Beantwoord

Fout bij klantvoordeel met oud abonnement

• 3 juni 2019
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Zaterdag heb ik mijn mobiele contract verlengd. Omdat ik ook het thuispakket heb werd mijn ook verteld dat ik het klantvoordeel weer moest activeren. Hier had ik ook een email over ontvangen. Ik heb een medewerker aan de lijn gehad en die vertelde dat er iets gewijzigd was en dat ik er een voordeel aan had. Dit was me ook al verteld door de medewerkster van de Mobiele tak. Ik zou ook van 20 mb naar 50 mb internet snelheid thuis zou gaan. Dit voor de zelfde prijs!!! Gisteren was het allemaal niet zichtbaar op de website om dat mijn gegevens niet opgehaald konden worden. Vanochtend heb ik gekeken of het nu gewijzigd was. Het bleek vervolgens dat ik nog steeds nog 20 mb had. Iets anders dus dan mij beloofd was.

Vervolgens werd er op de website aangegeven dat ik mijn klantvoordeel moest activeren. Ik heb dus 50 mb aangevinkt, omdat ik dat kosteloos zou krijgen. Vervolgens krijg ik een email met een bericht dat mijn contract gewijzigd is en dat ik nu 9 euro meer moet betalen per maand. Hoe zo kosteloos?

Ik heb daarna een medewerker van t-mobile thuis aan de lijn gehad en deze vertelde mij dat de medewerkers die ik gisteren gesproken heb het verkeerd uitgelegd hebben. Omdat ik een 20 mb contract had viel dat niet onder de nieuwe voorwaarden.
Erg vreemd want toen ik gisteren ging verlengen werd me dat toch wel beloofd. Tenslotte heb ik de medewerker van t-mobile thuis verzocht om het contract weer terug te zetten naar de oude situatie. Dit was echter niet mogelijk.

Ik moet zeggen dat ik me bedonderd voel. Er zijn mijn allerlei beloftes gedaan en plotseling moet ik gewoon extra betalen, voor iets wat kosteloos was.
icon

Beste antwoord door Sander 6 juni 2019, 11:13

Hoi @ruit,

Ik geef je graag meer duidelijkheid! Er zijn nog een aantal oude abonnementen waaronder die van jou (afgesloten in 2016) die we niet onder het Klantvoordeel kunnen laten vallen. Dat zou betekenen dat jij dus geen gebruik van alle voordelen van Klantvoordeel kan maken. Omdat we dit tóch voor jou en al onze andere klanten mogelijk willen maken bieden we daarom de mogelijkheid om over te gaan naar de nieuwe abonnementsvormen waardoor Klantvoordeel mogelijk wordt. Je kunt dan geen gebruikmaken van het abonnement van 20 Mbps op glasvezel voor de oude prijs.

Ik baal er erg van dat dit voor misvattingen heeft gezorgd. Je komt zeker wel in aanmerking voor de voordelen van Klantvoordeel. Er wordt ook aangegeven welke snelheden we tegenwoordig op glasvezel voeren. Je krijgt dan een gratis snelheidsupgrade. Er staat ook vermeld dat je niet meer terug kunt naar de oude snelheden. Bij de keuzes voor de internetsnelheid staat in My T-Mobile dan ook direct de prijzen inclusief Klantvoordeel vermeld.

Als je je abonnement aanpast, dan wordt je nieuwe minimale snelheid daarom inderdaad 50 Mbps. Wat betekent dat als je gebruik zou maken van Klantvoordeel je snelheid gratis verhoogd wordt van 50 Mbps naar 100 Mbps! Daarnaast ontvang je de overige voordelen van Klantvoordeel zoals extra korting of meer data op je mobiele abonnement en € 7,50 korting op TV pakketten. Al met al is dat heel veel extra's in vergelijking met je oude abonnement zonder combinatievoordelen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @ruit,

Ik geef je graag meer duidelijkheid! Er zijn nog een aantal oude abonnementen waaronder die van jou (afgesloten in 2016) die we niet onder het Klantvoordeel kunnen laten vallen. Dat zou betekenen dat jij dus geen gebruik van alle voordelen van Klantvoordeel kan maken. Omdat we dit tóch voor jou en al onze andere klanten mogelijk willen maken bieden we daarom de mogelijkheid om over te gaan naar de nieuwe abonnementsvormen waardoor Klantvoordeel mogelijk wordt. Je kunt dan geen gebruikmaken van het abonnement van 20 Mbps op glasvezel voor de oude prijs.

Ik baal er erg van dat dit voor misvattingen heeft gezorgd. Je komt zeker wel in aanmerking voor de voordelen van Klantvoordeel. Er wordt ook aangegeven welke snelheden we tegenwoordig op glasvezel voeren. Je krijgt dan een gratis snelheidsupgrade. Er staat ook vermeld dat je niet meer terug kunt naar de oude snelheden. Bij de keuzes voor de internetsnelheid staat in My T-Mobile dan ook direct de prijzen inclusief Klantvoordeel vermeld.

Als je je abonnement aanpast, dan wordt je nieuwe minimale snelheid daarom inderdaad 50 Mbps. Wat betekent dat als je gebruik zou maken van Klantvoordeel je snelheid gratis verhoogd wordt van 50 Mbps naar 100 Mbps! Daarnaast ontvang je de overige voordelen van Klantvoordeel zoals extra korting of meer data op je mobiele abonnement en € 7,50 korting op TV pakketten. Al met al is dat heel veel extra's in vergelijking met je oude abonnement zonder combinatievoordelen.
Zoals gezegd heb ik per ongeluk de 50 mb geactiveerd, omdat mij eerst verteld werd dat ik deze kosteloos zou krijgen. Vervolgens kreeg ik een e-mail dat ik mijn abonnement heb gewijzigd. Dat was dus niet de bedoeling. Ik wil graag mijn oude abonnement terug. Kan dit geregeld worden?
Reputatie 5
Badge +2
Hey @ruit ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega. En ook nog één jaartje langer bij ons blijft, top!😁 De oude abonnementsvorm van 20 Mbps bieden we niet meer aan, dit kan ik dus niet voor je regelen. Ik zie wél dat je het komende half jaar wederom van een mooie korting gaat genieten met een hogere snelheid.

Reageer