Beantwoord

Geen verbinding sinds 11-4

• is een Master Poster
  • 16 reacties
Goedemorgen heb met alles storing al vanaf gisteren morgen graag een snelle reactie kan nu niks
icon

Beste antwoord door Brian 15 april 2019, 14:32

@Thorry Bedankt voor de toelichting, er lijkt een probleem te zijn met de binnenkomende verbinding en ik heb onze technische dienst ingeschakeld om dit te verhelpen!

@OndersteSteen Het markeren als beantwoord doen wij als moderators. We markeren een topic altijd als beantwoord zodra er EEN antwoord is, zo zorgen we er voor dat andere klanten altijd een antwoord vinden in een topic wanneer ze informatie zoeken. Zodra er een uitgebreider/beter antwoord beschikbaar is dan markeren we deze als beste antwoord. Maar maak je geen zorgen, we bekijken álle berichten dus ook al is het topic beantwoord, we zullen even snel reageren op nieuwe reacties in een topic!

@Minoes16 Jullie hebben zo te zien inderdaad een soortgelijke situatie, we hebben de netbeheerder inmiddels voor jou ingeschakeld, voor Thorry zal dit vermoed ik ook gaan gebeuren.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi @Thorry,

Dat vraagt om snelle actie! Wil je dit stappenplan doorlopen: Stappenplan geen internet.

Helpt dat niet, dan wil ik graag weten hoe het modem is aangesloten op het ISRA-punt (aansluitpunt). Voornamelijk wil ik weten of er mogelijk nog een ander aansluitpunt is en of je de RJ11 kabel (telefoonkabel) kunt vervangen. Ook hoor ik graag welke lampjes op het modem branden. Op die manier kan ik een juiste inschatting maken van de situatie! Ik hoor graag!
Is door de monteur aangelegd en heeft altijd gewerkt sinds gisteren niet meer
Power brandt
WiFi knippert en lan 4 knippert de rest van de lampjes is uit xou het wel graag verholpen hebben vandaag
Kun jullie zorgen dat ik nog iets hoor van jullie
Reputatie 3
Helaas ... je vraag is via T-Mobile door iemand als be(ANTWOORD) weggezet.
Hoezo en door wie dat is gedaan staat er nooit bij.
Aan jou als AUTEUR wordt zoiets nooit eerst voorgelegd.
Het overkomt je gewoon.

Daardoor krijgt je vraag wel een stuk lagere prioriteit.
Maar misschien heb je geluk en reageert er toch nog iemand op je (on)beantwoorde vraag ...
Goedemorgen, ik heb precies hetzelfde probleem al voor de 2ekeer in 2 maanden. Het probleem ligt bij de KPN centrale! De 1e keer was er een kabel kapot en heeft een week geduurd. Ik kan ook sinds 11-4-2019 niks meer en brandt ook alleen de wifi, lan4 en power lampjes. Ik hoop dat ik nu niet weer een week moet wachten.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik moet afwachten wanneer de KPN dit gaat oppakken
Reputatie 6
Badge +7
@Thorry Bedankt voor de toelichting, er lijkt een probleem te zijn met de binnenkomende verbinding en ik heb onze technische dienst ingeschakeld om dit te verhelpen!

@OndersteSteen Het markeren als beantwoord doen wij als moderators. We markeren een topic altijd als beantwoord zodra er EEN antwoord is, zo zorgen we er voor dat andere klanten altijd een antwoord vinden in een topic wanneer ze informatie zoeken. Zodra er een uitgebreider/beter antwoord beschikbaar is dan markeren we deze als beste antwoord. Maar maak je geen zorgen, we bekijken álle berichten dus ook al is het topic beantwoord, we zullen even snel reageren op nieuwe reacties in een topic!

@Minoes16 Jullie hebben zo te zien inderdaad een soortgelijke situatie, we hebben de netbeheerder inmiddels voor jou ingeschakeld, voor Thorry zal dit vermoed ik ook gaan gebeuren.
Brian, bedankt voor je reactie alleen hoop ik dat dit wel de laatste keer is . Jammer dat we op de KPN moeten wachten en dat jullie er verder niks aan kunnen doen. 2x in 2 maanden dit probleem ik vind dit echt niet kunnen. Ik verwacht wel weer een compensatie van jullie.
Dit is nu al weer de 5e dag dat ik niks kan doen.
Reputatie 3
Niemand is geïnteresseerd in EEN antwoord. Alleen een AUTEUR kan mijns inziens bepalen of HET antwoord op zijn of haar vraag is gegeven.
En niemand anders.

Zou een mooie boel worden als iedereen maar zou kunnen bepalen of jij een antwoord als het antwoord zou moeten slikken ...

En verder staan zgn. beantwoorde vragen wel degelijk lager op de prioriteitenlijst: dat wordt in dit topic maar weer eens bevestigd!
Reputatie 6
Badge +7
Niemand is geïnteresseerd in EEN antwoord. Alleen een AUTEUR kan mijns inziens bepalen of HET antwoord op zijn of haar vraag is gegeven.
En niemand anders.

Klopt helemaal hoor, dat een antwoord gemarkeerd is als beste antwoord betekent ook niet dat een topic "klaar" is. Het geeft alleen het beste antwoord van dat moment aan en als een vraag nog niet volledig is beantwoord wordt dan komen we daar zeker op terug!

En verder staan zgn. beantwoorde vragen wel degelijk lager op de prioriteitenlijst: dat wordt in dit topic maar weer eens bevestigd!
Hoe kom je aan die wijsheid? 🙂

Reageer