Beantwoord

foutmelding webmail

• 21 januari 2019
  • 1 reactie
  • 392 Bekeken

Reputatie 2
Ik krijg steeds de melding dat er een fout is bij het doorsturen van de webmail t-mobilethuis.nl. Ik kan zelfs ook op de webmail niet inloggen.

daarnaast heb ik ook steeds problemen met het inloggen bij t-mobile en t-mobilethuis, daar wordt het wachtwoord steeds niet herkend, terwijl dit steeds bij het opnieuw instellen hetzelfde blijft. Sluit ik af met uitloggen en ik kom na bijvoorbeeld weer een maand later terug om op mijn account in te loggen voor de facturen wordt het wachtwoord weer niet herkend.
icon

Beste antwoord door Brian 24 januari 2019, 11:31

Hi @boefricky Ik kijk graag met je mee! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer om met welk e-mailadres je in logt op My Thuis en je webmail? Ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @boefricky Ik kijk graag met je mee! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer om met welk e-mailadres je in logt op My Thuis en je webmail? Ik zit voor je klaar!

Reageer