Beantwoord

Geen internetradio

• 12 juni 2018
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Sinds enkele weken t-mobile thuis in huis.Ik moet zeggen,dat de kwaliteit van TV en internet mij 100% mee gevallen is.Na Telfort met slecht TV signaal en Ziggo wat prijzig was.Installatie ging vlot en zonder problemen, op een beschadigde UTP kabel na en verkeerd inpluggen op de modem.Ook het Wifi signaal is goed.Maar nu komt het:Internetradio ging eerst heel goed, na een paar dagen staat de ontvanger (een Marantz M-CR 611)het signaal te zoeken en vindt niks.Na resetten van het modem (dat ken ik nog van de Horizon mediabox van Ziggo, die moest ik om de week resetten)vindt hij weer internetradio,echter heel even, want dan krijg ik de melding "contact met de server is verbroken".Ook Spotify krijg ik niet.En dat werkte bij Ziggo wel....Wie weet wat er mis is? Groet, Maarten.
icon

Beste antwoord door Maarten62 12 juni 2018, 21:26

Nou de radio heeft het zeker gehoord, ik heb vandaag Spotify en Internetradio!Dus het probleem is opgelost!

mvg, Maarten.
Bekijk origineel

2 reacties

Nou de radio heeft het zeker gehoord, ik heb vandaag Spotify en Internetradio!Dus het probleem is opgelost!

mvg, Maarten.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Maarten,

Een heel warm welkom bij T-Mobile Thuis! Ik ben blij dit tegen je te mogen zeggen, fijn dat jij naar ons overgestapt bent 😃. Leuk om te lezen dat je tevreden bent. Ik denk inderdaad dat jouw radio stiekem naar je geluisterd heeft, omdat hij het nu doet. Goed om dit te lezen. Veel plezier met muziekluisteren, maak er een feestje van daar in jouw huis!

Reageer