Beantwoord

Formule1 met T-Mobile Thuis alles in 1

• 28 april 2017
  • 6 reacties
  • 14137 Bekeken

Ik zit er over te denken om T-Mobile Thuis alles in 1 te nemen.
Het enige dat mij nog weerhoudt is dat ik dan volgens mij geen Formule 1 kan kijken.

Of is er wel 1 van de zenders van het pakket dat Formule 1 live uitzendt?

Moderator edit: Je kunt het "International themapakket" aanzetten voor € 3,75 per maand of het "Ziggo Sport" pakket voor € 15,- per maand. Het activeren van de zenders doe je snel en eenvoudig via: My T-Mobile Thuis TV. Het complete zenderoverzicht kun je hier vinden: zenderoverzicht.
^Sander

icon

Beste antwoord door TAVL 6 mei 2017, 09:37

Ziggo heeft een aardige vinger in de pap bij formule 1. Dit bieden ze exclusief aan hun klanten aan via hun eigen kanaal. De rechten liggen namelijk bij Ziggo Sport/Liberty Globale. Ditis ook de reden dat ze dit kunnen doen. Past in het beleid van klanten lokken met exclusieve content.

Echter... In het buitenland liggen de rechten van F1 iets anders. Hierdoor kun je (deels) races toch bekijken. De Duitse RTL en BBC zenden namelijk ook races uit. RTL zit bij T-mobile in het internationaalpakket. BBC zendt in HD uit en zit in het basispakket. Wil je zekerheid dat je alles kunt zien, dan ben je aangewezen op Ziggo Sport. Dit is een premium zender.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Kijk eens hier (Ziggo Sport Racing) https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/ziggo-sport-totaal
Het lijkt erop dat je voor €15,- per maand de man kunt zijn 🆒
OK bedankt, in aanvulling op het bedrag voor het standaardpakket vind ik dat te veel.
Reputatie 1
OK bedankt, in aanvulling op het bedrag voor het standaardpakket vind ik dat te veel.

RTL Deutschland zendt ook alle Formule 1-wedstrijden live uit. Zit in het extra tv-pakket "Internationaal" dat €3,75 extra per maand kost. Je hoeft dus niet per se € 15 per maand extra uit te geven.
Reputatie 5
Badge +2
Als u in het voormalig gebied woont waar UPC actief was en u beschikt over een tv met een ingebouwde DVB-C tuner is het heel vaak mogelijk om op deze wijze naar de formule 1 te kijken
via kanaal 14 van Ziggo.
Het enige wat moet gebeuren om de juiste netwerkinstellingen te activeren op de tv, ik heb wel eens gehoord en gelezen dat Ziggo het signaal gewoon op de kabel laat staan zelfs als men geen abonnement heeft, alleen mist men dan een aantal zenders die men wel ontvangt via de mediabox
Reputatie 3
Of wellicht ken je iemand die Ziggo heeft, ouders bijvoorbeeld? In Ziggo Go kun je gewoon kanaal 14 met formule 1 kijken. Het beeld kun je casten naar je tv.
En inderdaad, wat hierboven gezegd wordt. Zelden wordt het Ziggo signaal afgesloten omdat ze hopen dat de volgende bewoner wel weer Ziggo neemt en het duurder is om iemand naar de wijkkast te sturen die de kabel fysiek los gaat halen.
Reputatie 7
Badge +5
Ziggo heeft een aardige vinger in de pap bij formule 1. Dit bieden ze exclusief aan hun klanten aan via hun eigen kanaal. De rechten liggen namelijk bij Ziggo Sport/Liberty Globale. Ditis ook de reden dat ze dit kunnen doen. Past in het beleid van klanten lokken met exclusieve content.

Echter... In het buitenland liggen de rechten van F1 iets anders. Hierdoor kun je (deels) races toch bekijken. De Duitse RTL en BBC zenden namelijk ook races uit. RTL zit bij T-mobile in het internationaalpakket. BBC zendt in HD uit en zit in het basispakket. Wil je zekerheid dat je alles kunt zien, dan ben je aangewezen op Ziggo Sport. Dit is een premium zender.

Reageer