ik heb in de afgelopen 2 weken de modem zeker 7 keer per dag gereset maar de "storingen" blijven bestaan?
er lastig als je met de laptop dingen moet opzoeken
Beste antwoord door Brian
Beste antwoord door Brian
Het internet is uitgeschakeld
3527XR
En weer halve dag zonder gezeten half uur met de helpdesk aan de telefoon gehangen probleem wordt doorgezet maar kan wel paar weken duren voor er een monteur komt. Op het moment werkt het weer maar met vreselijk veel hapers. Ik zal blij zijn als het Mei is dan gaat deze troep de deur uit en komt er nooit meer in
29-10 een opdracht voor monteur door gezet tot op heden 0,0 reactie. Gaat echt lekker bij de T-mobile
Hi
Mijn modem heb ik al vele malen van de stroom gehaald, een medewerker van jullie heeft hem op 29-10 op afstand terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Met als gevolg dat hij een lezing kreeg alles in orde maar mijn modem op rood bleef staan. Om de haverklap springt mijn internet er uit. Alles kabel heb ik regelmatig los hangen in de hoop op verbetering welke dus niet komt. Maar begrijp ik hier uit dat de afspraak van 29-10 gewoon zonder mededeling is vervallen?
En dan hoor je vervolgens niets meer, niet hier en niet op de facebook pagina. Ik ga maar eens de maand betaling storneren denk ik
Hi
Laat ik voorop stellen dat we dit graag willen oplossen - net zo graag als jij! Ik merk dat je al vaak je verhaal gedaan hebt bij verschillende collega's. Ik zie dat je ook op Facebook deze vragen stelt. Ik wil het centraal houden en stel voor dat we het hier verder oppakken.
Een wegvallende verbinding is een complex issue. Als je iets wilt controleren of uitmeten dan is natuurlijk alles in orde en ondertussen blijf jij verstoringen zien in je verbinding en op TV. Daarom starten we nu met een uitsluitspelletje.
Als ik je modem nu uitlees, zie ik geen problemen. Maar het belangrijkste is dat ik zie dat je modem al 6 dagen ononderbroken verbinding heeft. Je geeft aan dat verbinding er om de haverklap uitvalt. Ik interpreteer dat dit vaker is dan om de zes dagen. De verbinding blijft dus met de buitenwereld en het modem, maar bij jou thuis valt de verbinding weg. Hiermee kunnen we het modem, het netwerk en de stroomvoorziening uitsluiten. Het lijkt dus binnenshuis mis te gaan.
Hoe graag ik je nu ook een eenduidig antwoord wil kunnen geven, we hebben nog meer informatie nodig. Enkele belangrijke checks die we nu moeten doen:
Ik hoor graag je bevindingen op deze vragen, zodat we een leidraad hebben voor de oplossing!
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.