Vervolgens werd er op de website aangegeven dat ik mijn klantvoordeel moest activeren. Ik heb dus 50 mb aangevinkt, omdat ik dat kosteloos zou krijgen. Vervolgens krijg ik een email met een bericht dat mijn contract gewijzigd is en dat ik nu 9 euro meer moet betalen per maand. Hoe zo kosteloos?
Ik heb daarna een medewerker van t-mobile thuis aan de lijn gehad en deze vertelde mij dat de medewerkers die ik gisteren gesproken heb het verkeerd uitgelegd hebben. Omdat ik een 20 mb contract had viel dat niet onder de nieuwe voorwaarden.
Erg vreemd want toen ik gisteren ging verlengen werd me dat toch wel beloofd. Tenslotte heb ik de medewerker van t-mobile thuis verzocht om het contract weer terug te zetten naar de oude situatie. Dit was echter niet mogelijk.
Ik moet zeggen dat ik me bedonderd voel. Er zijn mijn allerlei beloftes gedaan en plotseling moet ik gewoon extra betalen, voor iets wat kosteloos was.
Beste antwoord door Sander
Hoi @ruit ,
Ik geef je graag meer duidelijkheid! Er zijn nog een aantal oude abonnementen waaronder die van jou (afgesloten in 2016) die we niet onder het Klantvoordeel kunnen laten vallen. Dat zou betekenen dat jij dus geen gebruik van alle voordelen van Klantvoordeel kan maken. Omdat we dit tóch voor jou en al onze andere klanten mogelijk willen maken bieden we daarom de mogelijkheid om over te gaan naar de nieuwe abonnementsvormen waardoor Klantvoordeel mogelijk wordt. Je kunt dan geen gebruikmaken van het abonnement van 20 Mbps op glasvezel voor de oude prijs.
Ik baal er erg van dat dit voor misvattingen heeft gezorgd. Je komt zeker wel in aanmerking voor de voordelen van Klantvoordeel. Er wordt ook aangegeven welke snelheden we tegenwoordig op glasvezel voeren. Je krijgt dan een gratis snelheidsupgrade. Er staat ook vermeld dat je niet meer terug kunt naar de oude snelheden. Bij de keuzes voor de internetsnelheid staat in My T-Mobile dan ook direct de prijzen inclusief Klantvoordeel vermeld.
Als je je abonnement aanpast, dan wordt je nieuwe minimale snelheid daarom inderdaad 50 Mbps. Wat betekent dat als je gebruik zou maken van Klantvoordeel je snelheid gratis verhoogd wordt van 50 Mbps naar 100 Mbps! Daarnaast ontvang je de overige voordelen van Klantvoordeel zoals extra korting of meer data op je mobiele abonnement en € 7,50 korting op TV pakketten. Al met al is dat heel veel extra's in vergelijking met je oude abonnement zonder combinatievoordelen.
Bekijk origineel
Ik geef je graag meer duidelijkheid! Er zijn nog een aantal oude abonnementen waaronder die van jou (afgesloten in 2016) die we niet onder het Klantvoordeel kunnen laten vallen. Dat zou betekenen dat jij dus geen gebruik van alle voordelen van Klantvoordeel kan maken. Omdat we dit tóch voor jou en al onze andere klanten mogelijk willen maken bieden we daarom de mogelijkheid om over te gaan naar de nieuwe abonnementsvormen waardoor Klantvoordeel mogelijk wordt. Je kunt dan geen gebruikmaken van het abonnement van 20 Mbps op glasvezel voor de oude prijs.
Ik baal er erg van dat dit voor misvattingen heeft gezorgd. Je komt zeker wel in aanmerking voor de voordelen van Klantvoordeel. Er wordt ook aangegeven welke snelheden we tegenwoordig op glasvezel voeren. Je krijgt dan een gratis snelheidsupgrade. Er staat ook vermeld dat je niet meer terug kunt naar de oude snelheden. Bij de keuzes voor de internetsnelheid staat in My T-Mobile dan ook direct de prijzen inclusief Klantvoordeel vermeld.
Als je je abonnement aanpast, dan wordt je nieuwe minimale snelheid daarom inderdaad 50 Mbps. Wat betekent dat als je gebruik zou maken van Klantvoordeel je snelheid gratis verhoogd wordt van 50 Mbps naar 100 Mbps! Daarnaast ontvang je de overige voordelen van Klantvoordeel zoals extra korting of meer data op je mobiele abonnement en € 7,50 korting op TV pakketten. Al met al is dat heel veel extra's in vergelijking met je oude abonnement zonder combinatievoordelen.