Beantwoord

Geen WAN signaal meer

  • 20 september 2019
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

Sinds eergisteren avond hebben we geen tv, internet en vaste telefoon meer. We hebben alle stappen op de site geprobeerd, zoals opnieuw starten, kabel vervangen enz. Ook andere kabel vanuit muur naar DSL geprobeerd, werkt nog steeds niet. Het WAN lampje brandt niet. Alleen maar power wifi en lan4.

zie foto.
Er is op ons adres geen storing bekend op jullie site. Wat kan er aan de hand zijn?
icon

Beste antwoord door Piotr 1 oktober 2019, 13:56

Hoi @WJDrijfhout, ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je verbinding naar behoren moet werken. Welkom Thuis! 😄
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hoi @WJDrijfhout, ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je verbinding naar behoren moet werken. Welkom Thuis! 😄

Reageer