Beantwoord

Foutmelding bij e-mail instellen

• 24 mei 2018
  • 5 reacties
  • 787 Bekeken

Ik heb net een nieuw wachtwoord aangemaakt maar ik krijg nog steeds de volgende melding :
E-mail ophalen mislukt
De gebruikersnaam of het wachtwoord voor " imap.t-mobilethuis.nl " is onjuist.
Waarom?
icon

Beste antwoord door Sander 2 juni 2018, 17:36

Hoi E. Manolarakis,

Ik ga je helpen om de instellingen voor je e-mail in orde te krijgen!

Op deze pagina kun je klikken op jouw e-mailprogramma en vind je uitleg hoe deze in te stellen: E-mail instellingen.

Lukt dat niet, dan heb ik de belangrijkste gegevens hier gezet:

Ontvangen van e-mail (POP,IMAP):
IMAP e-mailserver: mail.t-mobilethuis.nl
(standaard gebruikt op bijv. iPhone, Ipad):
Poort 143 - zonder beveiligde verbinding (SSL)
Poort 993 - met beveiligde verbinding (SSL)
POP3 e-mailserver: pop3.t-mobilethuis.nl
(standaard gebruikt door bijv. Outlook):
Poort 110 - zonder beveiligde verbinding (SSL)
Poort 995 - met beveiligde verbinding (SSL)

Versturen van e-mail (SMTP):
SMTP e-mailserver: smtp.t-mobilethuis.nl
Poort 25 - Versturen van e-mail kan zowel zonder als mét wachtwoord (geauthentiseerd). Van buiten het T-Mobile netwerk maximaal 500 e-mails per dag geauthentiseerd.
Poort 465 - Versturen van e-mail via een beveiligde verbinding (SSL) met wachtwoord. Van buiten het T-Mobile netwerk maximaal 500 e-mails per dag geauthentiseerd.
Poort 587 - Versturen van e-mail kan zowel zonder als mét wachtwoord (geauthentiseerd) met optioneel TLS. Van buiten het T-Mobile netwerk maximaal 500 e-mails per dag geauthentiseerd.
Poort 2525 - Zonder wachtwoord e-mail versturen. Maximaal 50 e-mails per dag (is bedoeld voor bijvoorbeeld scanners of printers die geen authenticatie ondersteunen).

Laat je weten of het hiermee is gelukt? Anders help ik je graag verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi E.Manolarakis!

Welkom op onze Community! Je bent hier van harte welkom voor al jouw T-Mobile Thuisvragen.

Ik begrijp uit jouw bericht dat het inloggen in jouw e-mailinbox niet lukt. Probeer je in te loggen met jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Doe je dat via deze link: https://mail.t-mobilethuis.nl?

Ik hoor graag jouw antwoorden. Mochten bovenstaande vragen niet helpen, help ik jou graag verder. Hiervoor vraag ik wel alvast jouw toestemming om in jouw abonnement te kijken eventueel je wachtwoord voor jou aan te passen en te testen. Mocht dit nodig zijn, mag ik dit dan voor je doen?
Beste stère,
Bedankt voor u reactie, ik heb nog eens geprobeerd volgens u advies maar nog steeds zonder resultaat.
Ik heb paar dagen geleiden mijn wachtwoord opnieuw ingesteld maar dat help ook niet.
Mijn gegevens :[verwijderd door moderator]
I was een tevreden klient voor 11 jaar bij TMobile, omdat ik ben verhuist naar boven genoemde Adress heb ik overgeschakeld naar T mobile thuis.
Ten erste heb ik gevraacht voor overstapservice met nummerbehoud, dat ging gelijk fout, naa veel mails en bellen , over geen aansluiting heben zij KPN ingeschakeld om een telefoon lijn aan te sluiten bij het schakel kast buiten.
Daarnaa geen vaste telefoon, weer bellen en mailen, met resultaat een nieuw telefoon nummer, met de argument dat was een tijdelijk telefoon nummer.
Nu zit ik op Kreta en ik weet niet wat is gebeurt, mijn partner zit in NL maar zij heeft niet veel ervaring over computers en ik weet niet als mijn oud nummer bij TMobile[verwijderd door moderator] heben zij eindelijk aangesloten of nog steeds het nieuwe nummer [verwijderd door moderator]
U heeft natuurlijk mijn toestemming om mijn abonnement te kijken, en ik hoop dat eindelijk een duidelijkheid te krijgen, het email is :[verwijderd door moderator]. Met een wachtwoord : [verwijderd door moderator] dit wachtwoord heb ik op 24-05-2018 ingesteld.
Mijn twijfel is ? Heb ik nu een telefoon nummer voor het internet ( mijn oud nummer [verwijderd door moderator] ) en de nieuwe nummer dat heb ik gekrijgen [verwijderd door moderator] van TMobile ??

Please help omdat ik weet niet meer wat ik kan denken over het manier dat TMobile opereerd.
Bedankt al fast,
Met vriendelijke groet,
E.Manolarakis
Reputatie 7
Badge +20
Hoi E.Manolarakis

Ik heb jouw bericht even flink aangepast, want je had onwijs veel persoonlijke gegevens gedeeld, tot wachtwoorden aan toe. Voor je eigen veiligheid: Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is, dus iedereen kan hier ook meelezen. Met de gegevens die jij hebt gedeeld, is het heel erg eenvoudig voor kwaadwillenden om hier misbruik van te maken.

Plaats dus geen privégegevens in een openbare reactie!

Jouw vraag wordt verder zo snel mogelijk opgepakt.
Hallo David,
Bedankt voor het advies maar ik ben erg boss met het hele situatie van T Mobile.
Bedankt in ieder geval.
E.Manolarakis
Reputatie 7
Badge +6
Hoi E. Manolarakis,

Ik ga je helpen om de instellingen voor je e-mail in orde te krijgen!

Op deze pagina kun je klikken op jouw e-mailprogramma en vind je uitleg hoe deze in te stellen: E-mail instellingen.

Lukt dat niet, dan heb ik de belangrijkste gegevens hier gezet:

Ontvangen van e-mail (POP,IMAP):
IMAP e-mailserver: mail.t-mobilethuis.nl
(standaard gebruikt op bijv. iPhone, Ipad):
Poort 143 - zonder beveiligde verbinding (SSL)
Poort 993 - met beveiligde verbinding (SSL)
POP3 e-mailserver: pop3.t-mobilethuis.nl
(standaard gebruikt door bijv. Outlook):
Poort 110 - zonder beveiligde verbinding (SSL)
Poort 995 - met beveiligde verbinding (SSL)

Versturen van e-mail (SMTP):
SMTP e-mailserver: smtp.t-mobilethuis.nl
Poort 25 - Versturen van e-mail kan zowel zonder als mét wachtwoord (geauthentiseerd). Van buiten het T-Mobile netwerk maximaal 500 e-mails per dag geauthentiseerd.
Poort 465 - Versturen van e-mail via een beveiligde verbinding (SSL) met wachtwoord. Van buiten het T-Mobile netwerk maximaal 500 e-mails per dag geauthentiseerd.
Poort 587 - Versturen van e-mail kan zowel zonder als mét wachtwoord (geauthentiseerd) met optioneel TLS. Van buiten het T-Mobile netwerk maximaal 500 e-mails per dag geauthentiseerd.
Poort 2525 - Zonder wachtwoord e-mail versturen. Maximaal 50 e-mails per dag (is bedoeld voor bijvoorbeeld scanners of printers die geen authenticatie ondersteunen).

Laat je weten of het hiermee is gelukt? Anders help ik je graag verder!

Reageer