-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Hallo allemaal,
Ik probeer een Netgear R7000 modem met DD-WRT direct op de media converter van mijn T-Mobile Thuis glasvezelverbinding aan te sluiten. WAN ingesteld op VID 300, wat lijkt te werken. Alleen krijgt de WAN poort geen IP-adres toegewezen. Ook na een uur wachten werkt de DHCP nog niet.
De situatie lijkt een beetje op de problemen die bijvoorbeeld hier en hier beschreven worden.
Kan het zijn dat er een MAC release nodig is? Het T-Mobile modem krijgt wel een IP adres.
Groeten,
Karel
icon
Beste antwoord door Brian 11 februari 2021, 16:36
Hi @KarelKnutselaar @Upang In de meeste gevallen zou maximaal een uur voldoende moeten zijn voor een eventuele eigen modem om verbinding te maken. In enkele gevallen kan het tot 24 uur duren, als ook dit niet werkt dan kunnen we inderdaad eventueel nog een handmatige MAC release proberen. Mits uiteraard alles goed aangesloten is.
@KarelKnutselaar Ik zie dat jij ondertussen de Zyxel weer aangesloten hebt, mocht je nog een poging willen wagen dan zou je morgen eventueel je eigen modem aan kunnen sluiten dan zal ik daarna de MAC release vnauit hier doen. @Upang Van jou heb ik geen klantgegevens, mocht jij het ook willen proberen stuur mij dan even een privebericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan voer ik de MAC release ook voor jou uit!
Bekijk origineel