Beantwoord

geen gebruik kunnen maken van tmobile thuis

• 5 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 291 Bekeken

Ik ben al een paar maanden bezig om gebruik tw kunnen maken van jullie thuis services.. word alleen maar telkens van hot naar her geduwt en van de ene belofte naar de ander.. kort om heb 2 maanden minimaal al geen internet.
Hb een datum aan gegeven dat ik het wou door de late versturen van pakket en mails en het gedoe met dat achterlijke bedrijf guidion.. zit ik nog steeds zonder..heb hier tig keren over gebelt gechat en gemaild..
Het is absurd dat jullie aannemer waar alles omdraait guidion niet de capaciteit heeft om alles in orde te kunnen brengen... en zo een machts positie heeft terwijl het een kwestie is van de poort open gooien dat ik gebruik zou kunnen. Maken van de diensten.. kort om zou ik een nieuwe afapraak weer moeten maken een *nieuwe pakket moeten krijgen terwijl ik alles al had gekregen alleen guidion gewoon weg gegaan is waardoor ik weer een afapraak zou moeten maken en gelukkighebben ze het niet zo druk dus de eerst optie is iedere keer 2 3 weken later..
Nu kreeg ik dus een mail in me vakantie wat onder tussen heel tmobile weet.. dat ik een paar weken weg zou zijn.. dat jullie mij hebben geprobeert te bereiken... ik ben nu bereikbaar en wens ook graag dat er een oplossing komt.. want heb thuis nu al te lang geen service en moet alles met me mobiele abbonement doen.. kan geen tv kijke. Of op de computer zaken regelen..
Heb ook geen zin om weer van alles door te nemen of herhalen.. jullie kunnen volgens mij alles terug lezen in jullie systeem..

Ik hoor graag en spoedig van jullie
icon

Beste antwoord door Piotr 9 augustus 2019, 15:13

Hey @PetieG,

Ik baal dat je tegen zoveel problemen bent aangelopen gedurende de laatste paar weken. Dit gun ik geen enkele klant! Nu zie ik gelukkig dat er een afspraak gepland staat met Guidon. Mocht je een mobiel T-Mobile abonnement hebben dan kun je altijd bij ons terecht voor een Unlimited Voucher waarmee je die periode kunt overbruggen. Dan zit je tenminste niet zonder internet. Ik hoop dat met het aankomende Guidion bezoek alle problemen weer zijn opgelost en je weer probleemloos van je abonnement kunt genieten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hey @PetieG,

Ik baal dat je tegen zoveel problemen bent aangelopen gedurende de laatste paar weken. Dit gun ik geen enkele klant! Nu zie ik gelukkig dat er een afspraak gepland staat met Guidon. Mocht je een mobiel T-Mobile abonnement hebben dan kun je altijd bij ons terecht voor een Unlimited Voucher waarmee je die periode kunt overbruggen. Dan zit je tenminste niet zonder internet. Ik hoop dat met het aankomende Guidion bezoek alle problemen weer zijn opgelost en je weer probleemloos van je abonnement kunt genieten.

Reageer