Beantwoord

geen service meer

• 6 juni 2020
  • 4 reacties
  • 483 Bekeken

Reputatie 2

Er zijn vandaag graag werkzaamheden geweest om meerdere woning aan te sluiten. Er is voor mijn deur/portiek niet gegraven, want bij ons ligt alles er al. Echter sinds dat ze begonnen heb ik geen verbinding meer. Er zou nog iemand komen van de werklui, maar niks meer gezien.

Klantenservice gebeld en moet een afspraak bij guidion maken en die kunnen nu pas dinsdag de 9e komen. Dus nu vanaf vandaag zaterdag 6e tot zo-wie-zo dinsdag geen gebruik te maken van mijn verbinding. Ik heb hier een kind die niet naar school mag volgende week dus thuis moet werken maandag en dat gaat hem dus niet worden.

Hoe kan ik dit nu oplossen? Kan mijn mobiel met onbeperkt niet thuis laten.

icon

Beste antwoord door G_r_u_m_p_i_e 6 juni 2020, 21:08

Zo Sim kaart opgehaald en in een oude (reserve) iPhone 5s gestopt. Gelijk voucher geactiveerd. Gelukkig dat werkt iedereen daar op in loggen. Het stroopte een beetje op met 2 tieners daar op aan gesloten (langzamer dan dsl).

ding dong om 19h mensen van volkerwessel telecom voor de deur om toch nog even naar de glasvezel te komen kijken. Nou dat kijken werd een nieuwe kabel geblazen naar mijn appartement en wat las werkzaamheden omdat ze niet alles hadden dus wat moesten hergebruiken. Zij deden Eigenlijk alleen de buiten bekabeling. Terwijl 1 van hun aangaf het nog niet eerder gedaan te hebben was het toch in 1 keer gelukt en mogen we weer volle sterkte mee doen met de snelheid die we verwachten van T-mobile. Inmiddels had de klok al 8 uur geslagen en iedereen hier stond te juichen; vrouw, kinderen, monteur en ik.

we hadden het niet verwacht dat dit nog opgelost zou worden vandaag, want guidion is geen klantvriendelijk bedrijf als je daar contact mee hebt. De medewerkers van T-mobile (ks). Hadden zelfs ook nog getracht te bemiddelen met guidion, maar dat mocht ook niet baten. In ieder geval gaven ze me de optie om als nood oplossing via een mobieltje met t-mobile Sim in hotspot dan maar aan de slag te gaan  Het was een werkzame oplossing.

Oorzaak zat hem dus in de eerdere werkzaamheden van vandaag. Toen ik thuis kwam gelijk de heren aangesproken en ik kreeg toen een (naar ik denk (voorman) via de telefoon te spreken die ging proberen om het op te lossen dat was rond 12:00 ‘s middags. Ik had het niet verwacht maar dat ze toch nog gekomen waren om het op te lossen is gewoon weg super en volkerwessel telecom mag deze heren echt een giga veer in hun ….. steken dat hebben ze ECHT wel verdient!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Kleine update nadat guidion het een beetje laat af weten. Een mooie tijdelijke oplossing van de medewerkers klantenservice t-mobile om in ieder geval tijdelijk even een verbinding op te zetten met prepaidkaart en voucher code.

mooie oplossing en hopelijk gaat guidion (slechte service hebben ze daar) er vlot mee aan de slag!

ik hou het open of het wel of niet opgelost gaat worden. Ik kom er dus nog op terug.

Reputatie 2

Zo Sim kaart opgehaald en in een oude (reserve) iPhone 5s gestopt. Gelijk voucher geactiveerd. Gelukkig dat werkt iedereen daar op in loggen. Het stroopte een beetje op met 2 tieners daar op aan gesloten (langzamer dan dsl).

ding dong om 19h mensen van volkerwessel telecom voor de deur om toch nog even naar de glasvezel te komen kijken. Nou dat kijken werd een nieuwe kabel geblazen naar mijn appartement en wat las werkzaamheden omdat ze niet alles hadden dus wat moesten hergebruiken. Zij deden Eigenlijk alleen de buiten bekabeling. Terwijl 1 van hun aangaf het nog niet eerder gedaan te hebben was het toch in 1 keer gelukt en mogen we weer volle sterkte mee doen met de snelheid die we verwachten van T-mobile. Inmiddels had de klok al 8 uur geslagen en iedereen hier stond te juichen; vrouw, kinderen, monteur en ik.

we hadden het niet verwacht dat dit nog opgelost zou worden vandaag, want guidion is geen klantvriendelijk bedrijf als je daar contact mee hebt. De medewerkers van T-mobile (ks). Hadden zelfs ook nog getracht te bemiddelen met guidion, maar dat mocht ook niet baten. In ieder geval gaven ze me de optie om als nood oplossing via een mobieltje met t-mobile Sim in hotspot dan maar aan de slag te gaan  Het was een werkzame oplossing.

Oorzaak zat hem dus in de eerdere werkzaamheden van vandaag. Toen ik thuis kwam gelijk de heren aangesproken en ik kreeg toen een (naar ik denk (voorman) via de telefoon te spreken die ging proberen om het op te lossen dat was rond 12:00 ‘s middags. Ik had het niet verwacht maar dat ze toch nog gekomen waren om het op te lossen is gewoon weg super en volkerwessel telecom mag deze heren echt een giga veer in hun ….. steken dat hebben ze ECHT wel verdient!

Reputatie 7
Badge +7

Wow wat fijn dat je verbinding gereed gemaakt is @G_r_u_m_p_i_e! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is echt prachtig nieuws, meen ik oprecht! 😁👍👍 

Jammer dat er eerst lastig gedaan werd en wat weerstand geboden werd vanuit onze partner Guidion. Chapeau voor hoe je dit met VolkerWessels Telecom opgelost hebt. Werkt alles nog naar behoren? Mocht ik iets anders voor je kunnen doen, weet dan dat de Community altijd voor je klaarstaat. 

Voor nu: geniet van je abonnement! 😉

Reputatie 2

Het werkt weer zoals het behoort te werken. Daar zijn we hee blij mee thuis. 
vandaag (maandag) waren ze bij guidion verbaast dat het weer werkte. Ik hem ze maar gelijk verteld dat volkerwessel telecom wel zaken goed op pakt.

Reageer