Beantwoord

Geen internet, TV & bellen

• 19 januari 2019
  • 5 reacties
  • 352 Bekeken

Vanaf vanochtend geen Geen internet, TV & bellen, gebeld met de klanten service, van alles geprobeerd maar geen resultaat, alleen het lampje ACT & WAN branden fiber niet.

Uiteindelijk door gezet naar Gideon voor een afspraak, deze kan kan op zijn vroegst pas 24 januari en daarna pas 30 januari, dit kan toch niet waar zijn dit is geen service bij de KPN niet meegemaakt.
icon

Beste antwoord door Sander 30 januari 2019, 11:56

Hoi @PeterTmobile,

Ik wil benadrukken dat wij aan jouw kant staan: wij hebben er geen baat bij om een storing langer te laten duren. Wij willen deze dus ook zo snel mogelijk verhelpen. Als jij de indruk hebt dat de monteur er met zijn pet naar gooit, dan hoor ik dat graag, zodat ik feedback kan geven. Mijn ervaring is dat de monteurs van Guidion hart voor de zaak hebben en het liefst onze klanten zo goed mogelijk willen helpen. Wat betreft de vergoeding, je hoeft uiteraard niet te betalen voor de periode dat het niet gewerkt heeft. Na afloop zullen we dan de balans opmaken en een correctie aanmaken. Laat het ons weten zodra alles weer werkt!

Terug naar jouw situatie: ik zie dat we het 'klantdomein' hebben kunnen uitsluiten. Het verbindingsprobleem ligt dus in het netwerk van de netwerkbeheerder. Deze hebben we nu dan ook direct aangestuurd. Het is waarschijnlijk dat een monteur van hen binnenkort contact opneemt om de lijn door te meten. Het kan ook zo zijn dat hij in de wijkcentrale het euvel kan verhelpen. In dat geval zullen de lampjes op je modem het eerste uitsluitsel geven. Wij zullen na afmelding jou via e-mail op de hoogte stellen van de status.

Mocht je vragen hebben, laat het mij weten. Ik hoop dat je snel weer online bent!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi Peter, we proberen altijd om zo snel mogelijk een monteur bij je langs te laten komen, in dit geval zat onze monteursdienst al erg vol gepland in jouw regio en is er geen eerdere mogelijkheid. Excuses hiervoor!
Beste Brain, Een nietszeggend bericht wat je stuurt, het probleem is gewoon dat T-Mobile te weinig aan Gideon betaalt waardoor monteurs liever geen storingen voor t-moblie verhelpen, 10 storingen op een dat levert ze nog geen 80 euro netto op.

Ruim een week geen internet, telefoon en TV gehad, en uiteindelijk blijkt (wat ik al gezegd had) dat het probleem in de centrale zat.

En nu sinds vannacht weer niets, hoop toch dat niet het hele verhaal weer van vooraf begint ?
Daarbij niets meer vernomen van T-Mobile geen vergoeding ?
Reputatie 6
Badge +2
@PeterTmobile

Natuurlijk heel vervelend dat jij als medeklant problemen hebt, maar ik moet als medeklant ook opmerken dat de opmerking dat TM Guidion te weinig betaald ook niets zeggend is (feiten?).

.....dit kan toch niet waar zijn dit is geen service bij de KPN niet meegemaakt.

KPN is natuurlijk ook echt een hele andere organisatie omdat het;
  1. 99% eigenaar is van welk netwerk dan ook binnen internet
  2. ++100% duurder is voor eenzelfde snelheid
  3. personeelbestand vele factoren groter is bij hun TD
  4. KPN klanten hebben voorrang bij storingen (PRIO 1)
Aan alles hangt ook een prijskaartje, dat is ook de reden waarom ik bij TM zit en niet bij KPN en om de snelheid van avg. >800Mb (750/750) glas voor net iets meer dan €38,-.

Het grootste probleem in de wachttijden is, dat TM derden moet inhuren die dit soort zaken regelen.
En daarbij komt ook nog eens, als Guidion een probleem ontdekt buiten hun scope, dan moeten hun ook een derde inschakelen (meestal KPN) om het daar op te lossen.
Wel is het zo dat TM de eindverantwoordelijke blijft over het geleverde werk door derden, in dit geval dus over het werk van Guidion en niet over die van de KPN.

Een vergoeding zou kunnen, dat zal TM per geval beoordelen. Wat ze wel heel vaak doen is je een tijdelijk 4G onbeperkt internet geven, totdat het probleem is opgelost.

@Brian of @Sander als TM-moderators, kunnen jullie hier ook nog eens opduiken?
Beste Pieter B,

De opmerking over Gideon zijn feiten en geen aanname, ben je echt een mede klant of een T-Mobile medewerker die zich voordoet als ?.

Bovendien betaal ik geen 38 euro maar aanmerkelijk meer, voor een partij als T-Mobile dat zich als de beste profileert is de geleverde service beneden de maat.

Vergelijken met de KPN lijkt mij niet echt relevant.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @PeterTmobile,

Ik wil benadrukken dat wij aan jouw kant staan: wij hebben er geen baat bij om een storing langer te laten duren. Wij willen deze dus ook zo snel mogelijk verhelpen. Als jij de indruk hebt dat de monteur er met zijn pet naar gooit, dan hoor ik dat graag, zodat ik feedback kan geven. Mijn ervaring is dat de monteurs van Guidion hart voor de zaak hebben en het liefst onze klanten zo goed mogelijk willen helpen. Wat betreft de vergoeding, je hoeft uiteraard niet te betalen voor de periode dat het niet gewerkt heeft. Na afloop zullen we dan de balans opmaken en een correctie aanmaken. Laat het ons weten zodra alles weer werkt!

Terug naar jouw situatie: ik zie dat we het 'klantdomein' hebben kunnen uitsluiten. Het verbindingsprobleem ligt dus in het netwerk van de netwerkbeheerder. Deze hebben we nu dan ook direct aangestuurd. Het is waarschijnlijk dat een monteur van hen binnenkort contact opneemt om de lijn door te meten. Het kan ook zo zijn dat hij in de wijkcentrale het euvel kan verhelpen. In dat geval zullen de lampjes op je modem het eerste uitsluitsel geven. Wij zullen na afmelding jou via e-mail op de hoogte stellen van de status.

Mocht je vragen hebben, laat het mij weten. Ik hoop dat je snel weer online bent!

Reageer