Beantwoord

Geen internet / TV sinds gisteren.

• 2 juli 2018
  • 1 reactie
  • 433 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds afgelopen weekend ervaar ik al problemen met interactieve tv en sinds gisteren zijn zowel het internet als de interactieve tv gestopt met werken. Ik heb wel een verhuizing doorgegeven maar naar mijn weet zou het hier pas afgesloten worden zodra ik de nieuwe modem aansluit in mijn nieuwe huis. Maar ik heb ook nog geen bericht gehad over de levering van mijn nieuwe apparatuur.

Zie bijgevoegde afbeeldingen voor wat meer informatie.

icon

Beste antwoord door Brian 9 juli 2018, 14:07

Hi Rimikumo, excuses voor de late reactie! Normaal stopt de aansluiting op je oude adres inderdaad pas op het moment dat je aansluiting op het nieuwe adres actief wordt. Als je mij via een privébericht je volledige nieuwe adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil geven dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi Rimikumo, excuses voor de late reactie! Normaal stopt de aansluiting op je oude adres inderdaad pas op het moment dat je aansluiting op het nieuwe adres actief wordt. Als je mij via een privébericht je volledige nieuwe adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil geven dan ga ik meteen voor je aan de slag!

Reageer