Beantwoord

Geen signaal, alles geraadpleegd

  • 10 november 2020
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

 

Goedemorgen,

Ik zou vanaf 5 november internet ontvangen maar vooralsnog werkt het niet. Ik heb alle handleiding geraadpleegd maar ik kom er zelf niet uit. Ik heb 2 wanddozen en een kabel in de meterkast waarvan ik niets begrijp. Wat ii nog doen om signaal te ontvangen?

Ik kreeg de helpdesk niet te pakken, vandaar mijn vraag via deze weg.

Graag ontvang ik een reactie. Bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 november 2020, 10:50

Hallo @MartyH 

Zit de kabel in de meterkast vast aan een ISRA (aansluitpunt) of komt deze van buiten?

In plaats van rood op rood en blauw op blauw kan je ook oranje op rood en wit op blauw proberen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MartyH 

Zit de kabel in de meterkast vast aan een ISRA (aansluitpunt) of komt deze van buiten?

In plaats van rood op rood en blauw op blauw kan je ook oranje op rood en wit op blauw proberen.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @MartyH,

Met die foto's weten wij wel raad! Daarentegen ben ik blij om te zien dat het je zelf al is gelukt, en dat je inmiddels volledig met ons internet bent verbonden. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, hoor ik dat heel graag. Voor nu nog een warm welkom en veel plezier met ons internet gewenst! :smile:

Reageer