Beantwoord

Geen internet, wereldbolletje rood (Hilversum)

• 30 augustus 2019
  • 153 reacties
  • 3405 Bekeken

Toon eerste reactie

153 reacties

Reputatie 1
@Brian @TAVL kan iemand bevestigen dat mijn boetevrij opzeggen nu aangevraagd is en in behandeling is?!!!!!!!!!!!!!! En hoelang duurt dat in godsnaam..
hier ook nog steeds de error elke 5 minuten. Heb er een dagtaak aan om steeds te resetten powerflippen etc
@Brian And like your explanation make sense? Small group of people? I know at least over 10-15 people who got effected, and No your customer service never used the word network issue, they used it as router issue. And no you didn't make it easy for us to get it sorted. And lot of thank you for you but no mention of compensation or any sincere sorry , or call from your customer service. DO T mobile has a soul? DO Any one know what is customer service above and beyond? We people have to waste so much of our time, going from department to department, waiting for gudion when it seem you guys could have resolved it so easily? DO you have any value for out time?

I will like to hear from your complaint department, Otherwise I assure you, I will gather the group of people and submit official complaint to De Autoriteit Consument & Markt (ACM) . If that didn't result into any thing, then I will file a law suit against your company for providing misleading information and trying to miss guide customers. I have no trust in T mobile. It takes 25 minutes to get to your customer service as customer but if I call the new customer line, they are able to put me through technical within a minute.
Reputatie 6
Badge +7
@RomanJ Dat ga ik zeker doen (sterker, de melding is al doorgezet), bedankt voor de terugkoppeling!

@cojocompany Sorry maar een storing is geen reden voor een kosteloze opzegging. Dit is dus niet mogelijk maar uiteraard kijk ik wel graag naar een vergoeding voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement!

@Umiii That is correct, that's because the network issue appeared to be resolved. You no longer have to go through customer service, you can consider me the complaint department. Like I said in my previous post we will solve this directly in conjunction with our technical department and either me or Sander will keep you posted on any and all progress.
Reputatie 1
@Brian je collega heeft het me min of meer toegezegd dat een storing zoals deze wel degelijk in aanmerking kan komen. Iedereen zegt wat anders bij jullie , om
gek van te worden. Ik heb het via de klantenservice aangevraagd zaterdag maandag en vandaag. Ik hoor het wel.
een vergoeding van het restant van het abb lijkt me passend , dan zijn jullie van me af. En ik van jullie
@Brian I don't know what you are going around , but you clearly don't understand that issue being resolved , doesn't change the fact the lies told to us by your colleagues, time wasted by Gudion or cover up you did on your website.

You paying the subscription cost for two weeks will not cover for the time I spend on the phone with your technical team, half day I have to take off wait for Gudion guy who never showed up and caused me another half day issue.

Unless you are going to give me free internet for next six months , consider me going legal. I am sure your calls are recorded and when authorities will request that all information and compare it with what you said and what your colleagues said it will not go in your company favor.

@cojocompany @RomanJ

I will once again recommend every one upset here to start a complaint again t mobile at :
https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-consuwijzer

Once they will get couple million in fine for misleading information , they will understand the value of customer service.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Umiii of course you are free to pursue whatever you want but that won't get the issue resolved any faster. The most important thing with an outage is that we do everything we can to resolve it as quickly as possible. I assure you that is what we are doing in this case. Our technical support is looking into the TV issues you are still experiencing (which the other customers that were effected are not) and I will update you during the day.

My apologies that you may have received incorrect information before. Like I tried to explain in my previous post it often takes some time before we have the full scope clear for ourselves which might mean that the information you receive from customer support is subject to change (especially if you call multiple times). This is also one of the reasons why we communicate more slowly on the Community for example, only when we are certain will we post an update (and even then the situation might change while the investigation is ongoing). I can assure you however that our customer service will always try to inform you to the best of their ability.

I can understand you wanting to know immediately what's going on but the truth is it often takes some time before it's clear what exactly is going on and what the cause is. Often times this is because there are several parties involved, a mechanic needs to get on-site, tests need to be done, there are different customers with different set-ups etcetera. If you have any other questions about the way outages are handled I'll be happy to answer them to the best of my ability!
@Brian I will like your technical team to resolve the tv issues as soon as possible, it keep freezing. Also I will like your complaint department to call me to discuss about the compensation.
Reputatie 1
En nog steeds de error elke 5 minuten
Reputatie 2
Hier ook nog steeds problemen met tv. Hoop op een update en indicatie wanneer dit opgelost gaat worden.
Reputatie 1
Pfffff even exact getimed.. precies na 4 min Error.. NOG STEEDS!!!!
Reputatie 2
Hoi @cojocompany hier ook, Volgens mij heeft het weer weinig prioriteit bij T-mobile terwijl dit probleem door meerdere mensen is aangegeven . De toegezegde updates blijven ook uit!.
Reputatie 2
We waren van plan om ook de mobiele abbonementen af te sluiten bij T-mobile echter begin ik nu te twijfelen of het wel zo'n verstandige keus is.
Het kost ze gewoon te veel moeite om problemen van hun klanten op te lossen. Nu ook weer meerdere mensen in dit topic die dezelfde televisie problemen hebben en alweer gaan ze dezelfde kant op, het wordt gezien als individueel probleem. Helpdesk laat mij 10 keer mijn modem opnieuw opstarten en de kabels in LAN poort 3 en 4 steken terwijl het bij T50 modem televisie gerouteerd zou zijn en zou het dus niet meer uit moeten maken. Ik probeer ze steeds uit te leggen dat het voor de stroomuitval in de wijkcentrale altijd prima gewerkt heeft maar krijg steeds meer het gevoel dat ik tegen de muur aan het praten ben en mensen aan de telefoon krijg die weigeren verder te denken dan de script die ze voor hun neus hebben. Ik kan sinds 29 augustus niet meer fatsoenlijk televisie kijken en er wordt mij verteld dat het nog wel 10 dagen kan duren.

Ik zag ergens in dit topic dat storing niet als reden wordt gezien voor kostenloos opzeggen echter is het in mijn ogen geen storing meer maar het niet nakomen van de contractverplichting door T-Mobile. Ik zal het dan ook voorleggen bij de consumentenbond. Want wat hier gebeurt kan echt niet!
@cojocompany @RomanJ I have the same issue. I spend one hour with technical team on the call and they confirmed that it seem, that issue is outside.

@Brian I hope you resolve it soon. We are in the third week now
Reputatie 1
Just got a receipt from T-Mobile. You guys are going to charge me for the whole month. That's ridiculous!
zo eindelijk dit topic gevonden!
fijn om te weten dat we niet de enige zijn op de postcode 1214 met geen internet!
sinds 29 augustus is brand het ledje rood en al bijna alle medewerkers van de klantenservice aan de lijn te hebben gehad en met 1 monteur aan de deur is er eigenlijk gewoon helemaal niks veranderd!
dat rode ledje brand namelijk nog steeds rood!
en rood is nou niet echt bepaald mijn lievelingskleur! Groen daarintegen wel!
ik begin het langzamerhand een beetje kut te vinden. Want ik moet wel een rekening van ongeveer 140 euro betalen, terwijl ik maar 2 weken internet heb gehad!

ohja
modem is al gereset, media converter ook, switches zijn al omgezet van 1-6 naar 3-4, utp is al nagelopen en mijn geduld is ook op.

Dus wie bij t-mobile wil mijn held zijn en dat rode ledje weer groen laten worden?
@Dylann1303 the red was fixed for most of us but my tv still stuck every 5 minutes . And they haven't done any thing for it .

I wills say message brian
Reputatie 2
@Dylann1303 zoals umi al aangaf werkt bij de mensen die hier in dit topic zien sinds 5 dagen het internet weer.
Echter hebben wij nu een televisie die elke 4 minuten op freeze springt.

@Sander @Brian mannen misschien dat jullie inmiddels ook weer eens een update kunnen geven. En misschien eens echt speed er achter zetten!!

Volgens de Nederlandse wet zou de storing binnen een redelijke termijn opgelost moeten zijn deze tijd zijn jullie inmiddels wel voorbij. Ik vind het echt belachelijk dat het nog steeds niet opgelost is en schandalig dat jullie nog steeds nIet bij alle klanten in ieder geval internet weer weekend hebben zoals bij @Dylann1303

Ik verwacht binnen 24 uur toch wel een redelijke update en tijdsindicatie wanneer dit opgelost word.
Zo niet dan ga ik toch zeker mijn rechten opeisen.
En op zoek naar een andere provider
@RomanJ clearly they don't care about laws. I hope they resolve the issue soon, we are in third week now.
Reputatie 2
@RomanJ clearly they don't care about laws. I hope they resolve the issue soon, we are in third week now.

If they finally fix it that would be great. But my patient is almost gone. I'm having contact with Consuwijzer to see what we can do if it's not fixed soon or we don't get any update.

Nowadays it's not reasonable to have no internet for 2 weeks and television that's not working. Lots of people work from home and things should work or fixed Quickly
Reputatie 6
Badge +7
Hi all, just wanted to give you a quick update, we have been running test on our end yesterday and we are working with the R&D department of our networking partner to find the root cause of the issue. As stated before the situation has been escalated (management is involved) and we are receiving updates from our technical support team. We currently haven't found a fix yet but I will keep you updated and I will let you know the minute I have more information to share!
@Brian We was thinking that we are talking with the wall . I don't understand what is the issue and why is it taking so long ? Maybe you need to hire people at day and night base and fix it . In three weeks in not a good time , is it ? Also why no one form your complaint department has called us yet?
@RomanJ I am totally with you. Let me know if we can launch a joint complaint to consumer authority. I can even ask the people on expat forum in hilversum to join forces. If T mobile get heavy fine on this they will never do it, but as no one take them to that level their management think they can get away this.
Reputatie 2
Hi all, just wanted to give you a quick update, we have been running test on our end yesterday and we are working with the R&D department of our networking partner to find the root cause of the issue. As stated before the situation has been escalated (management is involved) and we are receiving updates from our technical support team. We currently haven't found a fix yet but I will keep you updated and I will let you know the minute I have more information to share!

@Brian Bedankt voor je reactie al liet deze weer lang op zich wachten ook als er geen nieuwe informatie is, is het wel fijn voor ons om regelmatig iets van jullie te horen zodat wij niet het idee hebben dat er niks gebeurt en vergeten zijn.

Heb je ook doorgegeven van @Dylann1303 die nog steeds geen internet heeft. Bij hem is waarschijnlijk de stap die jullie bij ons hebben gedaan vorige week op onze aansluiting nog niet gedaan.
Reputatie 6
Badge +7
In regards the update we do not have a solution yet but we are in contact with the different parties involved on a daily basis and I will keep you updated, thank you for your patience.

@Umiii While I understand your frustration we are doing everything we can. Like I mentioned before I am the complaints department. There is nothing more our complaint department can do that I can't do for you so you can direct your questions and/or feedback to me.

@RomanJ dank voor de melding! Van Dylan heb ik alleen nog geen klantgegevens. @Dylann1303 als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan kijk ik direct met je mee!
@Brian I have directed my questions and concerns to you where I clearly asked for a call back and you or any one else didn't call me back to discuss it. So clearly you are not very good at handling complaints. You even haven't said a sorry in proper way for all the miss information and the delay and waste of my time.

I think any one who work in complaint department will understand that how important it is to listen to the angry client and act on it.

May be your T mobile customer service team should spend some time with T mobile team in UK and see their call waiting times and how they handle the complaints and angry customers on way smaller issues then three week disruption. You all can learn a lot from them.

Reageer