Beantwoord

Geen wifi en tv, monteur pas over een maand?!

• 26 juli 2019
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Hai,

Sinds gisteravond hebben wij geen wifi en geen interactieve tv. Zojuist hebben we de klantenservice gebeld en die kon het niet voor ons oplossen. Er zal dus een monteur langs moeten komen. Net mail gehad van Guidion om een afspraak in te plannen en de eerste mogelijkheid is maandag 26 augustus dus over een maand.. Dat kan toch niet?! Wij hebben een t mobile thuis abonnement en zouden daar dan een hele maand geen gebruik van kunnen maken, want geen wifi én televisie (en de facturen gaan ongetwijfeld door).. Echt klantvriendelijk is het niet..
icon

Beste antwoord door Brian 31 juli 2019, 15:59

Hi @Chocolicious, 26 augustus is inderdaad wel erg laat! We gaan kijken of we je eerder in kunnen plannen en je ontvangt deze week bericht van onze monteursdienst Guidion om een nieuwe afspraak te maken!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi @Chocolicious, 26 augustus is inderdaad wel erg laat! We gaan kijken of we je eerder in kunnen plannen en je ontvangt deze week bericht van onze monteursdienst Guidion om een nieuwe afspraak te maken!
Haha sorry dat ik lach maar ze beloven vanalles maar ik wacht ook . Ik moet drie weken wachten tot monteur komt geen internet geen tv echt slecht . Wel vijf keer met guidion gebeld maar heeft geen nut en alleen maar irritatie .
Echt heel erg van tmobile want we hebben eigenlijk niets te maken met guidion .tmobile moet achter de broek zitten van guidion maar help niet .
Reputatie 5
Badge +2
Hey @DavidAssen, dat hoor ik niet graag. Gelukkig zie ik dat er komende zaterdag een afspraak gepland staat met een monteur. Hulp is aanstaande! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?

Reageer