Beantwoord

Fout in e-mail terug sturen apparatuur

  • 2 april 2019
  • 1 reactie
  • 355 Bekeken

Ik heb T-mobile Thuis opgezegd (kan ook meteen niet meer inloggen!)

Per 1-5 eindigt mijn abonnement en ik betaal dus t/m 1-5, ook voor mijn apparatuur.
Dit moet ik echter binnen 30 dagen na ontvangst van de mail terugsturen, dus voor 30 april.

Dit lijkt mij echter niet juist.
icon

Beste antwoord door Brian 4 april 2019, 09:54

Hi @m@rtijn2, geen zorgen, er is inderdaad een foutje geslopen in onze e-mail. Je kan de apparatuur binnen 30 dagen na het stopzetten van je abonnement terug sturen, dus niet binnen 30 dagen na ontvangst van de e-mail. Excuses voor de verwarring!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @m@rtijn2, geen zorgen, er is inderdaad een foutje geslopen in onze e-mail. Je kan de apparatuur binnen 30 dagen na het stopzetten van je abonnement terug sturen, dus niet binnen 30 dagen na ontvangst van de e-mail. Excuses voor de verwarring!

Reageer