Beantwoord

Gebruikmaken van recht tot herroeping

• 4 april 2019
  • 2 reacties
  • 421 Bekeken

Het is vandaag, 4 april 2019, de laatste dag dat ik de aanbieding van 21 maart 2019 kan herroepen maar....na 21:00 uur is de klantenservice gesloten. Ik heb het nu alsnog per e-mail gedaan maar hoop dat dit op tijd gelezen wordt en alsnog geaccepteerd gaat worden. Om aan te tonen dat ik inderdaad per heden gebruik wil maken van mijn recht tot herroeping, meld ik het ook maar even op het forum.
De T-Mobile medewerker/ster die dit bericht leest kan mij benaderen voor de aanvullende gegevens.

M.vr.gr.,
Dick H.
icon

Beste antwoord door Cloggy1949 6 april 2019, 00:28

Reageer maar even op mijn eigen bericht: De e-mail van donderdagavond is geaccepteerd, het verlengingsaanbod gaat dus niet door en het bestaande contract wordt per 14/06 beëindigd...ppfff...dat was op het nippertje.
Bekijk origineel

2 reacties

Reageer maar even op mijn eigen bericht: De e-mail van donderdagavond is geaccepteerd, het verlengingsaanbod gaat dus niet door en het bestaande contract wordt per 14/06 beëindigd...ppfff...dat was op het nippertje.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Cloggy1949, jammer dat je ons gaat verlaten maar fijn dat het nog gelukt is met de herroeping. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten en hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen! 🙂

Reageer