Beantwoord

geen internet of tv

• 11 december 2019
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Ik heb sinds vanmiddag, tijd onbekend, geen tv of internet meer thuis. 

ik heb de router van tmobile reeds aan/uit gezet. Na de router van tmobile heb ik de asus router zitten omdat ik anders niet overal wifi heb. Altijd goed gegaan…..maar nu even niet. 

#pleh

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 14 december 2019, 09:17

Hallo Frank,

Ik weet niet of je verbinding ondertussen weer werkt?

Een extra router achter het modem hangen is altijd listig. Vaak gebruiken de routers dezelfde ip range en voor je het weet heb je een ip conflict waardoor niets meer werkt.

Heb je het zonder de asus router geprobeerd en de modem daarna even van de stroom gehad en opnieuw gestart?

Als je een extra router aansluit zorg iig dat dhcp uit staat en accesspoint mode is gekozen indien dit is in te stellen.

Mvg. Marcel

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Frank Baats 

Betreft het DSL of glasvezel?

Er was reeds een storing in Wageningen  die nu opgelost is had ik gelezen. Is alles bij jou alweer werkend of niet? In geval van glasvezel geef de mediaconverter even een reset.

Kijk ook eens op allestoringen.nl er zijn aardig wat meldingen.

Glasvezel, het werkt nog steeds niet. Geen internet of tv...

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Frank,

Ik weet niet of je verbinding ondertussen weer werkt?

Een extra router achter het modem hangen is altijd listig. Vaak gebruiken de routers dezelfde ip range en voor je het weet heb je een ip conflict waardoor niets meer werkt.

Heb je het zonder de asus router geprobeerd en de modem daarna even van de stroom gehad en opnieuw gestart?

Als je een extra router aansluit zorg iig dat dhcp uit staat en accesspoint mode is gekozen indien dit is in te stellen.

Mvg. Marcel

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Frank Baats,

Gelukkig zie ik dat er hulp aanstaande is! Komende woensdag komt er een monteur bij je langs om dit probleem op te lossen. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? 

Heb sinds 15 november internet en tv van thuis. 1 december liep oude contract bij Online af. Sinds vrijdag 6 December  heb ik geen internet en tv meer thuis. En zou gebeld worden voor afspraak. Nu meer als week verder ben ik nog niet gebeld. Blijkt dat t-mobile het niet door gegeven te hebben dus kan er ook geen afspraak ingepland worden. Nu heb ik erover gebeld, kan monteur pas 23 december dus nog een week internet en tv van thuis. Vind dit heel slordig en heel erg irritant. Heb nu wel no limited internet op mobiel maar ook dat zou ik vanaf 6 december hebben, ook dat ging niet lekker. Moest dat zelf na het weekend regelen in de t-mobile shop. En heb dat sindsdien wel. Maar ja wel een weekend zonder tv en internet gezeten. Echt vind dat t-mobile hier toch wel grote steken laat vallen kwa afhandeling van problemen. Had dit nooit verwacht aan gezien ik al jaren mobile telefonie heb waar ik nooit klachten over heb. Had ik dit eerder geweten dan weet ik niet of ik wel t mobile thuis genomen zou hebben. Hoop dat het opgelost word en ik nooit meer problemen heb met thuis. Gebeurd het wel en het gaat weer op deze slordige manier dan overweeg ik over te stappen. Hoop dat dit laatste niet hoeft te zijn en t-mobile hieruit lering trekt.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @richardbenz,

Ik baal dat je overstap niet soepel is verlopen. We willen net als jij dat je zo snel mogelijk en zonder problemen wordt opgeleverd. Dat er een aantal zaken niet goed zijn gegaan, kan ik niet goedpraten. Wel wil ik je aangeven dat je altijd bij ons terecht kunt voor hulp en vragen. Ik ben er ook van overtuigd dat je na de installatie van 23 december probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement kunt gaan genieten! Als ik je in die tussentijd ergens mee kan helpen dan hoor ik dat maar al te graag. 

Reageer