Beantwoord

geen verbinding

• 8 november 2019
  • 5 reacties
  • 276 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb geen internet thuis en gister ook al niet ...Ik heb glasvezel 

icon

Beste antwoord door Sander 15 november 2019, 11:41

Hoi @Jos tv,

Dit willen wij natuurlijk ook zo snel mogelijk verhelpen. Op dit moment is het in onderzoek bij de technische dienst. Zodra zij meer weten, laten ze dit weten middels een e-mail. Op dit moment is het nog niet duidelijk hoe diep het probleem in het netwerk zit. Excuus voor het ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Jos tv,

Op het moment dat het verholpen is, maken we een creditering aan op basis van de periode waarin jij niet van internet hebt kunnen genieten. We duimen met je mee dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt!

Hopelijk gaat het snel opschieten want ik heb nu al een week geen internet!

voor de rekening mag dat straks ook wel in mindering gebracht worden de tijd dat ik geen internet hebt !

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jos tv,

Dit willen wij natuurlijk ook zo snel mogelijk verhelpen. Op dit moment is het in onderzoek bij de technische dienst. Zodra zij meer weten, laten ze dit weten middels een e-mail. Op dit moment is het nog niet duidelijk hoe diep het probleem in het netwerk zit. Excuus voor het ongemak!

Hallo,

Ik had vrijdagavond gebeld met T-Mobile en toen konden ze het probleem niet verhelpen …..aangezien de technische dienst toen al weekend had maar helaas nog niet verholpen zag ik toen ik thuis kwam

Het lampje van Fiber brand ook niet dus van afstand kunnen ze niets inzien

Hoe kan ik tijdelijk wel internet krijgen ? mijn eigen belbundel gaat nu wel erg snel !

Groet Jos  

Reputatie 5
Badge +2

Hallo Jos tv,

Heeft het gewoon altijd gewerkt? Welk type modem heb je? Brand het wan lampje? Als je een converter hebt, branden alle lampjes?

Mvg. Marcel

Reageer