Beantwoord

Geen diensten Thuis landelijk

Is er momenteel een storing, kan namelijk niks vinden over storingen in mijn regio, werkzaamheden oid...
icon

Beste antwoord door David 20 juni 2017, 08:31

Hey allemaal,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!
5627JK, Eindhoven. Zo te zien pas sinds ±04:00 weer online, totaal zo'n 6 uur offline.
Ben benieuwd wat mijn databundle nu is...:@
5551 nog steeds geen wifi. zit al zeker 8 uur zonder
3544 DL , still no internet
Krijgt mijn modem geen nieuw ip adres toegewezen zonder te herstarten ?
Welke regio ?
2587 Na modem reset weer internet. Jammer dat het 2 avonden/nachten achter elkaar fout loopt.
Als betrekkelijk nieuwe abonnee voel ik spijt opkomen voor de keuze van deze isp.
1851 Ook nog steeds gebruik aan het maken van mijn 4g....
5627//jk, Eindhoven
Ondertussen zijn we ruim 2,5 uur verder en ik zit nog steeds via de 4g van mijn gsm op internet.... Via mijn Vodafone gsm abbo, die werkt wel....
😠
Reputatie 6
Badge +13
Het probleem is onderkend en er wordt hard aan gewerkt.
Zie hier voor meer informatie.

Tip:
Herstart je modem. De kans is groot dat je dan weer normaal gebruik kunt maken van internet en telefonie.
Nog steeds geen DHCP op vlan 300. Jammer dat jullie management network geen internet heeft.
Morgen even een mailtje eruit voor een extra gigabyte. Tmobile zal toch niet zo flauw zijn 😉
8121. Werkt.. na 2 uur nog niet. En ja, ik weet dat eraan gewerkt wordt en alles. Maar mijn bundel van de telefoon heeft ook niet echt een unlimited reach dus ehm, fijn. Vooral als je bezig bent met tentamens en projecten met een deadline. 🙂
Reputatie 1
1441 (Purmerend) weer internet op de verbinding sinds 23:44:41. 🙂
EDIT: Zie dat er nu iets meer duidelijkheid is. Mooi! Zal mijn gezanik toch laten staan als suggestie. :)

Hoi,

Hier in postcodegebied 2203 viel 'ie om 21:55 eruit en is hij nog steeds niet terug. TV doet het maar hapert af en toe, internet doet het helemaal niet (100% packet loss voorbij de router), telefoon niet getest.

Helaas lijken jullie veel te druk bezig met nieuwe abonnementen te verkopen om fatsoenlijke storingsinformatie te leveren op jullie website. Lijkt me toch niet erg moeilijk om gewoon een lijstje op de website te zetten zodat 'ie via Google makkelijk te vinden is, in plaats van in de krochten van een of ander forum...

Ook nul informatie te vinden over wat er fout is en hoe lang het nog gaat duren, zou mooi zijn als jullie daar wat transparanter over zouden kunnen zijn.

Groeten,

Roy
Ander vlan @Sander. Storing ligt zo te zien op het Internet cq VOIP vlan.
Reputatie 6
Badge +5
UPDATE! Rond 23:00 komen er steeds meer mensen online. De verwachting is dat dit één tot anderhalf uur duurt voordat iedereen weer online is.

De storing betreft internet en Bellen. TV lijkt in de sommige gevallen gewoon te blijven werken.

PS. Storingslijn is overbelast. Houd dit topic in de gaten voor update.
5554cd we hebben een ip op vlan 100 maar nog niets op 300
2552AZ geen internet
5554cd nog steeds offline
any update??????? why you don't fix
Reputatie 1
Bedankt allemaal. Er is bij jullie dus nog geen verbinding? Regio Haarlem heeft wel weer verbinding?

De 4G verbinding is wel weer online 4041ce nu t-mobile thuis nog. Tv overigs geen problemen 🆒
Nog steeds geen interntet hier wacht al bijna 1 uur hoelang gaat dit nog duren
modem geeft geen cable error meer, nu wel ip adres gekregen , maar nog geen internet (2585/ den haag)
3328sp geen internet....