Beantwoord

Geen bevestigingsmail.. loop cashback mis.,.

• 1 juni 2018
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb via providercheck.nl op 31 mei een bestelling gedaan voor een alles-in-1 pakket. Via providercheck.nl kon ik tot 1 juni een cashback krijgen van €50,- als ik bij hen de bevestiging van de bestelling zou uploaden. Dat lukte dus niet meer omdat ik die bevestiging van de bestelling nooit heb ontvangen. Als ik inlog op my T-Mobile Thuis zie ik

Het contract.pdf bestand dat ik kan downloaden via my t-mobile thuis is 0 bytes groot en kan niet worden geopend door Acrobat Reader. Dus ook dat bestand kan ik niet gebruiken als bewijs voor de cashback...

Niet echt een leuke eerste kennismaking dit..
icon

Beste antwoord door Brian 5 juni 2018, 16:34

Hi niquedegraaff, oei dat is wel een hele krappe termijn! Ik heb meteen met je meegekeken en je contract staat inmiddels online op My T-Mobile Thuis en is op 1 juni (om 5:14 uur) ook verstuurd via de mail! Mogelijk kan providercheck.nl je nog matsen! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi niquedegraaff, oei dat is wel een hele krappe termijn! Ik heb meteen met je meegekeken en je contract staat inmiddels online op My T-Mobile Thuis en is op 1 juni (om 5:14 uur) ook verstuurd via de mail! Mogelijk kan providercheck.nl je nog matsen! 😉

Reageer