Beantwoord

Geen DSL internetverbinding / geen WAN verbinding

  • 6 juni 2019
  • 1 reactie
  • 293 Bekeken

Ik heb sinds 2 dagen geen internet meer. Het WAN en internet lampje zijn uit. Ik heb alles wat op de website staat geprobeerd, inclusief fabrieks reset maar er lijkt geen verbinding te zijn van buiten. Met de WIFI kan ik wel connecten, daar is geen probleem mee.
icon

Beste antwoord door Sander 9 juni 2019, 16:59

Hoi @AnnedeJong,

Ik begrijp dat er al contact is geweest. Fijn, want we lossen dit natuurlijk graag snel op. Heb je al een afspraak met de monteur? Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @AnnedeJong,

Ik begrijp dat er al contact is geweest. Fijn, want we lossen dit natuurlijk graag snel op. Heb je al een afspraak met de monteur? Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Reageer