Beantwoord

Geen retournummer gekregen

• 21 januari 2021
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

• is Prince of Content
  • 26 reacties

Goedemorgen, binnenkort vervalt m,n tv abonnement , dus moet het tv kastje worden teruggestuurd.

Normaal gesproken zou ik daar een email voor moeten krijgen met een retournummer, dit heb ik tot nu toe nog niet gekregen. Wel staat in m,n persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina dat het tv abonnement uitgaat op 5 feb a.s. . Hoe moet ik nu terugsturen?

icon

Beste antwoord door CrisTien 21 januari 2021, 13:05

Hallo @hagees Deze tekst is antwoord van moderator @Cal  (stond in een ander onderwerp.

”Jouw retournummer kan je altijd terugvinden in de initiële email waarin wij jou verzoeken om de apparatuur te retourneren. Deze krijg je in een aparte email toegestuurd, vlak na de email waarin wij jouw opzegging van (een deel van) het abonnement bevestigen. Het retournummer staat in deze email onder ons adres vermeldt” Kan je dat vinden?

Meer uitleg retouren  kom je er nog niet uit, wacht dan op de hulp van de moderators.

o ja nog even dit. Bewaar je bewijs van afgifte goed en maak er even een foto van.

Fijne dag vandaag! (En morgen)😂

MVG.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @hagees Deze tekst is antwoord van moderator @Cal  (stond in een ander onderwerp.

”Jouw retournummer kan je altijd terugvinden in de initiële email waarin wij jou verzoeken om de apparatuur te retourneren. Deze krijg je in een aparte email toegestuurd, vlak na de email waarin wij jouw opzegging van (een deel van) het abonnement bevestigen. Het retournummer staat in deze email onder ons adres vermeldt” Kan je dat vinden?

Meer uitleg retouren  kom je er nog niet uit, wacht dan op de hulp van de moderators.

o ja nog even dit. Bewaar je bewijs van afgifte goed en maak er even een foto van.

Fijne dag vandaag! (En morgen)😂

MVG.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @hagees,

Sinds april 2020 heeft T-Mobile een nieuw retouradres voor het terugsturen van hardware:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: (klantnummer + volgnummer)

Video instructie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @hagees, onze toppers @CrisTien en @Seccie hebben al perfect geholpen gelukkig, dus daar heb ik niets meer aan toe te voegen! 😊

Is het gelukt om je retournummer op te sporen? Zo niet, weet dan dat een eerste retournummer altijd gelijk is aan “klantnummer” - 1, dus bijvoorbeeld AAAA000-1. 

Wanneer je echter vaker apparatuur hebt geretourneerd, zal die -1 een -2 worden, daarna een -3 etc. 

Laat het ons weten indien je er toch nog niet helemaal uitkomt. Stay safe en bedankt voor het retourneren! 

Reputatie 7
Badge +20

Hé dat is ook fijn voor ons om te weten @Jason  dank

Reageer