Beantwoord

Geen toegang tot klantgegevens

• 25 april 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Hallo, na verhuizing, aanpassing van mijn e-mailadres en vervanging van mijn mobiele telefoon, ben ik alle gegevens kwijt om toegang te krijgen tot mijn account om rekeningen in te zien en TV-thuis op mijn mobiel te kunnen bekijken. Correspondentie over wachtwoorden die ik aan wil passen gaat naar mijn oude mailadres. Daar kan ik niet meer bij, want bestaat niet meer. Inloggen met mijn klantnummer op app om op mijn mobiel tv te kijken gaat niet, want die vraagt om klantnummer met alleen cijfers, terwijl ik ook nog letters in mijn klantnummer heb. Kortom: hoe krijg ik weer toegang tot mijn account en de diensten van T-Mobile thuis? Wie kan mij helpen? hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Piotr 29 april 2020, 11:02

Hey @RonaldSutmuller,

Ik heb de oplossing voor je achter de hand! Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je een nieuw tijdelijk wachtwoord ontvangt waarmee je kunt inloggen. :relaxed: Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving vindt je ook je TV pincode die enkel uit cijfers bestaat. Ik zie je gegevens graag tegemoet!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @RonaldSutmuller,

Ik heb de oplossing voor je achter de hand! Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je een nieuw tijdelijk wachtwoord ontvangt waarmee je kunt inloggen. :relaxed: Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving vindt je ook je TV pincode die enkel uit cijfers bestaat. Ik zie je gegevens graag tegemoet!

Reageer