Beantwoord

Geen diensten behandeling

Ik loop al dagen met jullie te bellen ivm geen tv en internet...2 monteurs van jullie geweest 1 monteur vanuit kpn geweest ...heb totaal geen netwerk en ik moet maar geduld hebben..rekeningen lopen gewoon door en dat terwijl ik totaal niks kan...kpn zou nog bezig zijn met mijn netwerk dus met andere woorden word van het kasje naar de muur gestuurd...ik denkend dat ziggo slecht was maar heb nu spijt dat ik ben overgestapt...de communicatie tussen tmobile en kpn zou veel sneller moeten verlopen
icon

Beste antwoord door Sander 11 september 2017, 15:54

Hoi Sabke,

Geen diensten is niet fijn natuurlijk. Gelukkig lees ik dat er al van alles in gang is gezet om het bij jou weer werkend te krijgen. Zoals ik het lees staat het nu uit bij de netwerkbeheerder. Alle apparatuur binnenshuis, daar kunnen wij zelf heel snel op acteren. Gaat het om het netwerk, dan moeten wij (net als de andere providers) de netwerkbeheerder inschakelen. Het ligt er een beetje aan hoe diep het probleem in het netwerk zit, hoe lang de oplossing op zich laat wachten. Zodra er meer bekend is, zullen we door middel van een e-mail of telefonisch contact opnemen.

Weet één ding zeker - het gaat weer werken!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Sabke,

Geen diensten is niet fijn natuurlijk. Gelukkig lees ik dat er al van alles in gang is gezet om het bij jou weer werkend te krijgen. Zoals ik het lees staat het nu uit bij de netwerkbeheerder. Alle apparatuur binnenshuis, daar kunnen wij zelf heel snel op acteren. Gaat het om het netwerk, dan moeten wij (net als de andere providers) de netwerkbeheerder inschakelen. Het ligt er een beetje aan hoe diep het probleem in het netwerk zit, hoe lang de oplossing op zich laat wachten. Zodra er meer bekend is, zullen we door middel van een e-mail of telefonisch contact opnemen.

Weet één ding zeker - het gaat weer werken!

Reageer