ik probeer in te loggen op de omgeving van My T-Mobile thuis, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Als ik dan een nieuwe wachtwoord aanvraag ontvang ik de eerste uren geen mail. Gisterenmiddag geprobeerd waarna ik pas om 19.23 een reactivatiemail ontving. De link verloopt na een uur waardoor ik, toen ik de mail eenmaal zag, geen wachtwoord kon resetten.
Is dit een bekend probleem? Kunnen jullie mij helpen aan het resetten van mijn wachtwoord?
grts
Beste antwoord door Sterre
Ik help je graag verder. Dit is een punt die ik vaker hoor, het onderzoek hiernaar is gestart. Kun je ons hierbij helpen? Wat ik nodig heb, is antwoord op deze vraag: met wat voor e-mailadres vraag jij de resetlink aan? Is dat met jouw Gmail-e-mailadres of met jouw T-mobilethuis-e-mailadres?
Als je het nu probeert, kun je dan jouw wachtwoord resetten? Ik hoor graag van je!