Beantwoord

Geen e-mail na opvragen wachtwoord My T-Mobile Thuis

• 29 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 572 Bekeken

Goedemiddag,

ik probeer in te loggen op de omgeving van My T-Mobile thuis, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Als ik dan een nieuwe wachtwoord aanvraag ontvang ik de eerste uren geen mail. Gisterenmiddag geprobeerd waarna ik pas om 19.23 een reactivatiemail ontving. De link verloopt na een uur waardoor ik, toen ik de mail eenmaal zag, geen wachtwoord kon resetten.

Is dit een bekend probleem? Kunnen jullie mij helpen aan het resetten van mijn wachtwoord?

grts
icon

Beste antwoord door Sterre 29 oktober 2018, 14:52

Hoi @ArnoPtje!

Ik help je graag verder. Dit is een punt die ik vaker hoor, het onderzoek hiernaar is gestart. Kun je ons hierbij helpen? Wat ik nodig heb, is antwoord op deze vraag: met wat voor e-mailadres vraag jij de resetlink aan? Is dat met jouw Gmail-e-mailadres of met jouw T-mobilethuis-e-mailadres?

Als je het nu probeert, kun je dan jouw wachtwoord resetten? Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @ArnoPtje!

Ik help je graag verder. Dit is een punt die ik vaker hoor, het onderzoek hiernaar is gestart. Kun je ons hierbij helpen? Wat ik nodig heb, is antwoord op deze vraag: met wat voor e-mailadres vraag jij de resetlink aan? Is dat met jouw Gmail-e-mailadres of met jouw T-mobilethuis-e-mailadres?

Als je het nu probeert, kun je dan jouw wachtwoord resetten? Ik hoor graag van je!
Hoi @Sterre . Dank voor je hulp alvast. Dat doe ik met mijn gmail e-mailadres. Ik heb zojuist weer een reset aangevraagd (15:15), maar inmiddels nog geen mail ontvangen (15:21).

grts
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @ArnoPtje,

Bedankt voor je reactie! Dit is heel waardevol voor mijn onderzoek.

Is de resetmail toevallig in de spamfolder terecht gekomen? Zo niet, kun je de reset aanvragen via jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dat blijkt goed te helpen!

Beste, 

Ik probeer om mijn wachtwoord voor t-mobile thuis op te vragen met mijn inlognaam: francis.celestina@t-mobilethuis.nl 

Maar dit lukt niet, ik krijg de melding dat er geen wachtwoord verkregen kan worden met dit inlognaam.

Kunt u mij vertellen wat hier fout gaat?

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @celestinaf,

Daar ga ik je bij helpen, geen zorgen! Wil je deze stappen eens volgen:

Stap 1. Ga naar thuismy.t-mobile.nl/wachtwoord

Stap 2. Vul op de pagina de gebruikersnaam in die je van ons ontvangen hebt in je bevestigingsmail of vul het e-mailadres in dat je hebt opgegeven als contactadres bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com adres) en klik vervolgens op ‘Verstuur’.

Stap 3. Binnen een paar minuten ontvang je op dat e-mailadres een e-mail. Daarin vind je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Stap 4. Vul op de pagina nogmaals je contact e-mailadres in en twee keer je zelf gekozen wachtwoord. Kies een wachtwoord met minimaal 8 karakters, waarvan 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 speciaal teken.

Je hebt bij het aanvragen van het abonnement je gmail adres opgegeven, wil je eens kijken of het hiermee lukt? Houd je mij even op de hoogte?

Reageer