Beantwoord

geen internet en tv: monteursafspraak

  • 11 juni 2019
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Ik heb een probleem met tmobile thuis. Geen internet. Tmobile heeft op afstand mee gekeken. Conclusie mogelijk probleem met fiber. Monteur moet langs komen. Echter, de monteur "Guidion" heeft op 24 juni pas tijd. 2 weken zonder internet of tv. Tmobile heeft geen andere oplossing en Guidion kan ook niet eerder komen. Wie heeft hier advies voor mij?
icon

Beste antwoord door Sander 12 juni 2019, 11:02

Hi @tileungtang,

Ik ben hier om te helpen en out-of-the-box mee te denken. Het is momenteel erg druk met nieuwe klanten en dat merken we op de monteurcentrale. Het loont wel om even te bellen (Guidion: 088-2000151) en te vragen of er mogelijk een gaatje is vrijgekomen op een eerder tijdstip. Het is vaak ook mogelijk om op een wachtlijst gezet te worden. Valt er een afspraak uit bij jou in de buurt? Dan kan de monteur mogelijk bij jou langskomen. Is zeker een poging waard!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi @tileungtang,

Ik ben hier om te helpen en out-of-the-box mee te denken. Het is momenteel erg druk met nieuwe klanten en dat merken we op de monteurcentrale. Het loont wel om even te bellen (Guidion: 088-2000151) en te vragen of er mogelijk een gaatje is vrijgekomen op een eerder tijdstip. Het is vaak ook mogelijk om op een wachtlijst gezet te worden. Valt er een afspraak uit bij jou in de buurt? Dan kan de monteur mogelijk bij jou langskomen. Is zeker een poging waard!

Reageer