Beantwoord

Geen internet kan gebeuren maar...........

• 26 juni 2019
  • 5 reacties
  • 385 Bekeken

Ik heb onverwachts geen internet vanaf deze middag 13:30. Ik hoopte dat het een kleine storing was maar rond 18 uur geprobeerd te bellen maar het was zo druk dat ik het rond 20:00 uur weer heb geprobeerd en na bijna een half uur eindelijk iemand aan de lijn.

De medewerkster was er snel achter dat het lampje Fiber niet brand, dus waarschijnlijk iets met de glasvezelverbinding. Kan gebeuren maar ik werd doorverwezen naar een afspraak met een monteur.

En nu komt het! De eerste mogelijkheid is pas 11 juli en dat vind ik echt onacceptabel. Ik heb het internet voor mijn werk nodig en kan toch niet ruim 2 weken gaan wachten.

Geprobeerd de monteur te bellen maar ook daar een wachtrij en daarna TMobile terug geprobeerd maar dat is ook niet te doen. Dit moet echt anders kunnen anders overweeg ik maar weer terug te gaan naar Ziggo, echt jammer en vreemd dat de vrouw van TMobile Thuis niet vertelde dat daar een ongelofelijke wachtrij is voor monteurs.

Ik verwacht dat TMobile met een betere oplossing komt en wacht een telefoontje af.
icon

Beste antwoord door Glassertje 27 juni 2019, 10:39

@Edward01 Welkom op het forum.

Door de overstapweken is het drukker bij T-Mobile dan ze zelf verwacht hadden. Ook de klantenservice is slecht bereikbaar. Ik ben het helemaal met je eens en zou eigenlijk anders moeten.

Toen het zo druk werd kreeg T-Mobile, kregen ze ook nog problemen met het verzenden van installatiepakketten. Daardoor heeft Guidion een achterstand opgelopen. Daarom duurt het zo lang voor er een monteur kan komen.

Wat ik hier als klant veel op het forum zie, is als je een mobiel abonnement van T-Mobile hebt, dat ze een ongelimiteerde databundel aanbieden, ter overbrugging.. Dacht gelezen te hebben, dat superusers dit ook kunnen, dus misschien kan @TAVL hierin helpen? Of ik moet er compleet langs zitten? Dan horen we het graag 😁

Als je hier alvast je abonnementnummer invoert, kan T-Mobile meteen voor je aan de slag als je je bericht lezen. Deze gegevens zijn alleen in te zien door T-Mobile, ofwel de Moderators die hier meelezen.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Meeste problemen kunnen we onderling wel oplossen, maar in dit geval is T-Mobile nodig. Een antwoord duurt gemiddeld 24/48 uur.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@Edward01 Welkom op het forum.

Door de overstapweken is het drukker bij T-Mobile dan ze zelf verwacht hadden. Ook de klantenservice is slecht bereikbaar. Ik ben het helemaal met je eens en zou eigenlijk anders moeten.

Toen het zo druk werd kreeg T-Mobile, kregen ze ook nog problemen met het verzenden van installatiepakketten. Daardoor heeft Guidion een achterstand opgelopen. Daarom duurt het zo lang voor er een monteur kan komen.

Wat ik hier als klant veel op het forum zie, is als je een mobiel abonnement van T-Mobile hebt, dat ze een ongelimiteerde databundel aanbieden, ter overbrugging.. Dacht gelezen te hebben, dat superusers dit ook kunnen, dus misschien kan @TAVL hierin helpen? Of ik moet er compleet langs zitten? Dan horen we het graag 😁

Als je hier alvast je abonnementnummer invoert, kan T-Mobile meteen voor je aan de slag als je je bericht lezen. Deze gegevens zijn alleen in te zien door T-Mobile, ofwel de Moderators die hier meelezen.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Meeste problemen kunnen we onderling wel oplossen, maar in dit geval is T-Mobile nodig. Een antwoord duurt gemiddeld 24/48 uur.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Glassertje,

Goede ondersteuning @Glassertje. Doe je goed. Er zijn inderdaad vouchers voor ongelimiteerd mobiel internet voor de periode van een week. Zodoende kun je jouw toestel inzetten als hotspot en zou je via TV Anywhere alsnog TV kunnen kijken. Niet de optimale situatie, maar misschien helpt het.

Ik kan de codes als superuser zelf niet aanmaken, maar kan ze wel regelen. Mocht @Edward01 een mobiel abonnement bij T-Mobile hebben, dan komt hij hier zeker voor in aanmerking. Stuur gerust een privéberichtje als je hiervan gebruik wil maken.

Misschien een stomme vraag, maar heb je het modem al eens helemaal gereset? Dus een fabrieksreset door een dun voorwerk via de daarvoorbedoelde inkeping op het modem in te drukken? Soms wil dit nog wel eens wonderen verrichten.
Reputatie 6
Badge +3
@TAVL Dankje, doe mijn best. 😁

Nou is het voor mij ook meteen duidelijk.

Ik informeerde iedereen met een probleem en die er aanspraak op zou kunnen maken in mijn ogen. Zei wel dat het bestond en wist het verder niet hoe het zat. Had eerder een bericht van jou gezien, dus nou is er duidelijkheid.
Reputatie 7
Badge +5
Mooi te horen @Glassertje. Glashelder? 😉 En zo helpen we elkaar weer.
Dat van die factory reset, heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet. Het is echt de glasvezel zelf.

Ik heb ook al een code, maar daar heb ik niet zoveel aan en is leuk voor mijn dochter. Ik heb zelf al onbeperkt internet op mijn iPhone.

Het probleem is dat mijn zogenaamde smart huis, nu een stuk minder smart is en mijn zakelijke dingen ook heel slecht werken.

Ik kan een storing of probleem ook wel begrijpen maar niet dat je pas na 23 dagen geholpen kan worden. Dat is niet meer van deze tijd.

Wat ik verder lastig vind dat ze zo ongelofelijk slecht bereikbaar zijn. Kortom als ik maandag niet gebeld ben en een oplossing inzicht is, dan stap ik weer terug naar Ziggo. Beter langzamer slechter internet, dan helemaal geen internet.

Reageer