Beantwoord

Geen internet, wereldbolletje rood (Hilversum)

Toon eerste reactie

168 reacties

Reputatie 1
Nice. T50 was presented just 3 month ago: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/glasvezel-xdsl-nieuwe-modem-t-mobile-thuis-zyxel-vmg8825-t50-311763
Another customer who was being connected this year. Now I almost certain that T-Mobile or KPN hardware restored old config, because it was not saved properly on permanent storage and lost on outage as a result.
@Brian @Sander could you have a look, please?
Ik ben net gebeld door de monteur, het probleem zou in de wijkcentrale liggen. Ik vroeg of internet het dan weer automatisch moet doen of dat ik zelf dingen uit moet zetten en hij gaf aan dat het inderdaad of vanzelf weer werkt of de stroom eraf. Maar wanneer, dat weet ik niet. Zijn jullie ook gebeld? Zullen we elkaar op de hoogte houden of het weer werkt? Ik hoop alleen echt niet dat het nog langer gaat duren....
Ik woon in 1214 trouwens en ook nog niet lang. Monteur gaf aan dat er 12 tickets open staan en allemaal in dezelfde buurt.
Reputatie 2
Hoi Anouk,
Mijn man is ook net gebeld. En het is hoogstwaarschijnlijk inderdaad het probleem wat mijn man en @dchirikov dchirikov al dachten de monteur kan zelf geen dingen wijzigen in de wijkcentrale omdat T-Mobile dit uitbesteed het aan een ander bedrijf. Hij zou hun nu daarheen steen en dat ook in de gaten houden. Ik zal in de loop van vandaag ook T-Mobile bellen om te vragen naar de status als we dat allemaal doen gaat het misschien wat sneller.

Best apart krijg aan de telefoon twee houten dat er 2 andere en probleem hebben hier zijn we met zijn 4e en nu blijken er 12 mensen en probleem te hebben
Hebben jullie al wat gehoord en/of al internet? Ik niet...
Reputatie 2
Hier nog niks heb net klantenservice gesproken en volgens de dame aan de telefoon had de monteur nog niks doorgezet. Zij ging nu guidion bellen en bericht naar backoffice sturen om KPN aan te sturen om het probleem in de wijkcentrale op te lossen.
Oke! Ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal. Alleen heb Guidion gebeld. Zij zeiden dat de monteur T-Mobile heeft gebeld en ze er achteraan gaan. Om 21.00 kan hij T-Mobile bellen en als het niet opgelost is, horen wij weer wat. Ben benieuwd. Hoop dat de diverse partijen de prio inzien want anders zijn we zo weer een tijd verder.. Ik weet wel dat ik het onwijs slechte service vind dat wij gewoon niet op de hoogte worden gehouden en constant er zelf achteraan moeten, T-Mobile doet ook geen enkele moeite richting ons als klant.
Reputatie 2
Nou ben benieuwd. Is inderdaad erg jammer. Ook vind ik het erg storend dat mijn man en @dchirikov Al even week roepen dat het in de wijkcentrale ligt. En dat daar gewoon niks mee gedaan word.

Sterker nog er word hier een reactie geplaatst door iemand van T-Mobile en die zegt dat het allemaal op zichzelf staande problemen zijn. Vervolgens komt monteur en die zegt dat het in de wijkcentrale zit.

Al met al anderhalve week verder wat mijn inziens totaal niet nodig was geweest. Erg jammer hoop dat er in de toekomst toch sneller naar de klant geluisterd wordt! En dat de informatie verstrekking beter word
Reputatie 2
Nogmaals contact gehad met T-Mobile er is momenteel een storing in Hilversum. Deze is vandaag aangemeld. KPN monteur word aangestuurd om het probleem op te lossen komen mij geen tijd indicatie geven. Wel is er zodra het probleem is opgelost en compensatie mogelijk voor het niet hebben van de diensten.

Ook gaf de Medewerker aan dat des te meer mensen bellen des te meer prioriteit de storing krijgt een sneller het opgelost wordt!!
Reputatie 1
Ook net gebeld
meneer gaf aan dat het ook niet in de wijkkast zat maar dat ze nu aan het graven waren en dus nog geen duidelijkheid hadden. Idd compensatie van niet genoten kosten kan je krijgen op moment dat het opgelost is. Ook nav storing evt opzeggen als klant kan je aanvragen zonder boete .
Vond het ook miet best dat we overal zelf achteraan moeten en heeft me beloofd in persoon op de hoogte te houden?! Ben benieuwd. Ik heb iig opgezegd. Zulke slechte service en langdurige ellende heb ik nog nooit meegemaakt. Benieuwd hoelang opzeggen duurt!
Reputatie 2
"UPDATE" Mijn man is net gebeld door monteur. T-Mobile gaat Huawei aansturen om het in de wijkcentrale goed te zetten. monteur zit er bovenop maar kan zelf niks doen houd het in de gaten.
Reputatie 1
Vraagje, hebben jullie nu 1 en 6 omhoog staan of 3 en 4 op jet converter kastje
Reputatie 2
Wij hebben hem gewijzigd op aanraden van Sander. Op het moment dat de diensten weer online zijn laat ik het je weten dan is het een kwestie van even omzetten mocht het bij jou dan nog niet werken.
Bij mij werkte het niet om te wijzigen, dus heb het weer teruggezet. Denken jullie dat het beter is om op 3 en 4 te zetten?

Zou ook leuk zijn als T-Mobile reageert hier in de community hè... @Sander @Brian?!!!

Ben nog nooit zo slecht behandeld, zo slecht dat je zelf constant moet bellen en vervolgens 20 min in de wacht staat en het heeft of geen prio, of ze hebben geen idee wat er is. Het is toch bizar dat ze tegen jou @RomanJ zeggen dat hoe meer mensen bellen hoe meer prio? Al was het 1 iemand, je hoort iets gewoon op te lossen. Sorry voor mijn negatieve bericht maar ben er helemaal klaar mee!
Reputatie 1
Verrassend dat hij het nog niet doet?.. nee
benieuwd wanneer ik de bevestiging van kosteloos opzeggen ontvang..
I'm also from 1214 area, and internet is missing since August 31. Mechanic will arrive tomorrow morning, but I'm not sure that he will able to fix anything inside my house, because it's the area-wide problem. I'm really upset about the service.
Reputatie 7
Badge +6
Hi all,

Het lijkt erop dat de stroomstoring van 30 augustus een grote impact had dan gedacht. Aangezien de meeste klanten in de loop van de dag weer online konden, duidde het erop dat er geen probleem meer was in het netwerk zelf, maar dat er op klantniveau iets aan de hand was. Mijn excuses, want dit bleek dit het geval te zijn. Hartelijk bedankt voor jullie hulp (ontvangen van de monteur en reacties hier), hierdoor is het nu weer op de radar en schakelen wij sinds 9-9 weer met de netwerkbeheerder. Weet dat we er alles aan doen om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik zal het hier in dit topic melden zodra we een update ontvangen!

My apologies for the wrong assessment of the disturbance. It seemed most customers were online again after the poweroutage of August 30th, so everything pointed towards local issues instead of networkissues. We were wrong! Rest assured - we do eveything in our power to restore connection asap in Hilversum. I'll post updates here in Dutch and English.

@Kuzmitch, it seems that the mechanic who is planned at your house tomorrow will not be able to fix the situation, as you can read above in this thread. At the moment you rang we thought the issue was inhouse, now we know it's in the network. You can cancel the appointment on 088-2000151 (Guidion).That'll save you and the mechanic the hassle. I'm sorry for the inconvenience.
Dank voor je reactie Sander. Ik hoor het inderdaad graag als er een update is en ook of wij dan zelf wat moeten doen om het weer aan de praat te krijgen.
I have issue since 29th of August. Your technical guy tried every thing on the phone and said he can reach until the router but there is some settings int he router which are not correct and engineer need to come. Long story short, engineer was meant to come yesterday but didn't show up because of apparently another hilversum wide malfunction last night . If there is such a slow response and if there are malfunctions every week in hilversum then why don't you update your website and inform the truth to customers? Also your engineer didn't bothered to all me yesterday that he will not be coming and it wasted my whole afternoon and evening. I am not happy the speed and way you are treating this issue which clearly is effecting so many people. We don't pay you a fortune for this level of service. Even the third world countries have better response time.

@Kuzmitch, it seems that the mechanic who is planned at your house tomorrow will not be able to fix the situation, as you can read above in this thread. At the moment you rank we thought the issue was in-house, now we know it's in the network. You can cancel the appointment on 088-2000151 (Guidion). That'll save you and the mechanical the hassle. I'm sorry for the inconvenience.

I do really afraid that if I cancel this meeting nothing in this world will bring my internet back, and the next possible date for mechanic will be somewhere in October.

This page https://thuismy.t-mobile.nl/storingen still says that it nothing wrong at my area so it seems like I have no legal confirmation from your side that my internet broken for 2 weeks and this is not my fault. As you outsource your technical support with Guidion and I do not know who is responsible for such a long fault with internet. You guys need to improve support from level "have you tried turning it off and on again" to something valuable.

But it’s already good that we are off the ground with this problem here, in a public space.
Reputatie 1
> in a public space.
Please, don't forget it can be easily removed as it located on t-mobile.nl. So, I think we need to make a screenshots or so.
By saying "improve support" I mean, if the company know that there was a power outage in this area on a specific date, and someone complains about missing internet in that area in the coming days, there is definitely a connection between this issue and missing internet. And instead of forcing the client to wait for the technician from external company (Guidion) for weeks to arrive, just take the problem upon itself and solve it.
Reputatie 1
me and @RomanJ pointed on the possible reason 6 days ago. But nothing happened. We just got another scripted answer "check your converters". AFAIK, RomanJ even called to support to explain what to check. Without any result.
I am engineer, and I can tell that usually brand new routers don't go defected that quickly . I got my connection a month ago. I am pretty sure that they have some big issue in hilversum which they are trying to cover as a company. IN my 5 years in Netherlands, this is the first issue I ever faced about internet.

I wonder if we all can team together and launch some media or legal action against t mobile , may be then they will improve their service.

If you call T mobile customer service number, it take 20 minutes to get through them, in most countries if the waiting time is more then 5 minutes the customer service managers will get fired . Fun fact is that if you call new customer line in T mobile, they pick up almost immediately and if you ask them to transfer you to technical they are able to do so in 2 minutes. So not sure why they can transfer in 2 minutes while if you call as customer technical don't answer for half hour.
Reputatie 1
Er lijkt iets te gebeuren. Het lampje is groen maar de box geeft nog geen tv beeld

Reageer