Beantwoord

geen internet tv en vaste lijn Nijkerk

• 30 december 2020
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Voor de 2e avond op rij geen internet, geen tv en geen vaste telefoon lijn. 

Ik MOET bereikbaar zijn op me vaste lijn ivm diverse corona besmettingen in de familie. 

icon

Beste antwoord door Sander 1 januari 2021, 13:58

Hoi @Nvdp,

Ik denk graag mee! Ik zie gelukkig geen algemene problemen meer in Nijkerk. Let op: het gaat hier om een particulier abonnement. Mochten er problemen zijn, dan lossen we dit zo snel mogelijk op binnen de mogelijkheden. Een zakelijk abonnement heeft snellere oplostijden. De keuze voor alternatieven is een persoonlijke natuurlijk. De tip van Eric vind ik een goede. Een doorschakeling regel je hier: My T-Mobile Thuis

Voor snelle oplossingen bij verbindingsproblemen helpt dit stappenplan in de meeste gevallen: stappenplan geen internet.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Kun je via je mijn.t-mobile geen doorschakeling op je vaste nummer zetten naar je mobiel? Anders dat morgen even aan de klantenservice vragen.

Dat zal vast kunnen, maar het moet gewoon werken. Betaal er genoeg voor.

Mobiel gaat na een bepaalde tijd in de avond uit. Vandaar vaste lijn

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nvdp,

Ik denk graag mee! Ik zie gelukkig geen algemene problemen meer in Nijkerk. Let op: het gaat hier om een particulier abonnement. Mochten er problemen zijn, dan lossen we dit zo snel mogelijk op binnen de mogelijkheden. Een zakelijk abonnement heeft snellere oplostijden. De keuze voor alternatieven is een persoonlijke natuurlijk. De tip van Eric vind ik een goede. Een doorschakeling regel je hier: My T-Mobile Thuis

Voor snelle oplossingen bij verbindingsproblemen helpt dit stappenplan in de meeste gevallen: stappenplan geen internet.

Reageer