Geef je mening over T-Mobile Thuis

• 30 juni 2017
  • 3 reacties
  • 947 Bekeken

Reputatie 3
Beste Forum leden,

Mijn naam is Arjan. Ik ben Marketeer bij T-Mobile Thuis. Ik volg het forum regelmatig. De signalen die ik krijg via het forum neem ik mee in mijn dagelijkse werk.
Ik zie jullie vragen. Maar kan niet op alles antwoord geven. Jullie zijn bijvoorbeeld benieuwd naar het combivoordeel voor T-Mobile mobiel en Thuis klanten.
Ik kan alleen zeggen: nog even geduld. Jullie geduld zal worden beloond.

Ik heb een vraag aan jullie.

De Provider Monitor van de Consumentenbond, is deze bij jullie bekend? Door je aan te melden bij de Consumentenbond Providermonitor, kun je daar aangeven wat jouw ervaringen zijn met T-Mobile Thuis.

Wij willen meer mensen met T-Mobile Thuis in het panel. Nu is het aantal T-Mobile Thuis klanten nog te klein. Meer panelleden geven ons, en andere klanten, een beter beeld van hoe jullie onze diensten ervaren. En met jouw bijdrage help je andere klanten.
Je hoeft geen lid te zijn van de Consumentenbond. Als je mee wilt doen meld je dan aan op : https://panel.consumentenbond.nl/

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Arjan,

Wat een goed idee! Volgens mij zijn er veel Thuis gebruikers die graag meedenken over onze diensten. Meld je snel aan bij het panel!

Uiteraard mag iedereen hier ook zijn mening en wensen ventileren hoor. 😉
Ik mis toch wel sommige apps op de ITV. Zoals Netflix en de gids mag wel overzichterlijker, zodat je alles van 1 kanaal kan zien
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Arjan,

Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren komend jaar 🙂