Beantwoord

Geen netflix op TV Box en Wifi-problemen

• 18 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 423 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste T-mobile,

Bij gebrek aan manieren om een klacht schriftelijk in te dienen. Hierbij mijn klacht.

Afgelopen mei belde ik naar de klantenservice met wat vragen over mijn mobiele abonnement. Ik mocht inmiddels een nieuw abonnement met een toestel. De dame aan de telefoon begon toen over Tmobile Thuis. Ik zou dan meer korting ontvangen op mijn mobiele telefoon als ik dit ook afsloot. Na wat berekeningen en heen en weer geklets, zou dit een prima optie voor mij zijn. Ik heb aan de verkoopster gemeld dat het voor mij het belangrijkste is dat er goede WIFI is en dat de Netflix App aanwezig is op het tv kastje. De WIFI is slecht (Ik heb een benedenwoning en bijna nergens goed WIFI. Zelfs niet als ik voor het kastje sta) en de Netflix App is helemaal niet aanwezig op het tv kastje.

Ik heb lang getwijfeld of ik hier wel een klacht over moet indienen, maar ik ga dat bij deze toch doen. Ik heb tot wel drie keer gevraagd of de Netflix app beschikbaar was, en tot drie keer toe zij de verkoopster dat de app aanwezig is. Aangezien ik geen SmartTV heb, zit ik nu steeds te hannesen met kabels om mijn iPad aan te sluiten. Ik ben zwaar teleurgesteld dat ik op deze manier ben voorgelogen.

Bovenop mijn teleurstelling van de Netflix app, is mijn WIFI verbinding ook nog eens SUPER slecht. Zelfs als ik maar twee meter van het kastje af sta, ontvang ik bijna tot geen WIFI. Het gevolg is dat ik continu mijn internet van mijn mobiel moet aanspreken. Dit is toch niet te bedoeling als ik thuis gewoon internet heb.... Drama..

Ik heb al vanaf mijn 15e mijn mobiele abonnementen bij jullie lopen (eerst op mijn moeders naam en vanaf mijn 18e op mijn eigen naam). Ik ben altijd tevreden geweest, maar jullie Tmobile Thuis is echt een aanfluiting. Ik heb spijt dat ik naar jullie ben overgestapt en zodra het kan, ga ik overstappen naar een andere provider. Ik denk dat ik zelfs na 12 jaar, zodra het kan, mijn mobiele abonnement ergens anders ga afsluiten.

Aangezien ik meerder klachten heb gelezen die overeenkomen met mijn klacht, zou ik, als ik jullie was, jullie medewerkers van de klantenservice een opfriscursus geven. Het is namelijk AB-SO-LUUT niet netjes om door voorliegerij klanten aan je te binden. Hierdoor raak je alleen maar klanten kwijt.

Ik verwacht een oplossing voor mijn klachten.

Met vriendelijke groet,

Een teleurgestelde klant.
icon

Beste antwoord door Dolphin 18 oktober 2018, 13:04

Hallo E. Cruz,

Als je problemen hebt met de Wifi, kun je T-mobile gewoon bellen. Internet van T-mobile thuis komt namelijk met Wifi Service. Indien je er zelf niet uitkomt, komt er zelfs een monteur bij je langs.

De Netflix app kan niet via de TV box worden afgespeeld. Dit staat wel op de 'wensenlijst', maar is dus blijkbaar nog niet gerealiseerd.

Wat je eventueel zou kunnen overwegen is het aanschaffen van een Apple TV (dat kan ook een ouder model zijn (3e generatie), marktplaats staat er vol mee). Je kunt dan Netflix via de Apple TV afspreken via AirPlay. Mijn dochter doet niet anders.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hallo E. Cruz,

Als je problemen hebt met de Wifi, kun je T-mobile gewoon bellen. Internet van T-mobile thuis komt namelijk met Wifi Service. Indien je er zelf niet uitkomt, komt er zelfs een monteur bij je langs.

De Netflix app kan niet via de TV box worden afgespeeld. Dit staat wel op de 'wensenlijst', maar is dus blijkbaar nog niet gerealiseerd.

Wat je eventueel zou kunnen overwegen is het aanschaffen van een Apple TV (dat kan ook een ouder model zijn (3e generatie), marktplaats staat er vol mee). Je kunt dan Netflix via de Apple TV afspreken via AirPlay. Mijn dochter doet niet anders.
Hi Dolphin,

Dat wist ik niet. Dank voor de tip! Ga ik direct even naar kijken!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @E.Cruz

Allereerst wil ik je bedanken voor je aanvraag voor Thuis en je jaren als trouwe klant bij mobiel en je verwelkomen op onze Community!

Niet fijn als je een ander plaatje is voorgeschoteld. Wij willen natuurlijk ook geen miscommunicatie. Ik ben des te blijer met de tips van @Dolphin. Op deze manier kun je toch genieten van jouw Thuis abonnement. Soms is het in het begin een kwestie van wennen, maar ik hoop dat je snel weer tevreden bent met je nieuwe abonnement!

Reageer