Vraag

Geen diensten door defect modem

• 2 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

vanaf vrijdag 28-7-2017 geen internet en TV meer, om 09.25uur contact opgenomen met de klantenservice die konden niets voor mij betekenen, ondanks dat ik aangaf dat het modem stuk is, het werd doorgezet naar de technische dienst en ik zou later op de dag worden teruggebeld. helaas dat werd niet gedaan. 29-7 maar weer gebeld helaas meneer de technische dienst is er niet in het weekend u moet wachten tot maandag. 30-7 het modem van mijn zoon geplaatst, hij was op vakantie, en jahoor alles deed het weer. weer gebeld met de klantenservice en wederom aangegeven dat het modem stuk is. antwoord van de klantenservice: u wordt morgen 31-7 teruggebeld. jammer het lukt t-mobile thuis weer niet om zich aan de afspraak te houden. dus zelf maar weer gebeld en van wat ik toen te horen kreeg zakte werkelijk de broek van m'n kont. u heeft het modem van uw zoon geprobeerd en had alle diensten weer, wat is het probleem dan?:@ MIJN MODEM IS STUK, STUUR EEN NIEUWE!!! nee dat het modem stuk is moet de technische dienst bepalen dus sluit uw eigen modem maar weer aan dan kunnen ze zien of deze stuk is, dit kan wel 3 dagen duren!!! hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een nieuw modem op te sturen. DUS T-MOBILE THUIS STUUR EEN NIEUW MODEM AUB.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey gejewe62,

Dat is niet zo mooi natuurlijk! Ik zoek het graag voor je uit, maar hiervoor heb ik wel je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer nodig. Kun je die in een privébericht sturen?
Reputatie 3
Gaat je modem helemaal niet meer aan, of wat is er precies stuk aan? De kans is groot dat bijvoorbeeld de voedingsadapter stuk is. Misschien heb je er zelf nog eentje liggen met dezelfde spanning, zodat je tussentijds zelf voor een snelle tijdelijke oplossing kan zorgen. Mocht er een keer een piekspanning zijn (bijvoorbeeld door onweer), dan zijn adapters vaak de eerste dingen die het begeven.

Reageer