geen signaal na installatie

• 27 mei 2020
  • 11 reacties
  • 1685 Bekeken

Sms gehad per 26-5 geactiveerd.

Geen internet

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Wesley.wieggers 

Betreft dit DSL?

Is de thuisinstallatie in orde dus is de modem op het vaste ISRA in de meterkast aangesloten of op een aansluitpunt in de woonkamer?

Indien je een wandcontactdoos hebt of het aansluitdoosje gebruikt zorg dan dat enkel rood en blauw is aangesloten en niks anders. Wat je ook kan proberen is oranje ipv rood en wit ipv blauw.

De DSL kabel moet naar de DSL poort van de modem gaan.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Wesley.wieggers,

Dat is geen fijne binnenkomer, kan ik mij alles bij voorstellen. Gelukkig zie ik dat er inmiddels een monteur bij je is langsgeweest en dat onze techneuten de netwerkbeheerder hebben aangestuurd om dit probleem zo spoedig mogelijk voor je op te lossen. Hiervoor zul je binnenkort een telefoontje over ontvangen. Let wel op dat dit vaak met een anoniem nummer gebeurt. Als laatste tip wil ik je graag meegeven om in de toekomst meer aanvullende informatie te delen in een start topic, hoe meer informatie we hebben, hoe sneller we je kunnen helpen. :relaxed:

Super. Dank je wel! Was beetje chagrijnig na een hele nacht zelf proberen. Haha. En ivm oude provider en Corona al 3mnd geen wifi. Daarvoor al 3 jaar instabiele connectie. Echt alles al geprobeerd. En nu dus nog geen KPN signaal.🤦‍♂️😅😅

Is niet anders. Zal uiteindelijk wel goed komen.😁👍

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Wesley.wieggers, even een snelle check-up! Hebben onze experts je al gebeld voor een afspraak? Het komt vast goed, dat weet ik wel zeker. KPN is altijd ontzettend kundig met het oplossen van dit soort issues. Kan ik in de tussentijd iets anders voor je doen? Laat het weten, we staan altijd voor je klaar! 💪😎

Reputatie 1

Hello

Geen sygnaal en geen wifi.

een installateur van KPN heeft mijn internetkabel doorgesneden

blijkbaar heb ik een slecht aangesloten internet in de box buiten

Help alstublieft

Ik wil een installateur bestellen

Klantnummer is MNV30232

3112vj schiedam

Reputatie 7
Badge +7

weHi @szonek1974, zo te zien is er wat verwarring over welke aansluiting bij welk adres hoort. Mijn collega heeft al een opdracht uitgezet naar KPN om dit uit te zoeken en ze gaan dan opnieuw een monteur sturen om de verschillende aansluitingen na te lopen. We gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!

Reputatie 1

Ik ken mezelf niet.  Mijn stopcontact was slecht verbonden met mijn buurman, dus ik begreep het.  En mijn kabeltechnicus van KPN sneed het af en deed het niet.  hij zei dat ik een andere technicus van KPN moest bellen

Reputatie 7
Badge +7

Hi @szonek1974 Hmm erg vreemd dat KPN het op die manier gedaan heeft, lijkt mij niet de juiste manier maar we gaan voor je aan de slag. Klopt het dat je ook via Facebook contact op hebt genomen? Ik zou je willen adviseren om het bij één kanaal te houden, dus of Facebook of via de Community, zo voorkomen we dat we langs elkaar heen gaat praten. :wink:

Reputatie 1

Ja, ik schreef op Facebook

Zaterdag was er een week geleden een technicus

Het is nog steeds zonder internet…

De technicus zei dat ik maximaal 5 dagen moest wachten,

hoe lang moet ik wachten? en wanneer is mijn internet klaar?

Reputatie 4
Badge +2

Hey @szonek1974, KPN probeert je hierover al een aantal dagen te bereiken. Ik stuur je via een privébericht een persoonlijke code door waarmee je online een afspraak met KPN in kan plannen. Hopelijk treffen jullie elkaar snel!

Reageer