Wat een oplichterij is die internetverhoging van klantvoordeel, blijkt dat ie bij een glasvezel 20mbit internet abonnement niet geldt terwijl dit nergens terug te vinden is! ik heb er vannacht letterlijk slecht van geslapen zo belazerd voel ik me! Zo kun je toch niet met klanten omgaan. Dit is echt ongelofelijk! Ik heb bijna 2 jaar een glasvezel internet 20mbit abonnement en was tevreden over t-mobile en haar service, tot gisteren!
Vorige week hebben wij een nieuw mobiel go abonnement afgesloten bij T-mobile, mede doordat ons telefonisch beloofd is dat wij via klantvoordeel, geheel kosteloos, een internetverhoging zouden krijgen voor ons t-mobile thuis 20mbit glasvezel abonnement. Het enige wat wij moesten doen is ons aanmelden op klantvoordeel en de internetverhoging selecteren. Nou heb ik natuurlijk ook wel ervaring met mooie aanbiedingen en heb ik dus ook de voorwaarden van klantvoordeel gelezen (actievoorwaarden t-mobile klantvoordeel geldig vanaf 12 juni 2018 en voorwaarden deelname t-mobile klantvoordeel geldig vanaf 12 juni 2018). Hieruit kan ik opmaken dat ik inderdaad een kostenloze internetverhoging zou krijgen omdat ik een t-mobile thuis internet abonnement heb dat volgens de voorwaarden vereist is. Nergens in deze voorwaarden staat benoemd dat deze aanbieding niet geldt in geval van een t-mobile thuis 20mbit glasvezel abonnement.
Nou heb ik gisteren de klantvoordeel geactiveerd en tot mijn grote verbazing is het geen kosteloze internetverhoging, maar moet ik juist 9 euro per maand extra betalen om naar 50mbit of 100mbit over te stappen omdat ik een 20mbit abonnement heb. Het ergste van dit verhaal is dat (1) dit vooraf door t-mobile niet mondeling aan mij is verteld en (2) dit nergens in de voorwaarden van klantvoordeel staat beschreven. Het kan toch niet zijn dat ik als klant een onvolledige of onjuiste weergave van de afspraken krijg en er zelf achteraf achter moet komen dat het anders is dan vooraf is afgespiegeld.
Ik heb gisteren de klantenservice gebeld en die zei dat ze me niet verder kunnen helpen omdat mijn 20mbit glasvezel internet abonnement niet meer bestaat, vandaar dat de internetverhoging past vanaf 50mbit geldt. Had dat dan vooraf gezegd of in de voorwaarden opgeschreven!! Tjonge jonge jonge!
Beste antwoord door Brian
Hi AFida, ik geef je graag meer duidelijkheid! Er zijn nog een aantal oude abonnementen waaronder die van jou (afgesloten in 2016) die we niet onder het Klantvoordeel kunnen laten vallen. Dat zou betekenen dat jij er dus geen gebruik van zou kunnen maken. Omdat we dit tóch voor jou en al onze andere klanten mogelijk willen maken bieden we daarom de mogelijkheid om zonder extra kosten je abonnement over te zetten naar één van de nieuwe vormen.
We hebben gemerkt dat de meeste klanten het liefst een hogere snelheid dan 20 Mbit willen, daarom bieden we deze snelheid niet meer aan op Glasvezel. Als je je abonnement aanpast dan wordt je nieuwe minimale snelheid daarom inderdaad 50 Mbit. Wat betekent dat als je gebruik zou maken van Klantvoordeel je snelheid verhoogd wordt naar 50 Mbit en daarna gratis verhoogd wordt naar zelfs 100 Mbit! Je snelheid wordt dus vervijfvoudigd én je ontvangt de overige voordelen van Klantvoordeel zoals extra korting of meer data op je mobiele abonnement en € 7,50 korting op TV pakketten. Lijkt me toch geen slechte deal
Wil je hier geen gebruik van maken? Ook geen probleem, dan kan je je huidige abonnement laten zoals het nu is! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel
We hebben gemerkt dat de meeste klanten het liefst een hogere snelheid dan 20 Mbit willen, daarom bieden we deze snelheid niet meer aan op Glasvezel. Als je je abonnement aanpast dan wordt je nieuwe minimale snelheid daarom inderdaad 50 Mbit. Wat betekent dat als je gebruik zou maken van Klantvoordeel je snelheid verhoogd wordt naar 50 Mbit en daarna gratis verhoogd wordt naar zelfs 100 Mbit! Je snelheid wordt dus vervijfvoudigd én je ontvangt de overige voordelen van Klantvoordeel zoals extra korting of meer data op je mobiele abonnement en € 7,50 korting op TV pakketten. Lijkt me toch geen slechte deal