Beantwoord

Geen internet in Putten (3882)

• 3 januari 2021
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 1

Sinds vanmiddag geen internet in Putten (3882). Internet led op de Zyxel (wereldbol) brandt rood. Zyxel en mediaconverter al meerdere keren gepowercycled. Buren hebben hetzelfde probleem.

icon

Beste antwoord door Cal 4 januari 2021, 18:08

Hi @wmuys, handig dat je aan de bel trekt! Ik kan je verzekeren dat wij een vermoeden van een kabelbreuk direct bij de lijnbeheerder melden zodat snel een herstelproces op gang kan worden gebracht. Je kan ook eenvoudig achterhalen of er inderdaad sprake is van een kabelbreuk door te controleren of al jouw buren die gebruik maken van glasvezel ook zonder internet zitten.

Aangezien je jouw Community account nog niet hebt gekoppeld aan jouw T-Mobile Thuis abonnement, lukte het mij niet om bij jouw dossier te komen. Als je graag te weten komt wat de laatste stand van zaken omtrent de oplossingstijd is, raad ik je graag aan om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

• Postcode & huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Doorgaans proberen wij als moderators je binnen 24-48 uur van een antwoord te voorzien. Ondertussen werken wij in samenwerking met de lijnbeheerder hard aan een oplossing, en hopelijk lukt het ons om je weer zo snel mogelijk online te krijgen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

@Brian @Sander Geen enkele reactie? Niet terug te vinden bij de storingen? Er schijnt een kabelbreuk te zijn. Het zou fijn zijn als er wat meer informatie te vinden was.

Het is trouwens WBA-gebied.

Reputatie 5
Badge +2

Hi @wmuys, handig dat je aan de bel trekt! Ik kan je verzekeren dat wij een vermoeden van een kabelbreuk direct bij de lijnbeheerder melden zodat snel een herstelproces op gang kan worden gebracht. Je kan ook eenvoudig achterhalen of er inderdaad sprake is van een kabelbreuk door te controleren of al jouw buren die gebruik maken van glasvezel ook zonder internet zitten.

Aangezien je jouw Community account nog niet hebt gekoppeld aan jouw T-Mobile Thuis abonnement, lukte het mij niet om bij jouw dossier te komen. Als je graag te weten komt wat de laatste stand van zaken omtrent de oplossingstijd is, raad ik je graag aan om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

• Postcode & huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Doorgaans proberen wij als moderators je binnen 24-48 uur van een antwoord te voorzien. Ondertussen werken wij in samenwerking met de lijnbeheerder hard aan een oplossing, en hopelijk lukt het ons om je weer zo snel mogelijk online te krijgen!

Reputatie 1

Hi @Cal, dank voor je reactie!

Je had weinig gehad aan de informatie over mijn adres, want ik het het bericht aangemaakt voor mijn dochter die dus op een ander adres woont. Zij heeft geen forum account. Ook kun je in het eerste bericht al lezen dat de buren hetzelfde probleem hadden. Op een of andere manier wisten zij te melden dat het om een kabelbreuk ging.

Inmiddels is het trouwens opgelost, waarvoor dank! Wat ik graag zou zien is dat informatie over storingen ergens terug te vinden is. Of dat er op Twitter en/of dit forum gereageerd wordt. In diezelfde tijd is er op andere berichten wel gereageerd namelijk.

Reputatie 5
Badge +2

Wat fijn om te horen dat het is opgelost @wmuys:smile: Wij beantwoorden berichten altijd op volgorde van binnenkomst, behalve als er een algemeen probleem speelt met ons internet, TV, of vast bellen. Onze primaire communicatie methoden zijn:

• Indien er een algemeen probleem speelt, vermelden wij dit altijd op deze Community pagina: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?

• In het geval van een erg lokaal probleem, bijvoorbeeld voor een enkele straat, melden wij dit altijd in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: Actuele storingen.

Het komt wel eens voor dat een netbeheerder ons vergeet te informeren over bijvoorbeeld een kabelbreuk, en dit is hoogstwaarschijnlijk de reden dat het niet vermeld stond in jouw My T-Mobile Thuis account. Omdat wij soms maar een enkele klant voorzien per straat, is het voor ons ook lastig om te concluderen of er inderdaad een kabelbreuk speelt. Wat ik je wel kan verzekeren is dat wij bij zulke bevindingen zo veel mogelijk informatie in jouw My T-Mobile Thuis account delen!

Voor onderhoud hebben wij weer andere protocollen. Hopelijk heb ik je hiermee een betere kijk achter de schermen kunnen geven. Mooie avond en nog veel plezier met ons internet gewenst!

Reageer