Beantwoord

Geen compensatie, gebruikte reden is onzin

• 11 mei 2020
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Ik, en samen met mij een heleboel klanten, heb ruim anderhalve week de ene na de andere storing gehad, opnieuw opstarten van de TV boxen, begin gemist werkte niet, registreren werkte meermaals niet, de beloofde opnamefunctie konden ze niet meer leveren en de nieuwe interactieve TV laat ook nog op zich wachten en ga zo maar door. Nu vroeg ik via de Facebook chat om een compensatie en na het doorgeven van mijn gegevens schrok ik toch wek even van de k*tsmoes die er gebruikt wordt.nl. de volgende:

Hoi Peter, Ik wilde meteen een vergoeding voor je in orde maken, dat zijn volgens de contractuele afspraken de kosten die je betaalt voor je TV vanaf het moment van eerste melding, tot en met de dag dat je problemen er waren. Ik kan je echter niets hier voor terugbetalen, aangezien je op dit moment nog niets betaalt voor je TV pakket. Groejtes, Niels

Wat een laffe houding van dit bedrijf, ze gebruiken blijkbaar alles om je niet te compenseren.ik kan op deze manier niet wachten tot het jaar om is.

icon

Beste antwoord door Jason 12 mei 2020, 13:58

Goedemiddag @Petermetsnor1964, je hebt inderdaad problemen ervaren op TV gebied - sorry dat er de laatste tijd wat vaker issues boven water gedreven zijn. Gelukkig is alles nu opgelost en kun je weer volop gebruikmaken van het TV-abonnement zoals het hoort. Dit neemt natuurlijk niet weg dat je volledig gelijk hebt wat betreft het uitkeren van een vergoeding voor deze periode. 

Waar de crux echter in zit, is dat jij nu nog niets betaalt voor je TV-abonnement. We kunnen geen vergoeding aanbieden voor iets waar momenteel geen kosten aan vastzitten. Maar, wat ik wel wil voorstellen is het volgende: je betaalt € 7,50 voor een TV-pakket dat je niet hebt kunnen gebruiken, alsmede € 5,- voor een tweede TV Box. Die € 12,50 vergoed ik graag op een volgende factuur. Ga je daarmee akkoord? Dan zorg ik ervoor dat dit direct in het systeem komt en zul je in juni of juli de compensatie op jouw rekening in mindering gebracht zien worden! Omdat het Interactieve TV-abonnement en de eerste TV Box de eerste drie maanden gratis zijn, kan ik daar niets voor compenseren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Petermetsnor1964, je hebt inderdaad problemen ervaren op TV gebied - sorry dat er de laatste tijd wat vaker issues boven water gedreven zijn. Gelukkig is alles nu opgelost en kun je weer volop gebruikmaken van het TV-abonnement zoals het hoort. Dit neemt natuurlijk niet weg dat je volledig gelijk hebt wat betreft het uitkeren van een vergoeding voor deze periode. 

Waar de crux echter in zit, is dat jij nu nog niets betaalt voor je TV-abonnement. We kunnen geen vergoeding aanbieden voor iets waar momenteel geen kosten aan vastzitten. Maar, wat ik wel wil voorstellen is het volgende: je betaalt € 7,50 voor een TV-pakket dat je niet hebt kunnen gebruiken, alsmede € 5,- voor een tweede TV Box. Die € 12,50 vergoed ik graag op een volgende factuur. Ga je daarmee akkoord? Dan zorg ik ervoor dat dit direct in het systeem komt en zul je in juni of juli de compensatie op jouw rekening in mindering gebracht zien worden! Omdat het Interactieve TV-abonnement en de eerste TV Box de eerste drie maanden gratis zijn, kan ik daar niets voor compenseren.

Reageer