[FAQ] T-Mobile Thuis overname

• 14 februari 2017
  • 67 reacties
  • 13183 Bekeken

Toon eerste reactie

67 reacties

Badge +5
Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie direct al meer informatie willen hebben over de voordelen die eraan gaan komen, maar op dit moment kunnen wij niet meer vertellen dan al is aangegeven in de FAQ. Achter de schermen zijn we er natuurlijk druk mee bezig en de voordelen gaan er zeker komen! Wij zetten jullie feedback ook door naar het T-Mobile Thuis team! Zodra wij meer weten zullen wij dit uiteraard met jullie delen.

@Hugo; Iedere T-Mobile Thuis klant met TV kan de gratis films bekijken ook wanneer TV later wordt geactiveerd via My T-Mobile Thuis. Dus als je TV toevoegt dan kun je er wel gebruik van maken.

Dank voor je bericht, wie weet in de toekomst. 🙂
Reputatie 1
Wat ik nergens lees is, hoe lang het duurd voor alle vodafone thuis klanten een nieuw tv modem menu krigen. ik zit nog steeds naar een Vodafone logo te kijken.
Reputatie 1
Waar kan ik mijn t-Mobile thuis zender pakket aanpassen/ opzeggen?.
Waar kan ik de snelheid van mijn internet thuis aanpassen naar beneden?
Reputatie 3
Hi allemaal,

Het TV menu van T-Mobile Thuis klanten wordt gefaseerd omgezet. Uiterlijk maandag hebben alle klanten het nieuwe T-Mobile Thuis TV menu.
Reputatie 3
Hi allemaal,

Aanpassen van TV pakketten (AAN of UIT zetten) kan via My T-Mobile Thuis. Als je je internet snelheid wilt aanpassen, dan kan dat door te bellen naar de klantenservice.
Reputatie 1
Hi allemaal,

Aanpassen van TV pakketten (AAN of UIT zetten) kan via My T-Mobile Thuis. Als je je internet snelheid wilt aanpassen, dan kan dat door te bellen naar de klantenservice.

Bellen naar de klantenservice!! , Bellen is toch helemaal niet handig. Waarom niet gewoon via een service menu. waar je dit soort dingen kunt regelen . Nu moet je minuten wachten voor je uberhaupt iemand aan de lijn krijgt. Terwijl je met 1 klik dit zou kunnen regelen.
Reputatie 3
Hi dRichardK,

In het netwerk vinden continue upgrades plaats. Om te kijken welke snelheids-upgrades we nu, maar wellicht ook op korte termijn, kunnen aanbieden, is gekozen om dit telefonisch te doen.
Reputatie 1
Hi allemaal,

@Hugo; Iedere T-Mobile Thuis klant met TV kan de gratis films bekijken ook wanneer TV later wordt geactiveerd via My T-Mobile Thuis. Dus als je TV toevoegt dan kun je er wel gebruik van maken.

Van die gratis films moet je je overigens niks voorstellen. Gratis film is bijvoorbeeld, Mees Kees, Er zit werkelijk geen enkele top film tussen. Verder is video huren hier minimaal een euro duurder dan bij Google, Neem bij voorbeeld The Magnificent Seven €5,99 euro bij T-Mobile Thuis,
Kunnen jullie aangeven wat de kwaliteit is van zowel het tv beeld en de stabiliteit van de internetsnelheid?
Als ik een zoektochtje maak op het www dan kom ik m.b.t. de "Thuis" variant van Vodafone niet veel positiefs tegen.
Is er ook een mogelijk dat er Netflix gekeken wordt via de TV box? Dit is een optie die ik momenteel wel heb via KPN en dit werkt uitzonderlijk prettig.

Bij eventuele overstap zou ik dan een chromecast moeten aanschaffen om Netflix te kijken, hier zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.
Laatste puntje... is het mogelijk om Fox Sport te laten vallen? Hier heb ik totaal geen behoefte aan..
Ik kijk liever voor dat geld naar Formule 1🆒

met vriendelijk groet,
Reputatie 1
Klopt Netflix app bestaat niet. Trouwens ik zou sowieso je niet aanraden om nu over te stappen. Het is allemaal nog erg amateuristisch. Films huren is erg duur. Je kunt bij KPN een beter aanbod krijgen.
De Kwaliteit is over het algemeen vrij goed hoor. Het opnemen van programma's gaat vaak fout. Als je een serie opneemt, en die duurt 8 weken. Gaat hij gewoon door dan ben je andere programma's aan het opnemen die op dat tijdstip uitgezonden worden. Wat mij verder erg stoort is de reactie snelheid van het Twitter personeel. Dat kan dagen duren voordat je een reactie krijgt.
Reputatie 1
Verder is het zo dat ik vind dat de prijs kwaliteit verhouding niet gelijk is aan die van KPN /Ziggo of XS4ALL. De laaste is opzich de duurste, maar je krijgt daar goede apparatuur echt het beste glasvezel modem super goede tv ontvanger. Zeer stabiel internet. Twitter reacties binnen een uur. Als er iets kapot is of werkt niet goed meer. Krijg je zonder zeuren nieuwe apparatuur.
Reputatie 6
Badge +2
Denk dat we T-Mobile iets meer tijd moeten geven, nu ze op dit nieuwe gebied beginnen.

Maar ik ben het ook wel met veel mensen eens, dit was geen beslissing van gisteren op vandaag.
Men had wel iets meer marktgevoel mogen tonen voor de mensen waarvan het einde van het contract in zicht is. Deze mensen zitten veelal met een mobiel contract bij Vodafone, dus wat is comercieel interesant als je deze klanten binnen kan harken met een gelijkwaardige combi aanbieding.

Het lijkt of de commerciele afdeling een beetje zit te slapen en zich niet goed heeft verdiept in wat Vodafone klanten hadden en hoe daarvan kunnen profieoteren om iets gelijkwaardigs in de markt te zetten.
Dan heb je naar m.b.m. geen goed commercieel inzicht ... altijd scherp kijken naar de concurent en hoe kan ik daar op aansluiten met net iets beters en er toch nog aan verdienen ... dat is pas commercieel denken toch?
Reputatie 1
Onee hoor ze beginnen helemaal niet opnieuw. alle medewerkers van Vodafone thuis zijn mee gekomen. Ze hebben al jaren ervaring. Vodafone klanten hadden ook niks meer dan nu.Maar wat ik al zeg alles in 1 via T-Mobile/Vodafone is gewoon erg duur t.o.z van wat je bij KPN/ZIGGO/XS4ALL krijgt. Ik heb vanmiddag gevaagt naar een verlenging, en een evt korting. Ik kan beter mijn oude contract van Vodafone aanhouden dan dat ik overstap naar T-Mobile thuis Ben ik alle voordeel die ik had kwijt.

Precies wat je schrijft ik ben overstag gegaan omdat Vodafone mij en mijn vrouw 3GB per maand meer internet ruimte gaf, plus 3 thema pakketen. Als ik dit niet meer krijg ben ik binnenkort echt weg. de prijs ,kwaliteits verhouding is nu niet meer wat het was. Alle nieuwe abonnementen zijn naar mijn mening nog duurder dan het al was. Er is mij wel gezegt dat ze binnen kort met een goede aanbiedingen komen. Maar ja de klanten service zei ook tegen mij dat ze een fantastische aanbieding voor mij hadden .Dat wist de medewerker echt zeker. 😞 niet dus.
@dRichardK,
Ik denk dat we inmiddels allemaal wel weten hoe je er over denkt. Op bijna elk stukje van T-Mobile Thuis heb je geuit en dat mag gerust maar hou het op 1 topic, zie ook de huisregels van T-Mobile Thuis. Dat je niet tevreden bent is mij in ieder geval wel duidelijk en ik denk T-Mobile inmiddels ook.

De oude klanten van Vodafone Thuis hebben alle diensten en voorwaarden meegekregen naar T-Mobile Thuis en daar is dus niets aan verandert. Het beste kan ik je naar de FAQ T-Mobile Thuis topic sturen, daar staat alle informatie die je moet weten bij het overstappen. Om eerlijk te zijn hebben oude Vodafone klanten op dit moment een mooie overstap gedaan en krijgen nu meer dan een nieuwe klant. Zelfs T-Mobile klanten krijgen nog niet zoveel!! En ja, geef ze even de tijd om alles af te werken, het is een behoorlijke klus.

Waarschijnlijk zit jij net in een fase van einde contract en overstappen naar een nieuw contract, je hebt het namelijk elke keer over nieuw abonnement afsluiten. Ik snap overigens niet waarom je van contract wil veranderen want je hebt nu toch een goed 'oud' Vodafone contract? Die zou ik lekker houden, lekker uitzitten en van genieten!!

Wacht gewoon nog even, geniet van T-Mobile Thuis en dan komt alles op z'n pootjes terecht.
@Pieter_B
Je slaat de spijker op z'n kop: Denk dat we T-Mobile iets meer tijd moeten geven, nu ze op dit nieuwe gebied beginnen. Heel goed plan om dat te doen! Uiteraard zijn er mensen van Vodafone Thuis mee gekomen naar T-Mobile Thuis maar voor T-Mobile blijft het een nieuw gebied. Klantenservice en technisch is alles gewoon mee gekomen en daar ligt het ook niet aan. Ze moeten waarschijnlijk alles nog verwerken van oude Vodafone klanten naar nieuwe T-Mobile Thuis klanten en dat heeft tijd nodig.

Wat je zegt over een mobiel contract bij Vodafone en dat het commercieel interessant is om deze klanten binnen te halen, dat doet T-Mobile toch ook. Lees de {url=https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/faq-t-mobile-thuis-276328][faq] T-Mobile Thuis[/url] er maar op na. Daar staat alles netjes beschreven en T-Mobile heeft alle Vodafone Thuis met mobiel abonnement een aanbod gedaan om over te stappen. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig, mochten er mensen zijn die dat nog niet hebben gehad, en duurt het iets langer dan verwacht.

Kijk het gewoon nog even aan en T-Mobile komt altijd wel met een oplossing. We moeten gewoon nog even geduldig wachten en dan denk ik dat het allemaal wel oplost. T-Mobile Thuis komt nog met een aanbieding, daar moeten we dan gewoon nog even op wachten.

Fijn weekend en geniet van het mooie weer 🙂
Reputatie 1
Goed gezegt, we wachten af.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

We lezen sowieso alles met jullie mee, no worries! We zien dat er al veel onderling besproken wordt, jullie helpen elkaar goed en wij zien ook veel goede feedback en suggesties langskomen. Dit nemen wij allemaal mee in onze plannen, procedures en beslissingen, laat deze dus vooral doorstromen en dan nemen wij dit mee!

Als er specifieke vragen zijn waar wij gelijk bij kunnen helpen, dan zullen we dit ook zo spoedig mogelijk doen. Vooralsnog pikken we vooral de verbeterpunten, behoeften en wensen eruit en kijken we hoe jullie discussies zich vormgeven. Wij halen hier enorm veel waardevolle informatie uit en zijn er op dagelijkse basis mee aan de slag. Jullie feedback is hierin enorm belangrijk, dus blijf hier alsjeblieft mee bezig. :)

Mocht er iets zijn waar wij bij kunnen helpen of waar je vragen naar hebt, laat het gerust weten!
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb zekers nog een vraagje: is er een lijstje beschikbaar wanneer/of eigen apparatuur geplaatst wordt in glasvezelcentrales? Klanten hebben dan lagere kosten en meer keuze voor snelheden.
Ik kan 'maar' maximaal 100/100 Mbps, omdat KPN/Reggefiber weigert te upgraden.
Ik heb ook nog een vraag/ verzoek. Wat ik mis is een sleeptimer op de entone, of zie ik die ergens over het hoofd ? Dat blauwe lampje is 's nachts zo fel, dat ik er een sticker op geplakt heb 🆒.
Lijkt me ook dat als we hem vergeten uit te zetten 's nachts dit meer energie kost.
@ Pilovali

Dat vind ik een hele goede vraag! Een dergelijke lijst is niet beschikbaar. Het is niet bekend of en wanneer dit gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laten we je uiteraard weten wat de mogelijkheden zullen zijn. :)

@risc

Ik ben het met je eens dat het lampje inderdaad erg fel kan zijn! Een sticker is slimme oplossing. 🆒
Je kunt de helderheid van het display aanpassen in het menu van de Entone. Dit kun je doen via Instellingen > Video en Audio > Helderheid Box Display. Daar kun je vervolgens de helderheid op laag zetten. Op die manier kun je de sticker eventueel achterwege laten. 😉
Reputatie 1
Hi allemaal,

Voor degene die zich de afgelopen via t-mobile.nl/thuis heeft aangemeld om op de hoogte te worden gehouden; we gaan jullie mailen. We zijn erg druk geweest met de lancering van T-Mobile Thuis. Nog even geduld alsjeblieft.

#Arjan_TMT, even een wake-up call. Of heb ik dat mailtje of alle mailtjes gemist. Hopelijk komt er iets concurrerends, bij Breedbandwinkel.nl is T-Mobile Thuis een middenmotor qua prijs. De ex-dochter Online en zelfs mijn huidige provider Telfort zijn prijstechnisch in het voordeel.
BTW, mijn kleindochter is vandaag 8 dagen oud, jouw mededeling ook, voor haar duurt jouw reactie dus al haar leven lang. 😉 Voor mij gewoon te lang.
Reputatie 1
Heb vandaag 2 mobiele abo's afgesloten voor eind april, ik hoop dat T-Mobile tegen die tijd ook een leuke totaalpakket actie heeft.
We wachten met spanning af T-Mobile allemaal!!!
Reputatie 4
Hi Ronaldl8,

Welkom bij T-Mobile! Leuk dat je voor ons hebt gekozen met het afsluiten van je twee mobiele abonnementen. 😃 Er komen leuke dingen aan, maar hoe leuker, hoe meer tijd het kost. 😛 More is coming guys!

Zodra er meer bekend is zullen wij dit meteen met jullie delen. That's a promise!
Reputatie 1
Hallo T-Mobile,

Zitten ze bij jullie nog steeds te slapen want zelfs Vodafone heeft nu al weer combivoordeel online staan dus hoe zit het met jullie we beginnen nu toch wat ongeduldig te worden. de tijd om te slapen is nu echt voorbij dus schiet eens op met dat combivoordeel. Ik begin zo langzamerhand spijt te krijgen dat ik voor T-Mobile gekozen heb.

Groetjes Ronald
Reputatie 2
Ben het wel eens met ronaldl8. Wordt echt een keer tijd dat tmobile met een combivoordeel komt. Ik zit te wachten om over te stappen van kpn naar tmobile thuis.
Ronaldl8: spijt hoef je niet te hebben bij Tmobile. Mobiele abo is zeer goed en ze hebben aantrekkelijke prijzen.

Reageer