[FAQ] T-Mobile Thuis overname

Toon eerste reactie

67 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Ronald en Kijkdan,

Nog even geduld! De combideal gaat er zeker komen en zodra wij meer weten zullen wij dat delen met jullie!

@kijkdan; Leuk om te horen dat je blij bent met ons! 🙂
21 maart werd al gezegd dat er korting aan zit te komen. 1,5 maand verder 0,0 te melden vanuit TM. Gaat het nog gebeuren?
Reputatie 2
Hallo drekkween, Ik heb vanochtend contact gehad met de verkoop afdeling van Tmobile thuis en hun zeiden ook dat er een combideal zou komen maar nog niet weten wanneer dat is.
Ik ben zelf zeer tevreden over Tmobile en 28 juni heb ik ook Tmobile thuis.
Kpn verhoogd de prijzen ( reden waarom ik weg ga bij hun) Telfort verhoogd de prijzen. Uitgelezen kans voor Tmobile om nu ook een combideal te introduceren.
Verder gewoon afwachten.
Reputatie 7
Badge +19
Hi drekkween,

De combideal komt eraan en wanneer het zover is zullen wij dat met iedereen delen.
Beste T-mobile,

Wij wachten al met veel geduld op een combivoordeel.

Ik heb het idee dat Vodafone het beter voor elkaar had.
Reputatie 1
Ik vermoed dat er geen combi voordeel komt voor mobiele klanten. Er is al een mogelijkheid gecreeerd voor korting middels T-Mobile Samen. NLE heeft mooie prijzen voor alles-in-een 50/50 glasvezel en ik kan binnenkort overstappen, dus zal ik zo goed als zeker gaan verhuizen van Telfort naar NLE. Ik kan mijn schaarse euro's maar eenmaal uitgeven. Mijn mobiele nummer blijft wel bij T-Mobile, ondanks de toch wel vele blindspots in het noorden.
Reputatie 6
Badge +2
We lezen hier dagelijk dat moderatoren ons vooral warm willen maken om te wachten, maar zoals in het spaans 'mucho espuma poco de chocolate' ... 'veel gepraat, maar geen daden' .. helaas 😞
We zijn nu, sinds de overname, alweer een aantal maanden verder.
De overige providers hebben de maand (mei) een prijsverhoging doorgevoerd waardoor het nu makkelijk overstappen is (tot 1 juli had ik begrepen).
Dit is toch een uitgelezen kans voor TMobile om met een kortingspakket over de brug te komen.
Persoonlijk ben ik momenteel verschillende providers aan het vergelijken, TMobile springt er nog niet uit, maar een kortingspakket zou me over de streep kunnen trekken.
Kortom, waar blijft een lucratief aanbod voor de mobiele abonnee's ?
Ik zit in exact hetzelfde schuitje als Johan. Op dit moment is Ziggo ondanks prijsverhoging simpelweg voordeliger. Heb je eindelijk een 'way out' bij andere providers ivm prijsverhogingen, zijn ze bij T-Mobile er niet klaar voor. Jammer. Dan wordt het nog een tijdje Ziggo ondanks alle recente storingen en geplande werkzaamheden...
Reputatie 6
Badge +5
Combivoordeel, quadplay, samenvoordeel, hoe je het noemen wilt, dat is natuurlijk erg fijn. Ik snap het wel. Ik zou het ook graag aanbieden. Een kadootje is altijd leuk om te geven. Maar als ik persoonlijk spreek, het blijft een extraatje. De Thuis diensten zijn structureel al bijzonder laag geprijsd. Als andere providers hun prijzen verhogen, dan zijn we zelfs zonder de extra's qua prijs/kwaliteit al super. Als binnenkort dan nog die extra's komen, is het pas echt een leuke verrassing.

Nog wat uitleg: het samenvoegen van de gegevens van mobiel met die van Thuis blijkt een lastige klus. We zijn hier achter de schermen hard mee bezig, maar het is nog niet klaar. Hoe dan ook, het gaat komen. Liever gisteren dan vandaag. 😉
Beste Sander,

Ik begrijp dat het een lastige klus is. Migratie van systemen, producten aanmaken in facturatiestromen, combineren daarvan etc. etc. zal geen eenvoudige taak zijn. Dat je het persoonlijk ziet als extraatje is ook heel fijn. Jouw concurrenten bieden het echter structureel aan. Dan praat je niet meer over extraatje maar over structurele propositie en één die jouw (dat moge dit topic toch wel uitwijzen hoop ik) klanten meenemen in de overweging van meerdere providers.

Prijs/kwaliteit is daarnaast een relatieve insteek en niet hard te maken. Althans ik heb namelijk niet recentelijk gezien dat T-Mobile Thuis beter uit de test komt dan een andere provider. Reviews over Vodafone Thuis zijn niet louter positief en de objectieve beoordelingen evenmin.

De prijzen van de Thuisdiensten zijn vergelijkbaar. Niet super. Je moet niet vergeten dat jouw aanbod ook niet vergelijkbaar is met dat van anderen. Ik begrijp hoe een propositie tot stand komt en dat je nu vanuit de basispropositie praat maar die propositie biedt in mijn mening niet genoeg waar voor geld.

Ik ben blij dat ook jullie graag een dergelijke constructie aan willen bieden dus laten hopen dat de techneuten het snel op de rit krijgen. Dank voor jouw reactie.

Prijs/kwaliteit is daarnaast een relatieve insteek en niet hard te maken. Althans ik heb namelijk niet recentelijk gezien dat T-Mobile Thuis beter uit de test komt dan een andere provider. Reviews over Vodafone Thuis zijn niet louter positief en de objectieve beoordelingen evenmin.

De prijzen van de Thuisdiensten zijn vergelijkbaar. Niet super. Je moet niet vergeten dat jouw aanbod ook niet vergelijkbaar is met dat van anderen.

1) Vodafone had vroeger een slechte reputatie qua TV ed.
Nu Vodafone met Ziggo is samengegaan zijn de mogelijkheden enorm.
TMobile heeft Vodafone overgenomen en moet de fouten van Vodafone proberen goed te maken..
Of dit lukt moet nog maar blijken. Qua prijs zit je €20- onder Ziggo maar of het deugt moet nog maar blijken..

2) Prijzen zijn relatief
Deze kunnen per jaar verschillen.
Kijk bijvoorbeeld naar het aanbod in TMobile telefonie.
Het abonnement wat ik heb afgesloten is al niet meer leverbaar..
Het allesin1 abonnement kan volgend jaar zo maar duurder worden op basis van een FOXsports wat ineens 5 euro meer vraagt, om maar iets te noemen.

Waar het nu om gaat is dat er verschillende providers een tarief verhoging hebben doorgevoerd.
Een tariefverhoging betekent dat ik, als klant, onder een contract uit kan komen ivm contractbreuk.
Het zou voor TMobile klanten opleveren als er nu een goed aanbod komt.

Vodafone en Ziggo bieden mij een heel mooi alternatief voor als mijn abonnement afloopt.
Reputatie 6
Badge +5
@Dirk en Johan, leuk dat jullie meedenken! Ik kan gerust zeggen dat we liever gisteren dan vandaag een aanbod hebben, zeker nu alle providers (behalve T-Mobile!) hun prijzen verhogen. Ik ben het met jullie beiden eens dat je niet kan spreken van één aanbod dat al dan niet goedkoop is. Dat verschilt namelijk per klant en zijn/haar wensen. Over het algemeen vind ik wel dat T-Mobile scherp in de markt geprijsd is.

Wat betreft de reden voor de late(re) aanbod voor de combideal, dat is echt een technisch ding. Voor zover mij bekend is het strategisch beter om het aanbod asap te hebben. Speculeren over strategieën is dan ook gissen in het donker...
ik ben al reeds een tmobile mobiel klant voor aantal jaren. en ik moet op zeer korte termijn overstappen op een nieuw/ander alles in 1 pakket afsluiten voor thuis. nou lees ik hier al enkele maanden dat het "nog gaat komen" maar wanneer dan? of word de korting dan ook al berekend als je inmiddels net klant bent geworden van tmobile thuis? of is de toekomstige korting alleen voor de klanten die tmobile thuis afsluiten NAdat de korting bekend is?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi gbrouns, leuk dat je aan Thuis dacht voor je alles-in-één pakket. We hebben een topic aangemaakt die specifiek over de combikorting gaat. Hierin leggen we ook uit dat de actie voor alle klanten zal gaan gelden en niet alleen voor de mensen die pas vanaf die datum klant worden.
Op dit moment ben ik klant bij Vodafone mobiel en na de overname voor internet, tv en vaste telefoon bij T-Mobile Thuis. Mijn Vodafone abonnement is inmiddels afgelopen. Is het verstandig om alvast van een aanbieding van T-Mobile mobiel gebruik te maken met het oog op toekomstige combikorting? Kan T-Mobile überhaupt nog controleren of ik klant ben bij Vodafone?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Lexy, vooralsnog blijft de combikorting die je had (en hebt!) nog werken. Je kunt uiteraard alvast shoppen voor een T-Mobile mobiel abonnement. Dan hoop ik dat wij tegen die tijd een nieuw combi-deal voor je hebben! 😉

Reageer