T-Mobile Thuis klant dit dan ook. En niet het vingertje: je was al klant, jammer en pech :(

Ik persoonlijk vind het heel jammer dat daar nog niets over vast staat. Ik had liever gisteren nog, dan vandaag, mijn abonnement laten opzeggen en bij jullie over willen stappen naar T-Mobile Thuis. Maar door zoveel stilte durf ik het niet aan en vind ik echt, en ik meen het, echt heel heel erg jammer! Heb er al genoeg over geschreven, zal mijn mond er verder over sluiten. Maar ik hoop dat je deze info aan T-Mobile Thuis team wil doorgeven en het liefst ook iemand van hoger hand.

En om dan toch nog positief af te sluiten: Ik vind het echt jammer dat je weggaat! Ken je nog niet zo lang, maar we hebben een leuke donderdag fan dag gehad en je bent een kanjer die T-Mobile nu moet gaan missen.

Fijne dag en veel plezier bij je toekomstige werkgever.
Ik krijg net de mail binnen met de "officiële" wijzigingen met daarbij een cadeau voor 8 films! Alleen helaas, je moet een tv abonnement hebben. Die heb ik niet, alleen internet..

Verder inderdaad helemaal niets anders zo te zien. Schijnt ook nog een valentijnskaart gestuurd te zijn!

Het lieve roze kaartje heb ik gehad, overkill, vast een vrouwendieetje van sales.
Die gratis films zijn een paar oude films waarvan ik de helft al ken.
Geef je een cadeau? Gooi er dan een paar goede blockbusters van 2016 in, geen ouwe meuk.
Bovendien heb ik geen kinderen dus die titels mogen er wat mij betreft ook uit.
(Mogen het er iets meer zijn dan 8 titels?)
Ben blij dat ik niet het @vodafonethuis.nl mailbox gebruik anders had ik alweer een nieuw emailadres erbij gehad.
Daarom: altijd gmail en geen providermail, voor je het weet wordt het weer een coorperate-deal van bobo's en zit jij weer met de gebakken verhuisperen.
Wow! T-Mobile is weer een stuk groter geworden door deze overname! Het aanbod ziet er niet slecht uit, er is veel keuze en prijzen zijn gewoon 'redelijk'. Inderdaad mist het quad play idee nog, maar ik heb er de volste vertrouwen in dat dit uiteindelijk wel komt! Ik ben alleen net zoals serviceweb en eddkroon wel benieuwd of je ook recht hebt op de korting voor quad play indien je nu al een contract afsluit...? Daarnaast vraag ik me het ook af of het wel mogelijk is om onze Netgear Nighthawk R7000 router te gebruiken icm met T-Mobile Thuis, aangezien er op de site staat dat de WiFi modem niet in bridge modus kan worden gezet.. Kunnen deze 2 routers wel parallel naast elkaar draaien dan? Of is het een mogelijkheid om het volledige router gedeelte van het wifimodem uit te zetten? Zo hebben wij het nu via Ziggo gedaan (wifi functie van de modemrouter staat volledig uitgeschakeld). (Onze Sonos speakers slaan altijd een beetje op hol met meerdere routers :D)
Ik heb ook de R7000 van Netgear.
Deze staat achter mijn Draytek die ik van Vodafone heb gekregen.
De Draytek-wifi is uitgeschakeld en de rest is overgenomen door mijn R7000 en 2 switches die ik aangesloten heb.
Werkt als een tierelier.
Zit er aan te denken de nieuwe Netgear X10 aan te schaffen(duur)want deze heeft een glas-aansluiting. Ben je in één klap klaar.
Ben net klaar met alles instellen(TVboxen en apps op iPad en smartphones)
Een tip voor de handleidingschrijvers in deze migratie-actie:
Adviseer de Vodafoners eventjes al hun oude apps te verwijderen en alles opnieuw te downloaden.
Nu lijkt het voor noobs alsof alles vanzelf gaat, het is niet duidelijk, alle oude Vodafone-apps draaien gewoon nog namelijk.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie direct al meer informatie willen hebben over de voordelen die eraan gaan komen, maar op dit moment kunnen wij niet meer vertellen dan al is aangegeven in de FAQ. Achter de schermen zijn we er natuurlijk druk mee bezig en de voordelen gaan er zeker komen! Wij zetten jullie feedback ook door naar het T-Mobile Thuis team! Zodra wij meer weten zullen wij dit uiteraard met jullie delen.

@Hugo; Iedere T-Mobile Thuis klant met TV kan de gratis films bekijken ook wanneer TV later wordt geactiveerd via My T-Mobile Thuis. Dus als je TV toevoegt dan kun je er wel gebruik van maken.

Reputatie 3
Hi allemaal,

Voor degene die zich de afgelopen via t-mobile.nl/thuis heeft aangemeld om op de hoogte te worden gehouden; we gaan jullie mailen. We zijn erg druk geweest met de lancering van T-Mobile Thuis. Nog even geduld alsjeblieft.
Hi allemaal,

Voor degene die zich de afgelopen via t-mobile.nl/thuis heeft aangemeld om op de hoogte te worden gehouden; we gaan jullie mailen. We zijn erg druk geweest met de lancering van T-Mobile Thuis. Nog even geduld alsjeblieft.


Bedankt voor dit bericht Arjan. Eindelijk een bericht waar we iets aan hebben. Ja sorry, ik ben er kritisch op het moment. Maar daar staat wel tegenover dat ik een grote stap moet maken of ik overstap of niet!! Maar dat zullen jullie ook wel begrijpen en hoop dat er iets in komt te staan over vaste T-Mobile Mobiel klanten met combi abonnement 😳 😛 🆒
Ik vind het een beetje verveld dat ik gewoon geen antwoord krijg op mijn vragen en steeds maar naar de voorwaarden, die al zoooo lang bekend schijnen te zijn. allles wat je had blijf....ja dat had ik onderhand wel begrepen.. maar nu moet ik een nieuwe gsm hebben en vodafone waar ik al 20 jaar lid ben, kan mij geen extra gig. meer geven voor vodafone thuis. Dus dat is in een keer 3 gig. minder. ik heb deze gsm en abb. nu nodig en niet over een paar weken... En als je de klantenservice wil bellen krijg je te horen dat ze niet meer weten dan dat er al op de site staat en daar staat mijn antwoord niet tussen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben van de klanten die jullie overgenomen hebben van vodafone.

Ik neem aan dat t mobile hier toch al een tijdje mee bezig is en ook aanbiedingen zou moeten hebben en niet moeten aankomen met je moet geduld hebben. Jullie hebben hier genoeg tijd voor gehad neem ik aan, om hierover na te denken, komt mij erg amateuristisch over en Ik heb het idee niet serieus genomen te worden en het maar moet slikken. Dit geintje kost mij gewoon geld. ik betaal nu voor onbeperkt bellen 8 gig waarvan 3 van vodafone thuis voor 35 euro en kreeg er een htc s9 bij als lange vaste klant. ik wilde niet overstappen maar zo zou ik ergens anders al meer willen betalen . voel me niet serieus genomen en dat is voor mij al genoeg, en dat vind ik spijtig.

ps: bij kpn word je data en bel minuten verdubbeld als je van hun tv en internet afneemt.
Reputatie 1
Mijn Thuis abonnement loopt tot 18-4, dus ben benieuwd of T-Mobile nog met een aanbieding komt. voor lopig betaal ik nu €62,50 ik wil uiteraard ook wel minder betalen voor hetzelfde. Dat is niet echt een leuk valetijns kado

Reageer