Beantwoord

Geen Internet en tv sinds 12-09

• 13 september 2018
  • 7 reacties
  • 665 Bekeken

Hoi,

Ik reageer hier op het forum omdat bij ons sinds gister het internet in een keer niet meer deed, ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar die hebben allemaal niet geholpen. Toen heb ik met de klantenservice gebeld en zijn we doorverwezen naar een monteur die maandag pas kan komen, is er ook een mogelijkheid dat dit eerder kan of we dit zelf kunnen fixen?
Dit is trouwens een VIGOR 2132FVN modem/router en het probleem is het fiber lampje dat niet brand.

Met vriendelijke groet,
Tom Bruggink
icon

Beste antwoord door Piotr 18 september 2018, 08:57

Hey @TomBruggink ,

Inmiddels is het dinsdag en ben ik heel erg benieuwd of het probleem is opgelost? Ik ga ervan uit van wel, maar ik hoor graag van je! 😀
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey @TomBruggink ,

Inmiddels is het dinsdag en ben ik heel erg benieuwd of het probleem is opgelost? Ik ga ervan uit van wel, maar ik hoor graag van je! 😀
Nee het probleem is nog niet opgelost, vanmorgen hadden we nog steeds geen internet, gister was er een monteur gekomen, maar die vertelde ons dat het probleem bij de provider lag. De provider (T-mobile) stuurde ons weer door naar regifiber (van KPN), maar het probleem is nog niet verholpen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @TomBruggink

Ik kijk het graag voor je na! Wellicht dat ik ergens nog iets kan versnellen. Mag ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam)? Dan ga ik op zoek.
@TomBruggink
Toevallig ook regio Dordrecht? Dit is namelijk ook het geval bij ons. edit: Sinds 11 september zie ik nu. Ook monteur pas na 7 dagen kunnen komen, en nu al 3 dagen aan het wachten op (doorzetten naar) Reggefiber. Ik vind het jammer dat het al zo lang moet duren.
Nee, wij zitten in de regio twente, dat is dus helemaal aan de andere kant, maar we hebben blijkbaar hetzelfde probleem. Reggefiber wil nu vrijdag even snel langskomen om te kijken wat het probleem is, maar ze zeggen zelf dat er een grote kans is dat het langer gaat duren omdat ze geen tijd hebben. Ondertussen hebben we nu meer dan een week gewacht en dit is gewoon niet normaal, ik vind dat er actie ondernomen moet worden, maar dit gebeurt maar niet! Vrijdag komen ze dus heel even langs en als het dan niet lukt, moet er WEER een afspraak worden gemaakt om er iemand naar laten te kijken!
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Elmervc,

Ik ben dit direct voor je gaan nakijken. Ik was na jouw verhaal ook erg benieuwd naar de status van jouw verbinding. Ik zie dat Reggefiber op 20 september het probleem heeft opgelost. Fijn om te lezen dat je weer on line bent en TV kunt kijken! Ik heb er meteen voor gezorgd dat jij voor deze periode (van 11 september tot 20 september) niet hoeft te betalen. Wel zo netjes, lijkt mij. Veel plezier met jouw T-Mobile Thuis internet en TV!
@Sterre Bedankt, het is inderdaad 20 september opgelost en heb zojuist de creditatie email ontvangen👍🏻

Reageer