Beantwoord

geen internet of tv door jullie fout

  • 24 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

Hallo wij hebben laatst t mobile thuis aangevraagd en via jullie overstapservice vanaf ziggo.
maar komen erachter dat het hier niet werkt.
maar tot dat het werkt zou ziggo het blijven doen nu komt er vandaag een monteur langs en die constateert dat kpn moet komen oke prima.
maar dan uiteindelijk krijg ik half uur later u diensten zijn geactiveerd dus wij bellen want op dat moment word ziggo ook afgesloten en zitten wij zonder internet en tv.
maar dan krijgen wij te horen dat we pech hebben en maar moeten wachten tot kpn langs komt en er verder niets gedaan word dus we het maar moeten uitzoeken terwijl mijn vriendin internet nodig heeft voor werk etc.
Vind dit ronduit belachelijk op deze manier was ik nooit overgestapt naar t mobile vind dat hier wen oplossing voor moet worden gevonden maar via de tellefoon en de dame ashley die wij spraken kwamen we niet veel verder dan dat het ons probleem was en dit terwijl jullie ons afsluiten.
icon

Beste antwoord door Brian 30 augustus 2019, 12:16

Dubbel topic, deze gesloten
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Dubbel topic, deze gesloten