Beantwoord

Geen tv kastje ontvangen bij pakket

• 26 februari 2018
  • 12 reacties
  • 291 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds deze maand een T mobile Thuis pakket met internet, tv en bellen afgesloten bij jullie. Toen ik het pakket vorige week wilde installeren, bleek er geen tv kastje bij te zitten.
Mijn vraag is: Kan ik dit kastje nog ontvangen? Of is er iets fout gegaan ergens met mijn abonnement?

Ik hoor graag jullie reactie.

Groet,
Suzanne van Voskuilen
icon

Beste antwoord door Sterre 27 februari 2018, 12:46

Hoi Suzanne930!

Nog een onwijs warm welkom! Super leuk dat je klant bij ons bent geworden. Ik heb meteen je abonnement gecheckt en ik zie waar het fout gaat. Bij ons in het systeem staat dat je alleen internet wilt. Ik begrijp uit je bericht dat je er ook TV en Bellen bij wilt, klopt dat? Ik wil dit direct voor je in orde gaan maken en bestellen voor je. Daarvoor heb ik de volgende vragen:

Op hoeveel TV's wil jij gaan TV-kijken?
Wil je ook programma's kunnen opnemen? Dit kost €5,- per maand per Box extra.
Welk Bellen abonnement wil je? Kijk voor de verschillende Bel-abonnementen op onze website.

Zodra ik de antwoorden van je weet zal ik dit gaan toevoegen in je abonnement. Je ontvangt dan zo snel mogelijk je TV Box(en) zodat je lekker kunt TV-kijken!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Suzanne930!

Nog een onwijs warm welkom! Super leuk dat je klant bij ons bent geworden. Ik heb meteen je abonnement gecheckt en ik zie waar het fout gaat. Bij ons in het systeem staat dat je alleen internet wilt. Ik begrijp uit je bericht dat je er ook TV en Bellen bij wilt, klopt dat? Ik wil dit direct voor je in orde gaan maken en bestellen voor je. Daarvoor heb ik de volgende vragen:

Op hoeveel TV's wil jij gaan TV-kijken?
Wil je ook programma's kunnen opnemen? Dit kost €5,- per maand per Box extra.
Welk Bellen abonnement wil je? Kijk voor de verschillende Bel-abonnementen op onze website.

Zodra ik de antwoorden van je weet zal ik dit gaan toevoegen in je abonnement. Je ontvangt dan zo snel mogelijk je TV Box(en) zodat je lekker kunt TV-kijken!
Hallo,

Jammer dat het fout is gegaan. Ik had samen met het bedrijf Utility provider het volgende pakket uitgezocht: T-Mobile Particulier Alles-in-1 50 Mbit/s voor iets van 20 euro/ maand de eerste 6 maanden. Is dit pakket nog steeds mogelijk?

Groet,
Suzanne
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Suzanne,

Dat is zeker mogelijk! En ik help je hier heel graag mee. Ik heb het zojuist met alle liefde voor je geregeld! Ik heb TV en Bellen voor je toegevoegd in je abonnement. Je hebt nu 50 Mbp/s internetsnelheid, 1 TV Box en Bellen Start. De TV Box wordt verstuurd en deze heb je binnenkort in huis. Met het bellen kan je, als je een eigen vaste telefoon hebt, direct aan de slag. Schrik niet: in de mail die je hebt gekregen, staat een fout maandbedrag. Je gaat de eerste zes maanden €25,50 per maand betalen, dat is het correcte bedrag. Veel plezier met je diensten!
Hallo,

Zoals hierboven is te lezen zouden mijn maandelijkse kosten op €25,50 uitkomen. Ik heb nu mijn rekening gekregen en daar staat een bedrag van €44,05 voor de maandelijkse kosten.
Waarom is dit bedrag toch verhoogd? En heb ik alsnog recht op de €25,50 maandelijkse kosten?

Ik hoor het graag.

Groet,
Suzanne van Voskuilen
Reputatie 6
Badge +7
Hi Suzanne, ik heb het meteen voor je nagekeken en ondanks dat Sterre de 6 maanden voor je toe heeft gevoegd lijkt deze niet toegepast te worden. Ik heb meteen een aanpassingen gedaan en je korting zal volgende maand alsnog gaan lopen voor een periode van 6 maanden! Kijk je factuur volgende maand dus even goed na of je dan wél de korting ontvangt!
Hoi Brian,

Bedankt! Ik ga er bij de volgende factuur op letten.

Groet,
Suzanne
Reputatie 6
Badge +7
Helemaal goed, mocht er iets niet kloppen trek dan gerust aan de spreekwoordelijke bel! 😉
Hallo,

Ik heb mijn rekening voor april ontvangen en hier staat weer een bedrag van €45 in, terwijl de actie vanaf deze maand zou moeten gaan lopen. Kunnen jullie hier nogmaals naar kijken? Het zou namelijk vanaf deze maand wel ingaan, zoals je hierboven kunt lezen.

Gr Suzanne
Reputatie 6
Badge +7
Hi Suzanne930, ik ga mij diep schamen dat de korting nog steeds niet is gaan lopen. Om er zeker van te zijn dat het nu écht goed gaat heb ik er versterkingen bij gehaald van iemand van ons Sales team die de korting toegevoegd heeft. Vanaf nu kan het dus niet meer misgaan! Excuses voor de vertraging en maak je geen zorgen, de korting blijft 6 maanden lopen zodra hij van start gaat dus je gaat de volledige korting ontvangen!
Nou T-mobile, onderhand mogen jullie je wel heel erg gaan schamen. Deze maan is er gewoon weer de 45 euro afgegaan. De korting loopt dus nog steeds niet. Ik hoop heel erg dat jullie er wat aan gaan doen en de korting nog gaat lopen. Zo houden jullie geen tevreden klanten...
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Suzanne930,

Ik ga er direct achteraan! Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam), dan ga ik voor je aan de slag. Klanten tevreden maken en houden, is waar het mij om gaat!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Suzanne930

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb alles uitgeplozen en heb het euvel gevonden. Uiteraard heb ik dit direct gecorrigeerd. Door deze administratieve dwaling heb je een tijd geen korting ontvangen. Daar heb ik ook een correctie voor aangemaakt. Dit zal op de factuur van juli te zien zijn. Dus niet alleen is je maandbedrag voor de komende tijd lager, je krijgt ook nog in één klap de gemiste korting op je factuur!

Duizendmaal excuses dat dit zo lang heeft geduurd, maar bedankt voor je geduld!

Reageer