dachten we ik ben al heel lang klant met mijn gsm abonnement en heel tevreden bij tmobile. Waarom geen glasvezel internet en tv bij tmobile .Alles ging vlot bestellen en aansluiten .Zijn we vorige week op vakantie geweest komen we terug .Niks internet meer en geen tv meer. (Kan gebeuren) dus wij bellen.Duurt al 15 min voor je iemand aan de lijn hebt (kan zal wel druk zijn ).Krijg een heel vriendelijke jongen aan de lijn van alles geprobeerd maar na wat tijd zei hij ik kan niets meer doen voor u hij kon niets uitlezen bij hem wat de storing is.(kan).Ik moest een monteur laten komen maar omdat ik niets meer had geen tv en geen internet moest de link van de mail een afspraak maken met guidion maken en als de datum niet vlug was moest ik met een 0800 nummer bellen .10-8 kon er pas een monteur langs komen dus bellen naar guidion .Kon niet vlugger Ik heb nog drie weken vakantie geen internet geen tv voor mijn zoon van 15 jaar geen PlayStation . Dus maar weer naar tmobile bellen (weer 20 min wachten )Kreeg ik voor een maand onbeperkt internet op mijn gsm abo.Vind ik mooi hoor moet ik mijn gsm als modem gebruiken Maar kan ik mijn telefoon niet meer meenemen als er iemand van het gezin tv PlayStation internet willen gebruiken.Ik snap niet dat met deze moderne tijd het niet vlugger opgelost kan worden .Ik heb bijna vier uur bezig geweest met telefoontjes om te smeken eigenlijk dat het vlugger op gelost kan worden daar betaal ik voor (Zei nog iemand aan de telefoon van tmobile ook nog l ja maar mijnheer daarom zijn wij goedkoper”ja sorry maar dat vind ik dus dikke onzin je moet altijd klant gericht zijn ik niet naar tmobile gegaan omdat het goedkoper zou zijn .
Maar dus guidion ging kijken of er nog een gaatje was om te komen .Ik vind dat er gewoon deze week nog een monteur moet komen .Maar we wachten deze week af .En anderstalig naar ziggo dan maar geen glasvezel meer ik weet het ook niet meer hoor .
ik vind het heel jammer ik weet dat het techniek is en die kan stuk maar list het dan wel op voor je kanten en laat ze geen drie weken wachten .
Beste antwoord door TAVL
Ik ben zelf niet van T-Mobile, maar gewoon een medeklant op dit klant helpt klant forum. Hier zitten meerdere anderen, die je graag helpen. We kunnen echter niet in klantgegevens, maar haalt niet weg dat we graag meedenken Ook webcare leest mee.
Over de periode dat je geen internet hebt zou ik mij geen zorgen maken. Zodra het probleem is opgelost worden de dagen dat je geen diensten hebt gebruikt meestal gecrediteerd.
Het is raar dat zowel internet als WIFI niet branden. Zou je het volgende (nog) eens willen proberen.
- Haal het modem van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen.
- Haal alle UTP kabels uit het modem.
- Doe na een minuut de stekker weer in het stopcontact
- Wacht tot het modem is opgestart
- Plug alle UTP kabels weer terug.
Het kan zijn dat het modem van slag is geraakt door recent onderhoud. Soms kan een paar keer de stap herhalen ervoor dat het modem weer verbinding heeft. Ook kan het helpen om een UTP kabel tussen convertor en modem te vervangen en te kijken of dat helpt. Heb het zelf wel eens gehad dat een kabel niet goed meer was, ondanks dat ik die kabel nooit aangeraakt heb. Na vervangen werkte alles weer.