Beantwoord

Geen internet, wereldbolletje rood (Hilversum)

Toon eerste reactie

168 reacties

Reputatie 1
En nog steeds geen bevestiging mbt Mn kosteloos opzeggen....
Reputatie 1
Oja, na sociaal gebeld te hebben en in de wacht gestaan te hebben heb ik ontdekt als je zegt “geen verbinding” je direct contact hebt!! Bijzonder.... maar goed om te weten
I can't wait to get home to see if light is green for me as well. They still haven't called to make appointment
Reputatie 1
Internet doet het weer
tv nog niet
en nog niks gehoord van tmobile zelf..
@Sander
Reputatie 1
> I am engineer, and I can tell that usually brand new routers don't go defected that quickly
@Umiii
A side note. They do actually. Equipment like routers or servers tends to show U-shaped failure rate. It means the higher rate on the beginning, then stable work for a while (2-3 years), and then more and more stuff is getting down.

But this is not an excuse for this particular outage. I checked my side immediately with other router and personal laptop with proper network config.

I still have no internet (1215), btw.
Reputatie 2
Hier ook nog steeds geen verandering geen internet en geen tv en een rood wereldbolletje
Nog steeds in 1214
Reputatie 2
Zij er nog meer mensen die wel weer diensten hebben?
Behalv e @cojocompany
Reputatie 1
De tv doet het nog niet.
Wel groen bolletje maar snel knipperende lichtjes op het converterkastje.
Ik woon 1215 postcode
Reputatie 2
Heb je ook daadwerkelijk internet als je verbind met de modem?
Reputatie 1
Ja ben verbonden nu met Mn telefoon op onze WiFi. En Netflix op de tv app doet Het ook

alleen de tv nog niet snap er niks van
Reputatie 1
Ja! Inmiddels heb ik ook tv na herhaalde resets (weet niet of het daar aan lag)
desalniettemin nog niets vernomen van Mn opzegwens...
Reputatie 1
Ik hoop dat jullie ook snel diensten hebben! Kennelijk hebben ze iets gevonden...
Reputatie 1
Erg stabiel is het nog niet overigens
Reputatie 2
Hier is het heel "stabiel" geen internet.
Reputatie 1
te erg allemaal
misschien ook opzeggen? Leek bij mij te helpen ;)
(hoewel ook daar nog geen bericht op)
tv stelt niet veel voor, constant “error een heeft zich een fout voorgedaan”
en na vele beloftes nog steeds niet op de hoogte gehouden door T mobile..
keep me posted
Hier (1215) ook nog steeds geen internet na de stroomstoring. Slechte communicatie over oorzaak / plan van aanpak.
1211 Hier,

Ben na 4 maanden wachten en gezeik eindelijk afgelopen vrijdag aangesloten, maar wat blijkt internet doet het niet... Alle lampjes branden (behalve het wereldbolletje, die blijft rood) en ik kan verbinding maken met de wifi en inloggen op de admin panel van de router, maar daar blijft het ook bij.

Ik heb zaterdag meteen gebeld naar KS, daar werd idd meteen verwezen naar de storing (die volgens hem wel binnen een dag gefixed zou worden), maar heb nog steeds geen update ontvangen m.b.t. de storing en mijn internet doet het ook nog steeds niet (en heeft het dus nog niet eens gedaan).

Zou mijn probleem ook te maken kunnen hebben met de storing, of zou het een router issue zijn?
Reputatie 2
Mijn inziens komt het wel heel erg overheen met wat wij ervaren heb je wel televisie? De monteur van maandag gaf aan dat er 1 wijkcentrale ( citypop) is voor Hilversum.
1214 hiero

al dik 2 weken geen internet en we gaan nu richting de 3 weken..”monteur” is ook al geweest deed exact het zelfde wat ik ook heb gedaan..meneer de”monteur” heeft een nieuwe modem geplaatst ook die bleek ook niet te werken..vervolgens heeft de monteur een melding bij t mobile gemaakt dat het aan het netwerk van kpn glasvezel zit..ik heb kpn netwerk zelf maar gebeld hun konden geen storing vinden! Meerdere malen heeft t mobile klanten service gezegd dat het aan de netwerk ligt van kpn.
gister avond weer gebeld voor de 10 duizendste x eindelijk een mevrouw aan de lijn die mij begreep zij heeft een verzoek ingediend om mijn contract kosteloos te ontbinden ik krijg zaterdag of maandag meer te horen. Ze gaf zelf aan dat het probleem bij t mobile en huawai ligt en dat dit nog zeker aantal dagen zo niet weken kan gaan duren en zolang kan ik niet wachten aangezien ik thuis werk en mijn boven buurman en onderbuurvrouw ook! We lopen hierdoor qua werk een flinke achterstand op.
Reputatie 2
Beste @T-Mobile @KPN @Guidion @KPNNetwerkNL

🤯🤯Donderdag 29 augustus omstreeks 12.00 uur in de middag stopte onze diensten naar aanleiding van een stroomstoring in Hilversum. Inmiddels kunnen wij al 13 dagen geen gebruik maken van onze T-mobile thuis diensten we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Heb inmiddels meer dan 35 keer met de klantenservice gebeld van T-Mobile en elke keer een ander verhaal maar uiteindelijk veranderd er niks aan de werking. WIJ ZIJN NIET ALLEEN MET DIT PROBLEEM !!!! Op het moment is de moed mij in de schoenen gezakt en heb er een had hoofd in dat het opgelost word. Vandaar dit bericht en de volgende link van het forum van T-Mobile waar ook andere klanten hun probleem omschrijven en duidelijke overeenkomsten zijn https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/geen-internet-wereldbolletje-rood-hilversum-314748/index2.html HELP!!! Kunnen jullie dit nu eindelijk eens oplossen!!!🤯🤯
#glasvezel #storinghilversum #1214/1215 #slechteservice #helemaalklaarmee

Heb dit bericht op mijn Social media gedeeld misschien dat dat gaat helpen
Reputatie 2
Plaats net bovenstaande bericht en nu springt ineens wereldbolletje op groen en werkt wonder boven wonder internet en televisie weer
Reputatie 2
Krijg met tv kijken wel elke 10 minuten ERROR Als ik vervolgens van zender wissel doet die het weer
worst of the worst came yesterday, T mobile called me last evening and they said the problem is with Huwavii routers and not with zxtel so basically engineer came for no reason ... and then they dropped on me that engineer can only come next Wednesday in the morning. I told it is not acceptable and I was promised a call from gudion and that as they made mistake they will solve it at my terms . He put me through Gudion and their customer service was totaly not understanding and worst , she keep saying that they can only do next Wednesday on the morning . She admitted that their engineer made a mistake and that they promised me differently but that's all they can do. I called T mobile and they said they will try to arrange another mchanic but they can't push Gudion. Now I have few points:
Gudion has 2 star rating so why T mobile hire them still ?
If Gudion is external company why T mobile can't push them to correct the mistakes they made and ask them to go extra mile ?
Dear @ T-Mobile @KPN @Guidion @KPNNetworkNL

Thursday Thursday, August 29, around noon, our services stopped due to a power outage in Hilversum. In the meantime we have been unable to use our T-mobile home services for 13 days, we are sent from the box to the wall. I have now called T-Mobile more than 35 times with customer service and every time a different story, but in the end nothing has changed about operation. WE ARE NOT ALONE WITH THIS PROBLEM !!!! At the moment the courage has fallen into my shoes and I have had a head in it that it will be solved. Hence this message and the following link from the T-Mobile forum where other customers also describe their problem and clear agreements are https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-al GENERAL-490 / none-internet -worldbolletje-red-hilversum-314748 / index2.html HELP !!!
# fiber optic #storinghilversum # 1214/1215 #slechteservice #helemaalklaarmee

tI have shared this message on my Social media that maybe that will helpknife

Seem that page is not available
Reputatie 2
Did you already try to restart things last 30 minutes? Cause it's working here atm. Only television freeze every 10 minutes

Reageer