Beantwoord

Geen internet sinds vandaag

• 27 september 2019
  • 8 reacties
  • 524 Bekeken

Hallo
Ik heb sinds vandaag helemaal niks geen internet tv telefoon
gebeld m t mobile thuis na een half uur wachten eindelijk contact
alles door gelopen niks geholpen
na 1.15 uur als antwoord maar op een monteur wachten de telefoniste is maandag vrij
een collega weet niet of ze maandag tijd heeft om een ticket aan te maken dus wachten tot dinsdag
een daarna zeker 8 werkdagen tot er een monteur kom ik vind niet normaal
het begin was ook al niet best 3 weken zonder gezeten
door mis communicatie
ben erg ontevreden over T-Mobile thuis
icon

Beste antwoord door Sander 28 september 2019, 18:02

Hi @caddy026,

Ik heb je berichten samengevoegd in dit nieuwe topic. Dit heb ik gedaan om het overzicht te bewaren en te zorgen dat een topic niet 'verzand' door andere vragen die losstaan van het oorspronkelijke bericht.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met ons en dat het onderzoek naar jouw verbinding gestart is. Ook heeft mijn collega direct een mooie tijdelijke oplossing voor je kunnen regelen! Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Schroom niet als je een vraag voor mij hebt, ik ga graag voor je aan de slag!
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo
Ik heb sinds vandaag 27-9-16 helemaal niks geen internet tv telefoon
ze zeggen dat er geen storing is in de regio 4128 vind ik vreemd internet lampje op de modem blijft uit
gebeld m t mobile thuis na een half uur wachten eindelijk contact
alles door gelopen niks geholpen
na 1.15 uur als antwoord maar op een monteur wachten de telefoniste is maandag vrij
een collega weet niet of ze maandag tijd heeft om een ticket aan te maken dus wachten tot dinsdag
een daarna zeker 8 werkdagen tot er een monteur kom ik vind niet normaal
het begin was ook al niet best 3 weken zonder gezeten
door mis communicatie
ben erg ontevreden over T-Mobile thuis
Reputatie 7
Badge +6
Hi @caddy026,

Ik heb je berichten samengevoegd in dit nieuwe topic. Dit heb ik gedaan om het overzicht te bewaren en te zorgen dat een topic niet 'verzand' door andere vragen die losstaan van het oorspronkelijke bericht.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met ons en dat het onderzoek naar jouw verbinding gestart is. Ook heeft mijn collega direct een mooie tijdelijke oplossing voor je kunnen regelen! Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Schroom niet als je een vraag voor mij hebt, ik ga graag voor je aan de slag!
Hallo Sander

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met guidon ze kunnen over 3 weken pas ik vind dit niet normaal dat wil zeggen dat ik een maand zonder zit maar er wel voor betaal hoe zit dit ?????
Kan ik mijn contract ontbinden ????
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @caddy026,

Dat vind ik ook wat lang duren. Heb je met hen gebeld of is de afspraak via sms gemaakt? Je kan hen bereiken op 088-2000151 om te vragen of de afspraak eerder kan. Lukt dat niet, laat het mij dan weten, dan ga ik op zoek naar een plan B.
Goede avond Sander

Ik heb net gebeld met goidion het zal 2 dagen eerder kunnen vind nog geen optie
Goedendag Sander
Ik wou vragen wat voor plan b jij heb ??
ik heb hier en daar ook navraag gedaan als een reactie heb ik gehad dat een week wachten zo kunnen
maar een maand . dan heb ik recht op ontbinding van mij contract
Ik probeer de klanten service te bellen maar jullie heb ook een storing zo da ze niet bij de gegevens kunnen M.V.G
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @caddy026,

Er is een optie vrijgekomen! Er zal vandaag nog gebeld worden om de afspraak in te plannen. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Hallo Sander

De monteur is vanmorgen langs geweest alles werkt weer

Gr Caddy

Reageer