Beantwoord

Geen internet Haarlem

• 20 november 2020
  • 7 reacties
  • 178 Bekeken

Al de hele dag geen internet en TV in Haarlem. Heel irritant als je van thuis werkt.

In Haarlem dus. Autocorrect maakte er haarlen van.

icon

Beste antwoord door Sander 27 november 2020, 14:33

Hi @lloydlorenzo,

Ik zie dat er inmiddels een opzegging in het systeem staat. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je via 0800-0419 je aanvraag herstellen. Andere vragen kun je bij mij kwijt! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @lloydlorenzo 

Heb je glasvezel of DSL?

Kijk ook eens in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen of daar iets staat, volgens de community is er in ieder geval geen algemene storing.

DSL. Staat er niet. Volgens de klantenservice, die ik vanmorgen sprak, klopte er inderdaad iets niet.

Reputatie 7
Badge +18

@lloydlorenzo 

Zeggen ze dat er wel een storing is of is er iets aan de hand in de huisaansluiting?

Welk type ISRA heb je thuis en is je modem daar direct op aangesloten? Mbv het aansluitdoosje uit je installatiepakket kan ook.

@lloydlorenzo

Zeggen ze dat er wel een storing is of is er iets aan de hand in de huisaansluiting?

Welk type ISRA heb je thuis en is je modem daar direct op aangesloten? Mbv het aansluitdoosje uit je installatiepakket kan ook.

Vanochtend zei ze dat er inderdaad dat er iets mis was en dat het opgelost zou worden, maar ik ben nu bijna 7 uur verder en er is nog niets opgelost.

Geen flauw idee wat voor type ISRA ik heb, kan ik ook nergens vinden. Modem is er wel direct op aangesloten.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @lloydlorenzo,

Daar gaan we snel iets aan doen! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad en hierna een opdracht is aangemaakt om het issue te onderzoeken. Ik houd het in de gaten en zal een update plaatsen zodra ik meer weet. Het kan zijn dat jij eerder via e-mail op de hoogte wordt gesteld. Laat je het hier dan ook weten? 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @lloydlorenzo,

Ik zie dat er inmiddels een opzegging in het systeem staat. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je via 0800-0419 je aanvraag herstellen. Andere vragen kun je bij mij kwijt! 

Klopt, door een fout van jullie inderdaad :) top bedrijf!

Reageer