Beantwoord

Geen internet, wereldbolletje rood (Hilversum)

Toon eerste reactie

168 reacties

Reputatie 1
Nice. T50 was presented just 3 month ago: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/glasvezel-xdsl-nieuwe-modem-t-mobile-thuis-zyxel-vmg8825-t50-311763
Another customer who was being connected this year. Now I almost certain that T-Mobile or KPN hardware restored old config, because it was not saved properly on permanent storage and lost on outage as a result.
@Brian @Sander could you have a look, please?
Ik ben net gebeld door de monteur, het probleem zou in de wijkcentrale liggen. Ik vroeg of internet het dan weer automatisch moet doen of dat ik zelf dingen uit moet zetten en hij gaf aan dat het inderdaad of vanzelf weer werkt of de stroom eraf. Maar wanneer, dat weet ik niet. Zijn jullie ook gebeld? Zullen we elkaar op de hoogte houden of het weer werkt? Ik hoop alleen echt niet dat het nog langer gaat duren....
Ik woon in 1214 trouwens en ook nog niet lang. Monteur gaf aan dat er 12 tickets open staan en allemaal in dezelfde buurt.
Reputatie 2
Hoi Anouk,
Mijn man is ook net gebeld. En het is hoogstwaarschijnlijk inderdaad het probleem wat mijn man en @dchirikov dchirikov al dachten de monteur kan zelf geen dingen wijzigen in de wijkcentrale omdat T-Mobile dit uitbesteed het aan een ander bedrijf. Hij zou hun nu daarheen steen en dat ook in de gaten houden. Ik zal in de loop van vandaag ook T-Mobile bellen om te vragen naar de status als we dat allemaal doen gaat het misschien wat sneller.

Best apart krijg aan de telefoon twee houten dat er 2 andere en probleem hebben hier zijn we met zijn 4e en nu blijken er 12 mensen en probleem te hebben
Hebben jullie al wat gehoord en/of al internet? Ik niet...
Reputatie 2